Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 551)
    • Ben geen liefhebber van ombouw-wagens maar de jouwe ziet er écht goed uit!

      Proficiat en succes!

        alstublief:

        http://www.stadium-automobile.fr/

        12 toerkes met een Cayman S voor 219 eurie.

        Is in Abbeville, 3 uurtjes rijden van Antwerpen.

          Proficiat man !

          Mooi kleurtje trouwens ! 8)

            Ha, wist ik zelfs niet :)

            Voila, kunt niet missen dan!

              Johan Dekens heeft ook een goeie reputatie.

              Hij is trouwens erg behulpzaam, zelfs aan de telefoon wanneer er niets te verdienen valt :)

                Bel naar Porsche en geef hen je chassisnummer.

                Ze kunnen je zo de kleur geven waarmee hij origineel geleverd is.

                Dit is natuurlijk enkel nuttig als de originele kleur er nog op zit :-) )

                  Mja, ik ken je budget niet, maar ik denk dat de stukken je wel eens een arm, been en een aantal vitale organen kunnen kosten.

                  En zoals iedereen weet, stukken komen er zéker aan :-) )

                    Heb em gisteren nogmaals gestart en er was inderdaad geen rook meer te bespeuren.

                      Ach ja, kzie t… Nog ff gewoon worden aan het nieuwe forum :)

                        Over welke auto gaat het eigenlijk ? :-) )

                          Oh ja, nog een kleine hint, als ik mij niet vergis zit het paneel vast met vijzen én een paar plastieken tjoepen die in de deur klikken. Die moet je lostrekken. Let wel op dat je zeker bent dat het over een plastieken tjoep gaat alvorens als een bronstige baviaan aan het paneel te trekken :-) ) (waarmee ik niet wil impliceren dat jij een baviaan en/of bronstig bent)

                            Het deurpaneel is niet zo heel moeilijk te demonteren. We goed opletten, want er zitten een paar bouten ietwat verborgen, bv in de armsteun.

                            Zal de enige oplossing zijn om je raam-probleem op te lossen vrees ik.

                              Je kan de hoogte achteraan min of meer instellen door de fijnregeling te gebruiken op de veerplaat.

                              Als je met de fijnregeling niet toekomt zal je de veerplaat moeten losmaken en een stapje ‘hoger’ op de torsieveer moeten plaatsen. Je kan misschien van dat moment gebruik maken en kijken in hoeverre de rubberen bussen van de veerplaten versleten zijn. Indien te veel, kan je er nieuwe bestellen op http://www.pelicanparts.com .

                              Let wel dat je 11 cm bodemvrijheid hebt, anders gaan ze zeiken op de keuring :roll: .

                              Vergeet niet dat de wagen, na het verlagen, moet worden uitgewogen en uitgelijnd!

                                Franky

                                Bedankt voor je reply, maar zoals je in mijn (voor)laatste berichtje kan zien heb ik het zootje reeds losgekregen gebruik makend van good old violence :)

                                Het terug monteren was trouwens bijzonder makkelijk! Dit terzijde :-) )

                                Niettemin, Franky, denk ik dat ik je nog wel eens een PBtje stuur mbt andere spullen die ik nodig zou kunnen hebben, alst mag natuurlijk :)

                                  De oplossing was:

                                  – het zootje warm stoken (met acetyleending => had ik al)
                                  – de wedge-pin die de ball joint op zijn plaats houdt er terug langs de ANDERE kant er in meppen (met de nodige smering), waardoor de pin (vd balljoint) een beetje roteert en de binding verbroken wordt.
                                  – met een hamer (en ‘beitel’) op de ball joint meppen en alles kwam er vrij makkelijk uit.

                                  Aan de passagierskant = 3 dagen werk
                                  Aan de bestuurderskant = 3 uur werk (ervaring he) :-) )

                                15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 551)