Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 551)
    • [quote=”porschky”:3uuovw8d]ik hoop in ieder geval voor jou dat jouw vriendin niet ook beter marcheert met een twin plug… :lol: [/quote]

      :lol: :twisted:

        Kzou voor die 10 cent p liter mijn motor niet naar de frikandellen rijden eerlijk gezegd :) .

          Een echte 964 is (naar verluid) vrij duur in onderhoud vlg met andere 911’jes. Daar moet je dus ook rekening mee houden.

            Beo

            Probeer MARSH eens via een oldtimer club.

            Vraag wel eerst even na of ze mensen die zo jong zijn als jij willen verzekeren. Meen mij daar iets van de herinneren (kan er ook grandioos naast zitten).

              ALs je interesse hebt in hoe het juist in elkaar zit:

              http://members.rennlist.com/imcarthur/ahoverview.htm

                Wat betreft je verzekering, Beo.

                Ikzelf heb wat moeten rondbellen om mijn 911 SC verzekerd te krijgen. Van de meeste maatschappijen kreeg ik te horen dat ze ‘zulke wagens’ niet verzekerden (‘k was 26 trouwens toen k em kocht => ongeveer 2 jaar geleden).

                Om hem dan toch verzekerd te krijgen heb ik me lid gemaakt van een oldtimerclub (Vlaamse Vehikel Klub) en via die weg een verzekering aangevraagd bij MARSH (club moet ook lid zijn van BFOV). Ze kost, met wegenwacht inbegrepen, 117 euro/jaar. Er zijn wel 2 voorwaarden; je moet de papieren van een 2e voertuig kunnen voorleggen. En je mag je oldtimer niet gebruiken voor woon-werk verkeer. Verder mag je gaan en rijden waar en wanneer je wil (mits een dagdagelijkse keuring van je wagen natuurlijk, maar dat heeft niets met de verzekering te maken).

                Een andere maatschappij waar ik em ook had kunnen verzekeren was Ethias. De wagen moet wel ‘enige verzamelwaarde’ hebben voor ze hem willen verzekeren als ‘classic car’. Was iets duurder (250 euro dacht k) dan MARSH en je moet geen lid zijn van een club. Verder weet k niets over de voorwaarden bij Ethias.

                Een persoonlijke noot: maak je gerust lid van de club, een beetje jong bloed is welkom in de Belgische/Vlaamse oldtimers-liefhebber-milieus :-) )

                  Heeft de tip andere cilinders dan de handgeschakelde dan ? :?

                  http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=12460

                  Eigenlijk was k maar aan t zwansen hoor :-) ) .

                    [quote=”fdeville”:wih8rwuz]Nogal logisch dat deze versie “beter” is dan de SC (aangezien recenter)[/quote]

                    ja, kijk maar naar de 3.4 motoren in de 996. :roll: :lol:

                      Ah!

                      Das goei nieuws :)

                      Mooi zo. Dan gaan de zitjes er bij mij ook uit.

                        Uitwegen ook ?

                        Kzou dat persies toch liever door ne Porsche specialist laten doen :-) )

                          Maar is die gekeurd als ‘dagdagelijks’ voertuig of als oldtimer ?

                            Klopt :)

                            Wat zijn de prijzen voor een mattensetje vr een 911 SC grosso modo?

                            Zou niet voor direct zijn. Heb eerst nog wat ander werk te verrichten aan de wagen :)

                              Ok.

                              We zullen kijken wat er gebeurd bij mijn volgende keuring.

                              Zal eerst de zitjes + gordels er uit halen en kijken wat er gebeurd. Indien ze zich niet roeren ga ik mij een RS mattensetje aanschaffen.

                                Is geen probleem, want zo heb ik het ook gedaan :)

                                  Ik betaal 117 euro (assistance in) bij MARSH via de BFOV. Geen beperkingen (afgezien van het feit dat je een andere wagen voor woon-werk moet hebben).

                                15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 551)