Aangemaakte reacties
-
http://s1072.photobucket.com/user/varmays/slideshow/Essen2015/ESSEN%202015%20Techno%20Classica
Voor de mensen die niet konden gaan, enkele sfeerbeelden van Techno Classica 2015 in Essen. Let ook op de Giftset die ik van Porsche zelf heb gekregen! Mooi, vind je ook niet?
in antwoord op: Techno classicaHey Deepee, ik heb het circus materiaal even gedownload en ik moet zeggen mooi! Je hebt per ongeluk deze cursus niet voor oudere type van motoren?
Sowieso bedankt!
in antwoord op: How to Rebuild and Modify Porsche 911 EnginesIk moet Remmel bijtreden, sinds jullie verhuist zijn met het forum en de layout aangepast hebben loopt het navigeren moeilijker, ook de snelheid is fors gedaald. Als ik het forum op mijn iPad lees krijg ik van die enorme grote “emocons”. Ik neem aan dat dit ook niet de bedoeling is!?
in antwoord op: Wat is er toch met het forum aan de hand??Heb ik ook gehad, heb wel even moeten zoeken maar het was uiteindelijk een massa die niet goed was aangesloten. Je kan even checken door de dim functie van je lichten op minimum te draaien als hij dan niet weg valt dan is het een massa probleem.
Greetz.
in antwoord op: snelheidsmeter valt uit als ik de lichten opzet.Plezante en leerijke dag, Patrick 1000X bedankt voor je toewijding en geduld. Als je onze werkstukken zo ziet liggen dan verschiet je er niet van, dat het Muka in Antwerpen en het Smak in Gent al interesse hebben laten blijken :D
in antwoord op: Workshop lassen bij Floere[quote=”Mushroom” post=195470]Ok, the usual drill…
Zaterdag 28 Februari:
1. Mushroom
2. VarmaysZondag 1 Maart:
1. Mushroom
2. VarmaysGraag aanvullen (gratis quotes!!! :mrgreen: ) met welke datum voor jou best past :idea:[/quote]
in antwoord op: Workshop lassen bij FloereAls je een handleiding zoekt, ik kan er wel een doorsturen via email. PM mij je email adres en ik stuur een Engelstalige door.
Het CIS systeem is het injectie-systeem van je auto.
Voor mij zou 28/02 kunnen, 1 maart eventueel ook (maar dan niet te vroeg :D )
Groeten,
Pascal.
in antwoord op: Workshop lassen bij FloereDe twee rode zijn de verwarmingsregelingen van de bestuurder en passagierskant. De zwarte is idd. een overblijfsel van de pre-impact 911 generatie waar mee je het stationair toerental kan regelen. In principe heb je die niet nodig bij een goed afgesteld CIS-systeem. De handleiding van de 911 serie (74-76) geeft dat ook zo aan trouwens.
Met een 5-bladige werkt het ook natuurlijk alleen was het niet direct Porsche meest slim idee op het gebied van engineering :)
Je kan zelf gemakkelijk controleren of ze op uw auto ooit die hydraulische kettingspanners gemonteerd hebben. de deksels waar die spanners achterzitten zijn dan voorzien van dunne leidingen.
Bij deze foto zie je ze makkelijk.
Mijn auto is een european en blijkbaar hebben ze hier die 5 bladige snel vervangen door de 11 bladige. Resultaat is dat de temperatuur nooit te hoog komt, zelfs niet als het hoog zomer is, dat is toch mijn ervaring.
Ook zijn er hydraulische kettinspanners geplaatst ook de moeite om eens te controleren.https://porscheforum.be/forum/4-911/123531-probleem-oplossend-denken-cis-k-jetronic
Ik heb er eens een artikeltje over gemaakt (5de foto, dat is de WUR)
Ik ben ook geintreseerd! Laat maar weten wanneer.
in antwoord op: Workshop lassen bij FloereIk heb het zelfde probleem gehad, vergeet echter niet dat het verschillende oorzaken kan hebben, vacuum lek, WUR die niet meer goed werkt, de Thermo Valve die niet goed werkt enz… Meten is weten in dit geval. Dus voor je zaken gaat wijzigen/vervangen (wat vrij kostbaar is) eerst via eliminatie mogelijke oorzaken van je slecht starten uitschakelen om zo tot de meest waarschijnlijk oplossing te komen. Dan nog kan het een combinatie zijn van 2 of meer oorzaken.