Aangemaakte reacties

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • druppellader heeft geen enkel nadeel, zo blijft je batterij in toptoestand, als je kijkt wat zo een ladertje kost ivm een nieuwe batterij :shock:
      beterschap met je gebroken been

        Als ik nu een tweedehands zou kopen zou het sowieso bij een porschegarage in Duitsland zijn. Prijzen liggen toch wat lager, meestal hebben de wagens veel meer opties en het aanbod is veel groter dan hier in België.[/quote]

        ja ,heb ook al aan een grijze zitten denken.
        welke sites zijn hier goed voor, mobile, autoscoot,….
        Echter zouden de wachttijden op fod mobiliteit en vervoer een ramp zijn, ivm fraude met italiaanse leasingwagens zou de controle verscherpt zijn, wat uiteraard een goede zaak is, ware het niet dat ik dan een wagen maanden in de garage heb staan waar ik niet mee kan rijden door het uitblijven van nodige documenten om hem in te schrijven

          @porsche ik ben het geen 100% maar 200% met je eens
          daarom inderdaad liever persoonlijke ervaringen, goed of slecht, echter wel oprechte weergegeven.

            Mijn excuses,
            ik ben al jaar en dag auotoliefhebber, tot enkele jaren geleden actief in het cleane tuning gebeuren (dit laatste klinkt heel fout, echter niet te vergelijken met de sneuuwruimers met een droogrek op hun koffer, meestal samengaand met heel foute johnny’s) :D Ik heb enkele mooie wagens gecleaned (al zeg ik hetzelf) waaronder de meest gekende golf 3 vr6, golf mkII rally g60 en een vento vr6.
            Heb hier op het forum reeds enkle ,voor mij bekende nickname’s zien passeren vanuit het cleaned gebeuren.
            Ik heb in de 12 jaar dat ik auto rijd met heel uiteenlopende wages gereden, echter steeds met het probleem dat ik allen vrij snel beu was en deze dan ook terug in de verkoop gingen. :oops:
            Aangezien ik beroepshalve met mijn citroen jumper op de baan ben, is het nu stilaan tijd om een wagen te kopen waar ik al decenia van droom , die enkel zal buitenkomen wanneer het mooie weer het toelaat, namelijk een porsche 8)
            Aangezien dit toch om een, voor mij, seriuze financiele aankoop gaat had ik via deze weg mij eerst wat geinformeerd alvorens ik tot aankoop zal overgaan.
            Zelf twijfel ik enorm tussen een 996 4s van 2002 (raes racing) of een 997 van de eerse generatie (hier heb ik echter reeds na wat opzoekwerk schrik voor, zouden zelfde verhaal zijn als eerste generatie 3.4 996’s).
            Zo, ik hoop dat dit iets duidelijker is voor iedereen :wink:
            Laat ovirege ervaringen dus maar komen….

          4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)