Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
    • Doet wel raar zo’n blinkend kleurtje, net een kerstbal :lol:

      Het schiet precies goed op, al nieuws over de kleurtjes?

      Prettig eindejaar!!

      mvg

        Welke velgen en banden zou ik dan nodig hebben om door de gelijkvormigheidskeuring te komen? Iemand een setje te leen of te koop? Mogen de afschuwelijkste dingen uit zijn!
        Misschien meerdere maten mogelijk of bepaalde tolerantie waarmee ze rekening houden? bvb 16″ ipv 15″? Laat maar weten!!

        Dank bij voorbaat

        mvg

          En ondertussen al wat wijzer geworden?

            Komt naar mijn weten voor de politierechtbank, kan een serieus gepeperde rekening worden!!

              [
              Bij inschrijving VOOR 14/03/08 63 €/pers.

              Bij inschrijving NA DIE DATUM: 68 €/pers.(tot 4 april’09)

              Is wel héééél moeilijk om tegen die datum al ingeschreven te zijn! :lol: :twisted: :lol:

                Sorry, misschien drukte ik me verkeerd uit, maar had het vooral over mijn laatste vraag (nl. mensen uit de keuring). Was helemaal niet slecht bedoeld. :wink:

                  Precies niet veel reactie op deze topic.
                  Zijn er dan werkelijk geen porscheliefhebbers of -bezitters die in de keuring werken die hier raad mee weten? Of mogen die sowieso geen kleur bekennen?

                    [quote=”mcklusky”:2xxr0ivo]Eigenlijk is dat nu ook al zo… alleen staat er op de oldtimer keuringskaart de maat van velgen of banden nog niet vermeld, bij dagelijks gebruik wel, al willen ze daar momenteel niet van de homologatiegegevens afwijken, hip hip hoera als de TUV manier van werken hier ook gaat ingevoerd worden.

                    Als je momenteel betrokken bent bij een ongeval en je wagen is niet conform de homologatie heb je sowieso grote problemen, ik ken zelfs iemand die betrokken was bij een ongeval met een dodelijk slachtoffer, daarbij heeft de verzekering zich terug getrokken omdat de wagen niet conform de homologatie was… de man is nu persoonlijk aansprakelijk gesteld… dramas…[/quote]

                    M.a.w. als je door de homologatiekeuring komt met bvb. velg 17″ ipv velg 15″ of 16″ (zoals destijds af fabriek?) en gekeurd raakt als alleenstaand of uitzonderlijk geval, dan kunnen ze je niets maken nadien? Vraag is natuurlijk of ze je zo willen keuren! Iemand ervaring daarmee?

                      [quote=”mcklusky”:1dh11a2v]idd enkel als oldtimer lukt dit in belgie…

                      Ik heb er bvb zo een met 14 duim brede op 15 duim grote fuchsen,
                      tot nu toe steeds gekeurd geweest als oldtimer, vorige keuring geen probleem gehad omdat die velgen ook op de originele duitse papieren vermeld staan…

                      Dit jaar voor herinschrijving houd ik echter mijn hart vast…[/quote]

                      Beste,

                      heb je daar een gelijkvormigheidsattest van met pvg-nummer? Denk dat in dat geval er toch geen probleem kan zijn?

                      mvg

                        Beste Wim en Timo,

                        Na vandaag een bezoekje gebracht te hebben aan jullie zaak waar mijn P. blijkbaar zeer degelijk onder handen genomen wordt, wil ik jullie al bij voorbaat feliciteren met het schitterende werk dat jullie doen. Ongeloofelijk wat jullie kennis en kunde allemaal bevat. Ook mijn schoonvader was serieus onder de indruk (en die kent er zoals je mocht ondervinden ook wel wat van)!! En carrosserie én technische kennis te over, echt waaaw! Nu ben ik zeker dat ik een perfecte wagen zal terugkrijgen. Ik kan iedereen jullie vakkunde aanraden.

                        Wat betreft het kleur, het blijft een dilemma. Wacht toch nog maar om de lak te bestellen, wie weet wat het wordt…

                        Hopelijk tot gauw met meer nieuws en foto’s!!

                        Mvg,

                        Lode

                          Het ziet er in elk geval niet uit, verschrikkelijk!! :( oops: :(

                          Zal proberen om zondag langs te komen.
                          Tot hoors,

                          Lode

                            Dag Wim,

                            zijn de dorpels doorrot of valt het nog mee? Wat denk je van de beplating in de kofferruimte?
                            Tot gauw

                            Lode

                              Daar ben ik mezelf sterk van bewust, maar het originele kleur is olijfgroen en dat is naar mijn smaak een vloek. Ik wil er ook op wijzen dat de carrosserie van de wagen toch ook niet meer origineel staat, nl. van een smalle body naar een turbolook met rufbumberset omgebouwd (door de vorige eigenaar) en vond dit echt wel knap. Een groene kleur is sowieso uitgesloten, zonder andere ‘groene’ porscherijders te willen blameren, maar dat is echt niet mijn dada.

                                Hallo iedereen,

                                zit momenteel met een vraagje. Ik twijfel in welk kleur ik de wagen zou willen herlakt zien. Dacht in eerste instantie van hetzelfde kleur ( Wim en Timo zullen wel nog een paar foto’s plaatsen ) te kiezen waarin de wagen nu staat. Is wel geen origineel Porschekleur natuurlijk, en ik weet ook wel dat over kleur een eindeloze discussie kan gevoerd worden. Zag hier een post over een forumlid dat de wagen van Sidewind R gefotoshopped had. Misschien kan iemand dit ook met mijn wagen doen :oops: op die foto’s van CCR ?
                                Heb een blauwe kleur gezien op een recenter model en vond dit zeer mooi maar mijn P is wel een “oldie” en ik weet niet of dit wel zou passen.

                                Had hierover graag jullie mening geweten. ( raad en voorbeeldjes? )

                                Mvg

                                Lode

                                  [quote=”911-lover”:2j4dct7x]Ik weet niet of het waar is , maar mij heeft men stilstaand warm draaien steeds afgeraden als zijnde niet gezond voor het blok[/quote]

                                  Alleen van de watergekoelde blokken, of ook de luchtgekoelde “oudere” 911 – modellen?

                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)