Aangemaakte reacties

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Bedankt voor de info, gezien model van 1990 is de thermostaat niet reviseerbaar.
      Vanaf 1992 wel geloof ik.
      Als je er een liggen hebt mag je me altijd voorstel doen.
      kost nieuw 298+btw (- mijn garagekorting).

      beste groeten

        ik kan je volgende raad geven ad hand van mijn arvaringen met circuitrijden;
        zelf heb ik een 964 C2, sportophanging Bilstein , verlaagd, op Pirelli
        P ZERO ROSSO banden ,17″ cup 2 velgen, pagit remblokken.
        deze wagen stuurt als een trein, mits het gas erop te houden in de bochten. Het heeft geen zin om 18″ velgen te monteren, zeker niet met de standaardvering.
        jouw beide sets zijn ok, maar met de 17″ is hij handelbaarder op het circuit.
        Met slicks rijden is niet evident, de adhesie is veel hoger bij werkingstemperatuur…, maar dat kan je alleen benutten bij een circuit-afgestelde wagen(vering, torsiebaren, stuurgeometrie…), als je dus bv. ambitie hebt om niet te remmen vóór au rouge om de raidillion te nemen, heb je slicks nodig.
        zelf ben ik heel tevreden vd rosso’s die zeer snel op temperatuur zijn en een zeer hoge grip hebben, de levensduur is iets minder, en ze zijn in het dagelijkse verkeer in de regen nog zeer aanvaardbaar.
        mvg

      2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)