Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 254)
    • [quote=”hioctane102″ post=251320]Wanneer je leugens vertelt moet die onthouden. Zo niet, val je vroeg of laat door de mand. Ik heb net (dubbel)gecheckt en NOOIT één PM gestuurd aan Vincent_911, ook niet aan JV.
      Als moderator kunnen we meer zien dan gewone forumleden, onder andere dat posts van JV en Vincent_911 verstuurd werden vanop hetzelfde IP-adres. Meer leugens hoef ik niet en houd nu de eer aan jezelf.[/quote]Neen niet aan mij gestuurd maar wel aan JV. Of aan audiotronics. Ik heb die via e-mail van hem gekregen. Er stond als ik mij nog goed kan herinneren iets in dat jij toen zou gezegd hebben. Over een overname van een BVBA en een rechtszaal tegen een ander forumlid. Het forumlid in kwestie zal wel weten wie ik bedoel. Ook iets met meerdere accounts van dezelfde personen. En iets dat je zelf met meerdere accounts op het internet zat (Rene from …). Maar ik bewaar niet al die e-mails en ik ga ze ook niet terug vragen. Verder weet ik ook dat jullie veel meer kunnen zien. En zelfde IP-adres? Ik heb thuis een telenetadres en voor het werk via een mobiele datakaart van base. Die gebruik ik en niets anders. Verder houd ik inderdaad de eer aan mezelf en zal wel betere forums gaan bezoeken met meer geloofwaardige moderators. Want hier is het meermaals bewezen dat het om een kleine groep draait en vooral met dubieuze moderators. Amen en uit. Game over.

        [quote=”hioctane102″ post=251278]Misschien moet JV offertes aanvragen onder de alias Vincent_991 en kijken of hij dan wel respons krijgt ??? Ik heb met die man niets meer te maken. Ik heb die al lange tijd niet meer gezien of gehoord. Ik weet wel dat JV en audiotronics dezelfde waren. Omdat hij het hier zelf heeft gezegd. Hij heeft toen al het merk porsche uit zijn woordenboek geschrapt en het laatste dat ik weet dat het over heel andere young en oldtimers ging. En dat er toen veel cowboyverhalen in de wereld zijn gestuurd en het vooral ging over de losse handjes van een ander forumlid en zo. Verder moei ik mij daar niet mee. Maar ik merk nu wel dat er veel posts van verschillende forumleden opeens heel verdacht op elkaar beginnen te gelijken. Hier zitten dus duidelijk meerdere meervoudige accounts van dezelfde personen. Soit het is wat het is. Ik was in het verleden meerdere keren gewaarschuwd. Door vroegere forumleden in de buurt en door mensen nog actief op verschillende forums. En ik merk ook op dat die mensen zich hier ook niet meer laten horen. Maar eigenlijk opent hioctane hier wel mijn ogen. Hij heeft zijn uitleg als eens via pm gedaan en toen vond ik het al een vreemde situatie. Virtueel is en blijft virtueel. Misschien wat minder op het internet zitten en wat meer in het echt leven mensen met een echte passie voor mooie wagens ontmoeten. Nu is het maar aan de moderatie of ze dit uit de hand laten lopen of niet.

          Offerteman? Weer bezig? Kan niet echt volgen maar soit ik houd het maar bij een cowboyverhaal. Want anders loopt het weer fout en is het mijn schuld dat OPC’s in een negatief daglicht zouden komen. Ik lig er niet van wakker van.

            Och ja ik weet het niet. Het klonk wel geloofwaardig en ik denk wel dat hij de waarheid sprak. Ergens zou het kunnen want vroeger deden ze dat op het bedrijf waar ik werkte ook. Slechte betalers werden op een soort lijst gezet en deze lijst werd onder
            concurrenten/collega’s gedeeld en regelmatig ge-updated. En eens op die lijst vervielen de betalingstermijnen en was het betalen bij afhaling of levering. Daar alle OPC’s onder de importeur vallen zou dit dus wel kunnen. Ze kunnen allemaal toch dezelfde historiek van een wagen bekijken dus misschien zit daar wel ergens een vak tussen waar OPC’s extra commentaar kunnen geven?

              De zoveelste typische Belgenmop. Soms kun je beter in de gevangenis gaan zitten dan gaan te werken. Deze morgen bij de boekhouder langs geweest en :bounce: :bounce: :bounce: Ach ik mag mij er niet meer over opjagen zegt de dokter. Maar ik stel mij meer en meer vragen waarom wij hier nog zoveel moeite doen. En vooral waarom wij zoveel moeten afgeven. Maar de gedetineerden zullen zich daar geen zorgen over moeten maken. Die krijgen weer eens een mooie bonus. Beter een multinational geweest want die moeten geen belastingen betalen. Waar is die vermogensbelasting en herzieningen van al die achterpoorten voor grote bedrijven nu? NVA, de kracht van verandering. JA vooral in mijn lege portemonnee zie ik die kracht van verandering. En steeds hetzelfde geklaag en gezaag. Alles onder de noemer jobs creëren en onder het excuus goed voor het milieu.

                De plaatselijke visboer in Beerzel had al een Audi S5 en een Panamera 4S. En sinds vorige week ook eigenaar geworden van een 991.2 targa 4 GTS. Donkergrijs met de typische zwarte velgen (1-S …). En deze namiddag horen voorbij komen. Dat geluid als die in toeren wordt gejaagd :music: Zakt het Porsche virus dan is dit wel de manier om dat terug te laten pieken. Prachtige wagen en vooral tijdloos in dergelijke uitvoering. Alhoewel ik eerder een coupe of cabrio zou nemen. Maar smaken verschillen,gelukkig maar.

                  Voila niets aan toe te voegen en zo is het. Je koopt wat je zelf graag ziet en welk bedrag je ervoor over hebt. Voor mij hoeft geen gelimiteerde reeks. Ik blijf wel dromen van een 991.2 met een persoonlijke upgrade. Ik zie regelmatig een kennis met zijn porsche. Kleur zwart zoals dertien in een dozijn. Maar met gewijzigde ophanging andere velgen onder. Nog steeds duizendmaal mooier dan een nieuwer model. En het blijft exclusief en heeft zelfs wat exotisch. Maar tegen dat ik de centen heb en het ook van de wederhelft er aan zal mogen spenderen zal het al een 992 of zelfs 993 zijn. En tegen dan zijn er misschien weer heel andere wagens om van te dromen. Maar ik treur daar niet om. Ik zal wel eens omkijken als een bolide mij passeert. En ik troost mij dan met de gedachte dat ik de rekeningen en leasing niet moet betalen.

                    Hier in de buurt (Keerbergen, grens Schriek) staat een woning te koop. Twee garages en in 1 garage zit een lift naar de kelder. En daar kunnen nog 4 grote wagens in staan. Kelder is volledig waterdicht en heeft zelfs een aangepaste verluchting. Enige nadeel : ze vragen 1.650.000 euro voor het stulpje. Binnenzwembad wel inbegrepen :mrgreen:

                      Een oud forumlid van hier zit al enkele jaren met lotus exige op tracks. En hij had daarvoor ik dacht een witte 997 GT3RS. Ik lees soms zijn ervaringen op andere fora en zijn exige S is duidelijk nog pakken sneller dan de GT3RS was. Maar laag gewicht, sublieme wegligging en genoeg PK’s maken uiteindelijk het verschil. Zelf ben ik onlangs nog bij iemand met een lotus esprit in GT3 uitvoering geweest. Oude wagen, een simpele turbo motor, polyester carrosserie, maar qua funfactor ongelofelijk. Enkele kleine wegen in zijn buurt die hij natuurlijk blindelings kent deden mij wel even koud zweet krijgen. Nadeel beenhard en van die polyester stoelen met wat alcantara overgetrokken. Dus de rug was even gekraakt en mijn tanden zaten bijna allemaal los. Maar plakken op de weg :shock:

                      De Mc Larens vind ik qua exotische wagens wel echt de max. Al paar keren gezien, al eens ingezeten maar nog nooit met meegereden, laat staan zelf gereden. Maar ik denk dat dit wel eens de overtreffende trap van funfactor zou kunnen zijn. Maar helaas ook de prijs is niet min. Maar de 911 speciale edities zijn dat ook niet. De vraag is dan wat je wil : een investering of iets om jaren lang pure fun mee te beleven?

                      Maar ondanks alles zie ik nog steeds een propere 991.2 in de garage staan. Helaas net iets te duur in aankoop. Waarbij ik mij de vraag stel wie dit particulier aankoopt en wie dat via een bedrijf koopt of in leasing neemt?

                        Link juist doorgestuurd naar iemand die een witte 991 zoekt. Eigenlijk een 4S maar ik denk wel dat hij geïnteresseerd zal zijn ;)

                          [quote=”Mushroom” post=251013] De rest is jaloezie [/quote]Dat is pas plausibel te noemen! Een mercedes AMG GT is even duur als een 991 met een berg opties op. Dus jaloezie? IK denk dat er hier sommigen vrij gefrustreerd zijn.

                          @ DST : witte cayenne gekocht? Deze morgen zien staan. Pas op ik stalk je niet maar passeer er nu bijna elke morgen. In de hoop eens een rode 991 te zien staan ;) En uw voilet 968 ook gezien dacht ik? Bij een (dubieuze) garage gespecialiseerd in Johnny bakken in Baal. Maar dat is een heel ander verhaal.

                          997 speedster is nog altijd prachtig. Enkele jaren geleden stond bij AB Auto een witte te koop. 200000 euro maar ik dacht voor 180000 euro mee te nemen. Nog met een kennis aan het overwegen geweest om fifty-fufty te doen. Als investering en zonder mee te rijden. Maar was opeens uit de showroom verdwenen. Nu 150000 euro bij gekomen :bounce:

                            [quote=”Harley G” post=250999]Sommige kapitaalkrachtige potentiële kopers dreigen misschien voor een ander exclusiever merk te kiezen, tenzij je hen “iets speciaals” kan aanbieden aan een prijs die niet zomaar door de eerste de beste betaald kan worden. Kan zijn dat ik de bal volledig mis sla maar het is een bedenking die ik mij maak.[/quote]Ik ken enkele mensen die toch trouwe porsche fans waren en naar andere merken zijn overgestapt. Zo ipv een panamera naar een maserati ghibli, ipv een 911 naar een mercedes AMT GT, van een cayenne naar de jaguar F-pace … En het zijn allemaal mensen die meerdere porsches hebben gehad. Maar die ook allemaal zeggen dat je vroeger iets speciaal had en dat nu porsche een massaproduct voor bijna Jan en alleman is geworden. De merken naar waar ze zijn overgestapt ook wel deels maar toch, je ziet 100 porsches en 1 mecedes AMGT GT. Zelfs een maserati ghibli is exclusiever dan een panamera. En kost pakken minder in aankoop. Dat porsche vrij veel gelimiteerde reeksen maakt is goed voor hun kassa maar maakt dit het terug meer exclusief? Neen de weg gegane trouwe kopers zullen niet meer terug komen.

                              [quote=”DST” post=250966][quote=”Vincent_991″ post=250961]En sorry DST maar de 991 ERE is ook maar een 991 met wat stickers en opties. .[/quote]

                              Kan best zijn, maar ik word van die stickerrs wel goed gezind :happydance:
                              Tot op heden enkel positieve commentaar op de mensen welke de wagen IRL gezien hebben. :up:
                              En ja, het zijn voor de rest allemaal opties welke op de gewone 911 ook kunnen, maar dan zou ik bijvoorbeeld de 4-wielsturing niet genomen hebben, een optie die eigenlijk een must-have is. Dus nu alles in pakket zit, was de keuze ook makkelijker. Anders is het stressen hoor om door de optie lijst te ploegen & beslissen. :wtf:

                              PS: En waarom zou ik met de zoveelste zwart/grijze rijden? Life is too short to drive boring cars.[/quote]Natuurlijk en ik geef je groot gelijk. Smaak is subjectief en gelukkig maar want anders zouden we allemaal ruzie maken om dezelfde vrouw ;)

                                Welke zot geeft nu het dubbele en meer aan een 991R? Zo speciaal is dat nu ook niet. Idem met de 50th anniversary modellen. Prijzen zijn van de pot gerukt. En sorry DST maar de 991 ERE is ook maar een 991 met wat stickers en opties. Ze blijven allemaal te koop staan. En wat Porsche doet zal hen wel geen windeieren leggen. Maar exclusief? Het is en blijft voor 99% van de mensen een 911. De meesten zien het verschil nog niet tussen een standaard 991 carrrera en een veel duurder model. Wat ik al veel gezien heb : andere of aangepaste sportophanging en een dik wiel eronder maken de auto. Neem een standaard 991 met deze twee zaken gewijzigd en een 991R is niet meer speciaal meer.

                                  Welkom in België en bij uitbreiding de EU. België, waar de belastingen zouden verlaagd zijn, er meer jobs zouden bijgekomen zijn (???) maar er ook veel meer verborgen belastingen zoals BTW, accijnzen en andere belastingen in elke werkmens zijn strot worden geduwd. Waar SPA nu vraagt “show us the money” maar ze wel al 7 miljard euro aan vluchtelingen hebben uitgedeeld. Waar De Croo kwistig met ons belastinggeld naar het buitenland (Afrika) smijt. Waar de EU enkel dient om de vele verbrande politiekers nog een mooie job aan te bieden en bijhorend megaloon uit te betalen. En morgen hebben ze weer een begrotingstekort en vinden ze nogmaals wat extra belastingen uit. Mijn buurman, een eeuwige stempelaar en levensgenieter, zegt het meermaals : het zijn zotten die werken en zeker in België. Het land met de hoogste belastingen maar ook het meest brave werkvolk. En nu gaan ze nog wat meer hogere boetes geven. Onder het mom van veiligheid maar eigenlijk enkel en alleen om de staatskas proberen wat te vullen en het ambtenarenleger in stand te houden. België was een goed en welvarend land om in te leven. Was maar dat is al lang verleden tijd. Meer en meer mensen stoppen ermee en gaan stempelen. Zeker als ze de 50 jaar naderen. En ik kan ze geen ongelijk meer geven. Ik ken mensen die netto meer overhouden door de vrouw te laten gaan stempelen dan ze voltijds zou gaan werken. Is dat nog normaal?

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 254)