Aangemaakte reacties
-
ok ik denk dat ik het gevonden heb. De 996 van 1997 – 1999 heeft vaak last dat de batterijruimte vol water zit als de afvoeren verstopt zitten. De rembekrachtiger krijgt dan water binnen, en roest van binnen uit waardoor dit fenomeen ontstaat.
Porsche heeft dit vanaf 2000 opgelost door andere bekrachtigers te gebruiken met een andere aansluiting…
Ik heb dus een andere bekrachtiger nodig vrees ik
in antwoord op: remprobleem C2 1998Bedankt voor de vriendelijke ontvangst!! :drink:
zo’n samenkomst wil ik wel eens doen. Ben er al mee op de Cars&Coffee geweest, daar zijn soms ook wel redelijk wat Porsches aanwezig, maar natuurlijk niet zoals bij een expliciete P bijeenkomst.
in antwoord op: even voorstellen 996nee ze zijn nog niet verkocht, wel geïnteresseerden, ik moet de ET nog checken (velgen staan nog op de wagen).
in antwoord op: TechArt 18″ voor luchtgekoeldeHet is de Techart Performer 18.
Prijs €1.000 met de banden op.
(ik heb ze al in de UK voor 1500pond gezien).
in antwoord op: TechArt 18″ voor luchtgekoeldeok perfect!
bedankt voor het antwoord, ik vroeg me af of de lagere et’s (42-46) ook gaan zonder aan te lopen, en blijkbaar wel :hail:
weinig aftermarket velgen te vinden met et’s hoger dan 50…
PS inderdaad dikke 996, mijne heeft dezelfde kleur dus dat geeft al een goed beeld van hoe zoiets eruit kan zien :mrgreen: geen foto met de 19ers?
in antwoord op: mogelijke velg/band combinaties 996 small bodybedankt voor de tips.
Een boxster is niks voor mij, het moet een 911 zijn. Ik heb namelijk 2 kids en die zullen zeker wel eens meewillen.
In de 911 reeks mag het echter zowat elk model zijn! Ik kan me overal in vinden, ook omdat ik een oldtimerliefhebber ben mag het zelfs van de oerreeks zijn (mijn 1962 ragtopkever is eigenlijk al wat voorloper)
Dus sc 964 993 996 het kan allemaal, maar ik heb geen interesse in 914/24/44/68 boxster etc etc.
Ik haal een 996 aan omdat die wel confortabel zijn, en ik ‘dacht’ wat betrouwbaarder mits het blok goed is.
in antwoord op: 996 vraagjebedankt voor de info.
Inderdaad die auto op de link is net waar ik niet naar op zoek ben. Ik heb nog een paar oldtimers, en dus ook de dagelijkse voertuigen, waarbij ik dus eerder een auto zoek in de wat lagere budgetcategorie om in het weekend eens een toertje te maken.
kmstand vind ik misschien iets minder belangrijk, ik veronderstel dat de 964/993 modellen, die veel geld gaan, gemiddeld zeker ook die kmstand hebben door de band genomen. Ik veronderstel dat onderhoud een belangrijke factor is.
Daarom dat die kmstand van die rode me niet erg afschrikt TENZIJ het zou willen zeggen dat deze auto op een punt van veel kosten/vervangingen komt, dan heeft het natuurlijk weinig zin van zo één aan te schaffen. Persoonlijk vind ik rood wel mooi, vandaar ook de vraag. Wit vind ik nog mooier en zwart is ook knap.
Iemand nog tips naar een “goede” 996 aan democratische prijs?
Ik zie er toch genoeg van €12.000 – €16.000, er moet er toch minstens één goede tussen zitten :D
in antwoord op: 996 vraagje