
Aangemaakte reacties
-
Hier mag een slotje op, auto is verkocht via porscheforum.be :respect2:
in antwoord op: Porsche 944 targa ‘Celebration Edition’ bj 1987 – 119.000 kmVraagprijs verlaagd naar € 19.800,00
in antwoord op: Porsche 944 targa ‘Celebration Edition’ bj 1987 – 119.000 kmOei sorry en een dikke merci om die screenshot toe te voegen, had ik eigenlijk aan moeten denken.
in antwoord op: Porsche 944 targa ‘Celebration Edition’ bj 1987 – 119.000 kmIemand zin om om 9u30 af te spreken aan de vrachtwagenparking op de E34 aan de grens in Postel?
( ben wel niet zeker of die nog vrij toegankelijk is, waren er geloof ik slagbomen aan ‘t zetten)
Alternatief is parking aan het gulf tankstation net over de grens in nederlandin antwoord op: PUUR Porsche Treffen, zondag 22 mei 2016 AquabestIk stond de laatste twee jaar ook op de PFB stand en vond dat best okee.
Alleen dit jaar eens proberen misschien om met het treintje Porsches niet verkeerd te rijden héin antwoord op: PUUR Porsche Treffen, zondag 22 mei 2016 AquabestIk heb een 924 en 924s gehad en nu al geruime tijd een 944.
Ik zou 924 niet aanraden als daily driver omdat het injectiesysteem veel storingsgevoeliger is bij de 2.0 in vergelijking met de 2.5.
Ook is de rijervaring volledig anders bij de 2.5: soepeler, minder trillingen, etc.Waarom kijk je niet eens richting 944? Ook veel stuks van gebouwd, dus onderdelen gemakkelijk te krijgen en de auto’s zelf zijn nog schappelijk van prijs.
Voorbeeldje: http://www.2dehands.be/autos/porsche/944/porsche-944-targa-1986-271464778.html
in antwoord op: 924 als daily?[quote=”Mikey” post=205285]@ward de 911 start nog steeds maar niet zo vlot dan wanneer hij koud staat[/quote]
BIj mij startte de auto ook wel, maar pas nadat de starter hem pakweg een 10-tal seconden liet ronddraaienin antwoord op: Moeilijker Starten bij warme motorHeb bij mijn 944 ooit net hetzelfde probleem gehad. Bij mij was het terugslagklepje in de brandstofleiding versleten, waardoor de benzine in de leiding belletjes vormt en de motor niet meer start. Vapor lock noemt men dat.
Een 911 is natuurlijk niet vergelijkbaar, maar misschien eens met een manometer de druk op de benzineleiding nameten?in antwoord op: Moeilijker Starten bij warme motorIk kom ook naar mol-postel als het droog is
in antwoord op: Porsche puur treffen 17 meiWow mooi hoor!
Zo’n 968 blijft toch een tijdloos ontwerp he, wordt zelfs mooier met de jaren!
Proficiat en veel plezier ermee!in antwoord op: Porsche 968 net aangekocht.In Nederland vind je soms nog wel een goedkope 944.
Zoals deze bijv: http://link.marktplaats.nl/m918932646
Succes met de zoektocht!
in antwoord op: 944, oldtimer en trackday (mag minder mooi zijn)Ziet er echt uit als een 944, zelfs de voorruit lijkt hoog te liggen zoals bij een 944 type 2.
Proficiat en veel plezier ermee!in antwoord op: nieuw aanwinst 924S[quote=”deepee” post=198594]vraagje: zijn dan de twee ronde uitsparingen in het deksel van het handschoenkastje een overblijfsel van deze jubilee versie bij de latere auto’s, of dienen deze toch gewoon als anti slip voor een kop/beker?
Ik denk dat ze gewoon de munt op maat hebben gemaakt om in de prehistorische cupholders te passen.
in antwoord op: 944 ‘celebration edition’Ik ga denk ik toch serieus op zoek ga naar die munt, en dan ineens ook maar naar de 16″ teledials in 7 en 8j die erbij horen.
in antwoord op: 944 ‘celebration edition’[quote=”WES-RS” post=190370]Enig idee hoe ik mijn homokineten kan nakijken?
Is er geen werk handleiding voor de 924S toevallig? :think: Zou wel leuk zijn… :)[/quote]
Zoek eens op het 944-forum naar een workshop manual. Jouw 924S heeft hetzelfde onderstel, dus procedure zal ‘t zelfde zijn.
Was bij mij trouwens geen smodderwerk om de aandrijfassen er onderuit te halen. Het nieuwe vet erin doen en het oude verwijderen is natuurlijk wel wat smodderen.
in antwoord op: Het 924S verhaal…