Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • Ook heel mooi !!

        Bedankt!

          Ok Merci !!

            Liefst zou ik originele cup1 velgen hebben, als ze betaalbaar zijn natuurlijk. Anders goede replica.

            Je mag me altijd laten weten wat de vraagprijs is. Zoals op de foto in bijlage lijkt me ideaal.

            Attachments:
            • IMG_4460.JPG

              iemand een stel cup1 velgen teveel? :driver:

                Je hebt gelijk, om hem helemaal origineel te zetten zou ik die velgen moeten nemen. Maar persoonlijk vind ik de cup velgen mooier passen op de S4. Ieder zijn smaak zeker he :D

                  Ok, dat ga ik straks proberen. Ik wist niet dat dat zoveel verschil kon maken.
                  Moest je je afvragen waarom ik die velgen wissel, de vorige zaten 1 a 2 cm buiten de carrosserie dus zou hij zo waarschijnlijk niet door de keuring geraken.
                  Maar ik ben wel van plan om cup velgen te zoeken.

                    Iemand een idee? Ik heb de voorste velgen verwisseld (achterste moet ik nog doen), dus ik heb de auto gewoon omhoog gekrikt, velg eraf, andere velg erop en terug laten zakken. Dit aan beide zijden. En nu staat hij plots een 5 cm hoger …
                    Heb ik iets fout gedaan?

                    Attachments:
                    • IMG_4465.JPG

                      De Strosek is verkocht.
                      De S4 is een droom die ik graag wil vast houden :happydance:

                        Fotootjes van de Strosek op aanvraag :D

                        Attachments:
                        • IMG_4024.JPG
                        • IMG_4025.JPG
                        • IMG_4026.JPG

                          Hallo allemaal,
                          Ik moet me schamen inderdaad, al zolang niets van me laten horen … heb nochtans niet stilgezeten :D

                          Die Strosek is een verhaal apart, maar ik zal het heel in het kort doen. Ik had die direct te koop gezet en onmiddellijk kreeg ik super veel reactie. Maar die auto startte heel goed tot hij bij mij aankwam … hij wilde daarna dus helemaal niet meer starten. Maar toch wilde er iemand hem zo kopen. Die iemand bleek bij de autokeuring te werken en wist mij te zeggen dat die auto nooit zou ingeschreven geraken in België want er was een probleem met het chassisnummer. Ik heb hem dan opnieuw te koop gezet, maar voor onderdelen of export en eerlijk gespeeld. En weer was er veel reactie en heb ik een koper gevonden.
                          Maar daarmee wist ik dus dat die vorige eigenaar niet echt eerlijk was geweest tegen mij dus vreesde ik ook voor problemen met de S4. Van de S4 waren de papieren volgens hem gestolen, hij had daarvan aangifte gedaan bij de politie en hij had papieren van verlies van boorddocumenten. Dit wist ik vooraf en had ik laten checken door iemand van de politie. Toch was ik er niet gerust in en ging ik naar de autokeuring voor het laatste keuringsbewijs … en ja, ook hier was hij niet eerlijk geweest. Hij had mij wel het vorige (groene) keuringsbewijs gegeven maar niet het laatste, dat rood was: vervalsing van inschrijvingsbewijs stond daarop. Maar op de autokeuring zeiden ze me dat dit niet noodzakelijk een probleem hoeft te zijn. Daarop heb ik ook nog naar DIV gebeld, zij zeiden me dat alles in orde is.
                          Ik heb nu een nieuw document van verlies van inschrijvingsbewijs bekomen bij de politie en nu kan ik naar de autokeuring rijden :D
                          De auto is pas terug bij mij sinds vorig weekend, ik heb eerst alle pakkingen die een lekje hadden of ‘zweet’ vertoonden laten vervangen. En de persoon die dat heeft gedaan, deed dat tussen zijn ander werk door waardoor het zolang heeft geduurd.
                          De redenen waarom ik deze auto zo graag wilde hebben was omdat er voor 13.000€ aan facturen bij zijn (niet allemaal even nuttig, maar toch …) en omdat hij goed bevonden was door mensen van Vintage Garage. En natuurlijk ook omdat ik vind dat hij er goed uitziet 8) Wel moet ik nog enkele dingen terug origineel zetten. Dagrijlichtjes eraf, V8-tekens eraf, carbon strip op motorkap eraf (hoop dat ik niet voor verrassingen kom te staan met wat eronder zit), velgen wil ik eigenlijk ook veranderen maar ik begin ze wel mooier en mooier te vinden.
                          Ik heb er nu wel een stukje mee kunnen rijden … zalig … :happydance:
                          Enkele fotootjes in bijlage.

                          Attachments:
                          • IMG_4420[1].JPG
                          • IMG_4405[1].JPG

                            Moet ik eigenlijk een benzinepomp horen draaien of iets dergelijks bij deze oudere modellen?
                            Als de benzine helemaal op was, moet ik dan iets speciaals doen of gewoon heel lang starten? En wat is lang?
                            Kan het dat een alarm alleen de benzine onderbreekt en voor de rest normaal lijkt te starten?
                            Een idee waar zo een alarm zou kunnen zitten?
                            Veel vragen, ik weet het, maar ik ben een groentje :roll:
                            Bedankt alvast!

                              Bij de vorige eigenaar startte hij de 2 keer dat ik gezien heb heel normaal. Toen ik hem ging ophalen is hij gewoon de aanhangwagen opgereden zonder probleem. Maar toen ik ermee thuis kwam en van de aanhangwagen wilde rijden, wilde hij niet meer starten. Hij deed helemaal niks meer. Zelfs niet proberen te starten of ronddraaien. Geen geluid, helemaal niets. We hebben hem dan van de aanhangwagen afgeduwd en verder geduwd. En toen startte hij wel opnieuw en hebben we de auto nog een metertje verplaatst en dan stilgelegd. Anderhalve dag later probeerde ik opnieuw te starten en draaide hij wel tijdens het starten maar deed geen moeite om aan te slaan. Ik zag dan de meter van het benzine niveau helemaal beneden staan, had nog een litertje benzine staan en heb dat erin gegoten. Zonder resultaat. Zelfs na vrij lang starten. Vandaag heb ik er dan een dikke 10l bijgedaan, weer eentijdje gestart zonder dat hij enige moeite deed om aan te slaan. Misschien was de batterij al te zwak en draaide hij niet snel genoeg om aan te slaan?

                                Ik heb ondertussen de batterij langs binnen eruit gehaald en heb ze aan een lader gehangen.

                                Ik had 10l benzine in de tank gedaan, ik dacht dat dat wel genoeg was om hem te starten, niet?

                                  Bedankt voor de extra toelichting. Heb ondertussen een overeenkomst gesloten voor een S4 van ’87 :D
                                  Een automaat met een 170.000km komend van een echte liefhebber.

                                  Ik moest er wel zijn 928s Strosek van ’80 bijnemen want hij wilde de S4 niet apart verkopen. Iemand interesse? Want 2 ineens is wel wat veel van het goeie voor dit beginnend groentje :lol:

                                  Ik ga ze zaterdag ophalen en de S4 laten nakijken. Ze staan beide al enkele maanden stil. Spannend maar in blijde verwachting :happydance:

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)