Aangemaakte reacties
-
cava zalle, ik ga het met 2 doen.
Waneer weet ik nog ni.
Merci allemaal om te reageren. :wink:in antwoord op: ontluchten[quote=”S2″:hvsh5w7w]Hi Wekki,
Stond jouw 944 niet te koop? Of pols je gewoon eens om te kijken of er interesse is?
Sorry, maar bij je probleem kan ik niet helpen, dat zal even wachten worden op de specialisten hier op het forum.[/quote]
Hij staat te koop.
Maar zoals je weet alles staat te koop, alles heeft zen prijs zoals ik men vaste prijs heb.
Met verzekering is ondertussen alles geregeld dus.
En rij er heel graag mee, wel kostelijke auto.
Heb bena alles al vernieuwd :lol: .
Tegen de zomer zou tem helemaal vernieuwd moete zijn.
(Op lak na).Nu back on topic please.
in antwoord op: ontluchtencircuitrijden is niks voor mij denk, durf op de baan wel zot doen maar dan ook als het ni te druk is :wink: .
Mischien mag ik met iemand wel is meerijden :oops: .in antwoord op: Porsche Days Francorchamps 2007[quote=”cabrio’87”:795ys0fu]Vor ons altijd een tof weekend, plezante dagen en ‘s avonds met enkele toffe mensen wat gaan eten en drinken . Wel redelijk vermoeiende dagen,zeker als je een dagje op circuit hebt gereden ![/quote]
Mag iedereen zomaar op’t circuit rijden ofwa?
Ni veel accedenten dan?in antwoord op: Porsche Days Francorchamps 2007wat houd dit juist in?concours d’elegance
is da gewoon rustig allemaal achtereen rijden op’t circuit ofzo of?in antwoord op: Porsche Days Francorchamps 2007wat er op welke dag te doen is
in antwoord op: Porsche Days Francorchamps 2007ik zoek er ook bij te zijn, maar vindt op die site wel ni veel informatie ervan zalle :oops: .
in antwoord op: Porsche Days Francorchamps 2007Wat houd die bijeenkomst just in?
Wat is inkom?
Waarom 3 dagen?
Mischien ne site van ofzo?
Ja ben nog maar pas Porsche rijder he 8) .in antwoord op: Porsche Days Francorchamps 2007Zal men eerste porsche ook is posten se 8) .
Heb tem nu nog maar pas mo zen dan ook nog maar 21 jaar en is niet om dagelijks me te rijden zalle.
Hier fotoke van dat ik er een ritje mee naar Nurenburgring gemaakt had.
Zen tem volledig orgineel inorde aan’t zetten ook.
En ooit zou ik nog graag nen cayman kopen om dagelijks met te rijden :lol: .( mag toch blijve dromen he)in antwoord op: Onze Porsches[quote=”TurboElfje”:1q8uhz0p]Hoogstwaarschijnlijk is het niet het moteurke, als je met een elektronische meter zit ? Maar het tandwieleke dat dit moteurken aandrijft… door de ouderdom breken er heel gemakkelijk tandjes vanaf, is een gekend probleem… heb in de mijne dat tandwiel ook moeten vervangen.
Beste dus even die meter opengooien en dan even goed zien wat er loos is binnenin.
Hier zie je een voorbeeld staan op de homepage: http://www.odometergears.com/
Hier zie je hoe men tewerk gaat, is wel van een 944, maar komt op hetzelfde neer: http://www.tech-session.com/kb/index.php?page=index_v2&id=49&c=4
Hou ons op de hoogte ….[/quote]
hier staat uitgelegd hoe ik dat van de de kilometerteller moet maken.
Maar het is da onderste wijzerke onder de toerenteller dat stuk is :? .
Dat heeft geen tandwieltjes denk ik?
Mischien vindt je hier nog info van?in antwoord op: tacho of kilometertellerawel riem ligt juist zen er nu zeker van zalle en hem tem tejust is laten draaien se en het tikken is gedaan.
sebiet nog die plastique kappen over de riemen se en tem staat klaar.Topic mag dicht
in antwoord op: blijft niet stationair draaien[quote=”RSR”:3nrdje5q][quote=”wekki”:3nrdje5q]heb juist nog is aan’t nakijken geweest (heb tem nemeer gestart zalle).
Maar de riem ligt juist vliegwiel ligt op het merkteken en de nokkenas ook.Maar heb wel een scheurtje gevonden in den darm die luchtmassameter verbind met het gasklephuis.
(dus achter de luchtmassameter).
Kan dat er mee te maken hebben?
Zou ik tem terug proberen te starten als ik er andere tussen zet of …?[/quote]Idd er staat nog een streepje vooraan op de as en dan boven aan de ontsteking. Maar heb je niets afgetekend voor dar je de riem hebt gedemonteerd ?Het probleem is dat in van hier niet kan zien wat er juist niet goed staat of wat er nog kan fout zijn.[/quote]
neen niets van afgetekend, denk je echt dat zuigers tegen de kleppen zouden komen tijdens het tikken?
kan hem mischien nog is proberen te starten en een filmpje maken dan hoor je het.
Als ik motor zen leven er niet mee riskeer.
En anders moet ik wachten tot menne boek van haynes is geleverd wordt met de post daar zulle de merktekens wel juist instaan zeker.
Ga al is foto’s proberen te trekken van’t weekend van de merktekens allen da van op da vliegwiel da lukt ni goe.
Of heb jij mischien foto’s ervan?in antwoord op: blijft niet stationair draaienheb juist nog is aan’t nakijken geweest (heb tem nemeer gestart zalle).
Maar de riem ligt juist vliegwiel ligt op het merkteken en de nokkenas ook.Maar heb wel een scheurtje gevonden in den darm die luchtmassameter verbind met het gasklephuis.
(dus achter de luchtmassameter).
Kan dat er mee te maken hebben?
Zou ik tem terug proberen te starten als ik er andere tussen zet of …?in antwoord op: blijft niet stationair draaien[quote=”RSR”:2my54t00][quote=”wekki”:2my54t00][quote=”RSR”:2my54t00][quote=”wekki”:2my54t00][quote=”RSR”:2my54t00]Wat heb je juist uitgevoerd van werken aan je wagen ?[/quote]
nieuwe burages gestoken en dan nieuwe oliefilter en riemen en spanrollen en bougie’s.
Als hij valse lucht zuigt achter luchtmassameter kan dat daar aan liggen of niet?[/quote]
Idd valse lucht achter de meter kan het probleem zijn, maar ben je zeker dat alles goed is gemonteerd kwa riem enzo ? Zeker als je verteld dat de kleppen tikken dan denk ik eerder aan de riem die niet goed op zijn punten is gemonteerd.
Luc[/quote]
als ik hem met de hand rond draai, dan raakt hij toch geen kleppen (hoor dan toch niks)[/quote]
Dan zit er ook geen oliedruk op de klepstoters, dus volgens mij 1 tand te vroeg of 1 te laat. Ik zou er zeker niet met rijden maar eerst alles eens goed nazien voor alles stuk is.[/quote]
ik rij er niet mee tot alles inorde is zalle, daar mag je gerust in zijn en ga alles nog is nakijken tot ik zeker ben dat het tegoei is.
Maar op het nederlandse porsche forum vertelde men dat het streepje op het vliegwiel niet te vertrouwen was en dat er op de krukas polie ook een streepje zou staan.Klopt dat of niet?
in antwoord op: blijft niet stationair draaien[quote=”RSR”:3aq92df3][quote=”wekki”:3aq92df3][quote=”RSR”:3aq92df3]Wat heb je juist uitgevoerd van werken aan je wagen ?[/quote]
nieuwe burages gestoken en dan nieuwe oliefilter en riemen en spanrollen en bougie’s.
Als hij valse lucht zuigt achter luchtmassameter kan dat daar aan liggen of niet?[/quote]
Idd valse lucht achter de meter kan het probleem zijn, maar ben je zeker dat alles goed is gemonteerd kwa riem enzo ? Zeker als je verteld dat de kleppen tikken dan denk ik eerder aan de riem die niet goed op zijn punten is gemonteerd.
Luc[/quote]
als ik hem met de hand rond draai, dan raakt hij toch geen kleppen (hoor dan toch niks)
in antwoord op: blijft niet stationair draaien