
Aangemaakte reacties
-
merci voor info he maar vindt het gewoon te duur voor nen replica.
:(In antwoord op: prijzen van een 356 replica kit[quote=”Mushroom”:123eta8n]Staat er Porsche op ?? 8) [/quote]
yep, maar blijf bij de 964 zalle deze blijft men droomporsche :oops:
nen turbo look zou nog het vetst zijn (turbo ga ik nooit kunne betalen)In antwoord op: 964 kopen?[quote=”ken”:1xd0hyla]En Wekki, de luchtgekoelde hebben een speciaal geluid :twisted:
Daar ben je direct verliefd op :D
Lucht of watergekoeld als het maar gekoeld is :wink: [/quote]dat weet ik ben nu dikkels op vw meetings enzo he en die kevers enzo die hun boxermotoren ook zalig zalle.
Ne maat van me heeft ne mooie porsche 914 gevonden voor ni te veel geld maar is dat eigenlijk nen echte porsche of is dat meer vw?
omdat ik ze soms op vw meetings zie?In antwoord op: 964 kopen?[quote=”AutosDekens”:dyccsbjt]Europese versie van de 3.2 heeft 231 pk, Amerikaanse versie 207 pk.
Als je voor watergekoeld wil gaan heb je enkel keuze uit:
924
944
968
928
986 boxster
987 boxster
996
997
Cayman
Cayenne[/quote]ik kom morgen eenst tot bij u dan kunne we is babbele of heb je geen tijd?
In antwoord op: 964 kopen?de pk’s dan
de 3.2 heeft op papier 231 en 207pk
bedoel je dat hij in real meer of minder heeft dan?
maar best is toch al ne watergekoelde kopen dan he of niet?In antwoord op: 964 kopen?[quote=”924carreragt”:1shasoj1]Hallo Wekki,
De electronica van de 964 kan ook nog eens vervelend worden, daar de oudere 911 eigenlijk nogal simpel zijn.
Maar ja, smaken verschillen en de meningen op dit forum lopen nogal eens uiteen.[/quote]
Ik zie oudere modellen ook graag maar zou er graag mee gaan cruisen in Duitsland en Oostenrijk enzo maar denk dat de oudere modellen wa veel naft gaan verbruiken en dan zou ik voor luchtgekoeld gaan en denk dat da zeer veel verbruikt en het moet een beetje vooruit gaan ook bij me.
Rij vrij graag hard daarmee 8) .
Raad jij mij een ander model aan ofzo?In antwoord op: 964 kopen?[quote=”RSR”:32otl2wt]En ik heb hier nog een pracht van een 911 carrera 3.2 staan. :wink: [/quote]
waarom werkt uwe site niet (aanbod bedoel ik daarmee).
Heb wel intresse maar heb nu nog niet genoeg geld opsij staan daarvoor zalle.welke cilinderinhoud, heeft welke pk’s want op mobile is da ni echt duidelijk zalle die zeggen meestal alleen pk’s en dan prulle ze daar nog aan en wa ist allemaal en zijn die van 89 tot… gemaakt met welke motor in welk bouwjaar?
Ik wil er echt alles ook over weten voor ik ene koop zalle da ik achteraf geen spijt heb van ja zoveel meer betalen en dan had je zo ene betaald en ene met die motor kost maar zoveel meer en met die opties kost minder dan die dat ik dan een koop voor het geld da ik ene met meer opties zou kunne gekocht hebben.
Maar vindt gewoon weinig hierover opt net zen vooral manne dat er aan liggen prullen enzo en dat staat me niet aan ne porsche moet orgineel blijven :!:In antwoord op: 964 kopen?ken: da is vriendelijk zoek volgend jaar ene te kopen waarsch. ben nu vooral zo veel mogelijk informatie aant zoeken daar over dat ik zeker iets deftig koop en geen wrak waar elke week kosten aan zijn en wil nen orginele geen omgebouwde en wie weet wa moet ik nog allemaal weten voor ik ene koop.
Over motor en opties wil ik ook wel veel weten.
Soorten interieur enzo…cab’88: die prijs staat me al meer aan.
motortypes hangt dat dan van het bouwjaar af of niet want
door die andere topic van da olie verlies daar zegt den ene dit en
den andere dat dus da snap ik niet zo goe eigenlijk met pakking
zonder pakking en luchtfilterkoeling daar heb ik nog nooit van
gehoord pffffIn antwoord op: 964 kopen?[quote=”ken”:264×8527]graag gedaan hoor :-) )
Van waar ben je ergens?
Inderdaad, das nieuwer hé en daarin heb je dan een 3.4 van 300 pk en vanaf 2001 ligt er een 3.6 in met 320 pkdaarvan is 1244,76 Euro wegentaks (18 fiscale pk)
Dus bijna de helft[/quote]ik ben van bergom (herselt, licht tussen aarschot en westerlo)
In antwoord op: 964 kopen?vindt ik al zeer intressante informatie merci he. ga precies toch nog een beetje moeten bij sparen dan zalle (zou eigenlijk wel is graag ne keer meerijden met iemand met zone 964, dan weet ik ongeveer hoe het rijd en hoe snel het is. Ken maar een iemand met ne porsche maar die heeft eeen 996 cabrio c4 maar volgens mij rijd da al helemaal anders omdat dat vele nieuwer is.
zaterdag rij ik waarsch wel is naar dekens wa informeren :D2500 euro hoeveel daarvan is voor wegentaks?
In antwoord op: 964 kopen?heb ik ook gedaan, ik moet tem ni hebben dus topic mag dicht van mij part :wink: .
Ga hier toch altijd informeren voor ik iets koop zalle 8) .
bedankt voor de eerlijke reactiesIn antwoord op: porsche 911 targa 1970heb eindelijk de verkoper kunne bereiken en het bleek dus orgineel nen 2200 te zijn waar nen 2400 ingelegd is.
Maar aan bodem is ook nog laswerk zegt tem en tem vraagd 8500 euro voor.
Da vindt ik wel een bikke schandalig zalle voor zone auto :oops:In antwoord op: porsche 911 targa 1970camera vergeten omdat ik rechtstreeks van men werk verder reed :oops: .
Voor 8000 euro vindt ik er al die inorde staan, maar weet het niet goed meer ga nog efkes sparen denk en wacht tot ik echt de porsche tegen kom dat te koop staat naar men hartje.
Moet dus gewoon nen 911 turbo look zijn of turbo maar turbo is onbetaalbaar. en liefst ne zwarte, grijze of rode
Topic mag dus gesloten worden :wink:In antwoord op: 944 s2 cabrio zwartben gaan zien vandaag en weet het nog niet goed maar ik denk dat ik er ga afblijven, lijkt me wa veel werk aan moet helemaal herspoten worden (vanbinne aan dashbord ook bijgespoten worden)
interieur leek me niet zo knap meer, zetels wel.
Was wel nieuwe bache met nieuwe banden motor leek in goede staat te zijn, en vraagprijs was een 6000 euro ongeveer.In antwoord op: 944 s2 cabrio zwart[quote=”fdeville”:in7hsks6]- staat van de kap en achterruit, want is niet goedkoop om ze te vernieuwen
– is de afdekhoes aanwezig van de kap[/quote]-was een nieuwe kap is me verteld
-afdekhoes moet ik is op lettenIn antwoord op: 944 s2 cabrio zwart