
Aangemaakte reacties
-
Het enige wat nog de moeite is aan dat wrak zijn de velgen. :roll: En dan €4000 durven vragen… :lol:
Ben toch benieuwd voor hoeveel die uiteindelijk verkocht word… of hoe lang hij nog op 2dehands gaat staan… :think:in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5Weer een nette transaxle erbij. :applaus: Welkom!
in antwoord op: Nieuwkomer met transaxleGeld wat je uitgeeft aan het opleuken van je wagen (velgen, bodykits,…) zie je meestal niet meer terug.
Maar waarom zou dat je tegen houden? Gewoon doen wat je zelf wil, toch?
Geld wat je gespendeerd hebt, maar waarvan je genoten hebt, is nooit weggegooid geweest. ;)in antwoord op: Gt4 ombouwEen naam en deels nickname genoot. :mrgreen: Welkom! :drink:
in antwoord op: Hallo allemaal!Heb net het draadje even doorlezen maar buiten een hoop bekvechten heb ik niet veel nuttigs gelezen. :oops:
Wel moet ik zeggen dat ik op de Clio RS ook op laag profiel reed, dus waarschijnlijk ben ik daarom wel tevreden en jij niet. ;)in antwoord op: Porsche zonde wordt meteen afgestraftNochtans is de Goodyear Eagle F1 toch een hoog aangeschreven band. Heb er zelf al op gereden onder een Clio RS en was zeer tevreden ervan. Nu, je kan met een Michelin PS2 nooit fout gaan (zijn dit de OEM banden voor de Cayman?).
Heb mezelf gisteren een set Michelin PS3 besteld en weet gewoon dat deze aan al mijn verwachtingen gaan voldoen en méér. :happydance:in antwoord op: Porsche zonde wordt meteen afgestraftDe gemiddelde man in het blauw zal waarschijnlijk het verschil niet zien nee, of hij moet al goed aan het opletten zijn en naar de cijfers (in dit geval de ontbrekende cijfers) op de zijkant van de band aan het kijken zijn.
Maar buiten het feit dat je wagen op dat moment niet straat legaal is en daardoor je keuring en verzekering dus niet meer in orde zijn, heeft het ook nog niet eens nut om op full wet slicks te rijden. Ze zouden sneller slijten op droog asfalt dan sneeuw voor de zon smelt. Ze zijn dan ook gemaakt voor in de gietende regen te rijden, en wie gaat er in de regen zo hard op straat rijden dat hij full wet slicks nodig heeft? :| :lol:
in antwoord op: Porsche 996 GT3 bbs velgen + full wetsEen full wet slick is een slick, en slicks zijn nooit straat legaal ook al heeft hij profiel.
Een semi-slick (wat in basis ook gewoon een slick met profiel is) is dan wel weer straat legaal.
Heeft te maken met E-goedkeuring voor op de weg, niets met het profiel wat hij al dan niet heeft. ;)in antwoord op: Porsche 996 GT3 bbs velgen + full wetsJa klopt, ook ik heb een 924S. En ja, klopt, ik ben niet meer zo vaak hier aanwezig. :oops:
in antwoord op: Kabelboom in motorcompartiment 924SDOODZONDE dat ik dit gemist heb! :( Duvel is mijn Godendrank. :twisted: :engeltje:
Ik hoop dat iedereen enorm genoten heeft. :drink:
in antwoord op: Sssst hier rijpt den Duvel! Zaterdag 25/11/17 om 16h !?Maar goed dat je dat op tijd gezien hebt! :shock: En inderdaad zoals Yellow Sub zegt, misschien geen slecht idee om de voorste ook te vervangen als deze dezelfde leeftijd hebben als de achterste.
Aan de andere kant, laatst iemand zijn aanhangwagen terug hersteld (met wat amateuristisch laswerk). De banden die daar onder lagen waren van 1996, waren letterlijk tot op de draad versleten en er stonden meerdere blazen per band op die wel 3cm uitpuilden. Daar smeet hij met een gerust hart zomaar even een 3 ton bouwpuin op om naar het containerpark te rijden. :lol:
in antwoord op: Het is geen slecht idee om af en toe je wielen te demonteren…Sensa: Ik ben blijkbaar niet de enige deserteur geweest. :lol: Groeten terug. :drink:
Bones, klopt, niet lang na die rit ben ik stilaan van het toneel verdwenen. De al dan niet nuttige bijdrages zullen spoedig volgen. ;)
bccars: Lucky me… :engeltje: :first:deepee: Oh ja, bedankt nog daarvoor, met enige regelmaat komt dat Boxster onderwerp eens naar boven en ze is nog steeds niet geweken van het idee er één te hebben. ;) Ze was laatst nog bezig over hoe ze een plaats in mijn garage ging inpalmen om hem te stallen (terwijl de garage nog gebouwd moet worden, zo kon ik er al rekening mee houden op voorhand). :roll: :lol:
in antwoord op: Terug van weggeweest…Wat een compliment Dirk. :oops:
Nee, nog niet direct iets op het oog om te doen.
Helaas moet ik het weekend van 5&6 augustus werken dus Classic Boulevard zal er helaas niet inzitten.in antwoord op: Terug van weggeweest…Leuk om hier toch nog de oude vertrouwde mensen te zien. :up:
Proberen dit jaar toch nog een paar bijeenkomsten mee te pikken en hopelijk zien we elkaar daar. :drink:in antwoord op: Terug van weggeweest…Het zijn de optionele Recaro sportstoelen die leverbaar waren in de 930 en 931.
Standaard zaten deze in de 924CGT en 924S M755 (Le Mans).Aangezien deze nogal moeilijk te vinden zijn doordat ze zelden als optie genomen werden omwille van de meerprijs, vragen ze er nu de meest absurde prijzen voor (staat nu een setje op eBay voor €4000 :bounce: ). Dus ik kon ze niet zomaar laten staan of laten gaan. Vandaar dat ik de wagen gekocht heb en later verkocht heb zonder het interieur. Liefde hoeft niet logisch te zijn, wel? :roll: :lol:
in antwoord op: Het 924 verhaal…