Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 2,566 tot 2,580 (van in totaal 2,677)
    • Een classic car verzekering is voor mij niet haalbaar aangezien (zoals je zelf al zei Guy) de P dan als 3de! wagen verzekerd zou moeten worden.

      Zo had ik het nog niet bekeken Olivier. Maar aan de andere kant: Audi RS4. AWD 4.2L V8 verpakt in een doodgewone sedan. Sportwagen of…? Zo’n kilometerverzekering kan ik ook eens achter horen. Ik maak met mijn DD nog niet eens 10.000km per jaar dus laat staan met de P.

      0

        Brand en familiale heb ik ook bij DVV lopen, alsook mijn huidige wagen. De P zou een bijkomend voertuig zijn.

        Ik vraag mij eigenlijk voornamelijk af waarom de premie met 300 euro omhoog moet gaan omdat het een “sportwagen” is. Zeker omdat het maar een gewone BA is en geen kleine of grote omnium. Waar zit die meerprijs in? Heeft elk verzekeringskantoor dit of is dit DVV gebonden? Want die “Dat komt omdat het een type “sportwagen” is en die trekken sneller op enzo.” neem ik dus écht niet serieus. :|

        0

          [quote=”Peter_Targa_84″ post=115655][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Rijkswacht_zps04fcd8b7.png[/IMG][/quote]

          Twee 11jes, een 928 en wat is die 4de? Ligt bij zo’n palletenkar de motor ook vanachter of is dat een transaxle? :sarcastisch :lol:

          0

            [quote=”porschky” post=115932]wow, die van Bladerunner is ook de moeite zeg!!![/quote]

            Is geen handbak. :(

            Zal eens zoeken achter dat artikel.

            0

              [quote=”Mushroom” post=115907]Beste wensen en dat we veel Porsches mogen kopen! :drink:[/quote]

              Working on it! :mrgreen:

              0

                Zoals door velen al gezegd is, veel succes! Het zijn geweldige initiatieven en ik zal zeker niet de enige zijn die toe moet geven vol verwachtingen en nieuwsgierigheid te zitten naar de verschillende activiteiten. Respect voor wat jullie doen en nogmaals, VEEL SUCCES!! :drink:

                0

                  De wagen zou helaas niet in een droge garage kunnen staan. Bij het appartemant waar ik woon zit geen garage, enkel 2 staanplaatsen. Wel zou ik hem in de winter ergens willen stallen zodat hij geen sneeuw of strooizout moet zien. Ik had het zelf ook anders willen zien, maar als ik ooit moet verhuizen of een eigen huisje koop wil ik wel een deftige garage. Waar minstens plaats is voor 2 P’s! ( dromen mag :mrgreen: )

                  Kijk eens aan, een km-stand van 450k is zeker een mooi vooruitzicht. Als hij maar goed onderhouden word dan is veel mogelijk. ;)

                  0

                    Inderdaad, het zijn niet enkel de gekende problemen van een wagen die geld kosten, er zijn zoveel dingen die fout kunnen gaan met een oudere wagen. Bij de ene gaat het stuk, bij de andere niet. En bij deze 968 is al veel vervangen. Als ik dan een optelsommetje maak kom ik al snel aan een bedrag uit waar ik nu heel de wagen voor kan kopen. Enkel de versnellingsbakrevisie was al meer dan 3k! Is alweer een serieuze kost uitgespaard voor mij. ;) Maar zowiezo wil ik eerst nog een AKK laten doen bij het adres dat bully hier gepost heeft ( bedankt :) ). En als daar geen ongewenste verassingen tevoorschijn komen dan is voor mij de koop rond.

                    Wie kan er nu niet weg zijn van een 968? :D Alle knappe looks van een 944 maar dan geperfectioneerd en mooier. Ik ben nog nooit een “wilde” tegengekomen dus zeker exclusief. Vermogen genoeg om menig 11jes bij te houden en koplampen waar kermit zelfs jaloers van zou worden. ;) :mrgreen:

                    0

                      [quote=”PatrickB” post=115829] Mooi toch? Dat gebakje? :happy: [/quote]

                      Ik denk toch dat hij nog wat “kookles” kan gebruiken. :roll: :lol:

                      0

                        Die Rinspeed snap ik nog wel als iemand die koopt. Hij is niet mooi, maar lelijkere zijn er zeker. :roll:

                        Dat ander gebakje… :|

                        0

                          Hoe zit het dan voor de keuring? Volgens hun moet elk gemonteerd licht op de wagen in werkende dienst zijn. Was vroeger in mijn tjoening-tijd ( :roll: ) ook zo met mijn neon lampen. Dus niet aangesloten = niet werkend = afkeur.

                          0

                            Ik denk ook dat een goede 968 een mooie “starter” is. Voldoende vermogen, voldoende praktisch, betaalbaar! Want hoe je het ook draait of keert, een P kopen kan iedereen, hem op de baan houden is iets anders. Verbruik, onderhoudskosten, jaarlijkse taks, verzekering,… Het kost allemaal klauwen vol geld en aangezien mijn ezeltje al jaaaaaaren geleden zijn geest gegeven heeft… :roll: Het is niet voor niks dat ik al maanden aan het zoeken ben welke P voor mij het meest geschikt is. Er moeten keuzes gemaakt worden en sommige dingen opgeofferd. Zoals bij de 968 zou ik voornamelijk die hemelse flat 6 roffel opofferen voor het praktische gebruiksgemak (grote koffer, extra zitjes). Maar ( in mijn beste Frans :roll: ) c’est la vie. ;)

                            0

                              [quote=”patrickvb” post=115777][quote=”WES-RS” post=115764]Mijn vader of vriendin zal lachen. :roll: :lol:[/quote]
                              Je gaat toch pa niet op de achterbank plaatsen? :shock:
                              Is net groot genoeg voor een kleuter. ;)[/quote]

                              Die man word al wat ouder dus die krimpt er wel in. :lol:

                              Het zou zowiezo niet voor lange ritten zijn (pa of vriendin achterin). Meestal naar het volgende dorp rijden naar de winkel of naar mijn zus. Hij heeft zelf al jaren geen wagen meer dus help ik hem zo goed als ik kan. :) Een achterbank is dus toch wel noodzakelijk.

                              0

                                [quote=”Ghost” post=115772]Wat wil je gaan doen aan de auto.[/quote]

                                Ik denk eronder stofzuigen… :roll: :lol:

                                De eerste omhoog-krik-methode lijkt mij inderdaad ook niet echt stabiel. Ik zou niet graag aan een uitlaat sleuren als ie op 4 van die tandenstokertjes staat. :? Iemand die hiervoor een alternatief weet? Ik hoor het ook graag. ;)

                                0

                                  Ik begon al bijna te denken dat ik helemaal fout bezig was met deze 968 interessant te vinden. :? Maar het is zoals je zegt porschky, er zijn inderdaad al heel wat kosten aan de techniek gedaan dus dat doet mij een vertrouwd gevoel krijgen. Iedereen van jullie weet wat Porsches kosten als er stukken zijn en dat is net iets wat ik me wil besparen. Wil ik Porsche rijden? JA! Met heel mijn hart en ziel. Wil ik mij daarvoor ruïneren of in de schulden steken? Absoluut niet! Ik ben maar een simpele bouwvakker, geen kapitalist. :oops: Ik zou de wagen voor 11k mogen hebben. En ik volg de raad (hier zoveel malen omschreven) op: ik heb een voldoende reserve van +5000 voor in het geval dat er iets gruwelijks mis moest gaan. Ik wil gewoon een eerlijke P. Is er optisch een beetje werk aan, maakt mij niet uit. Ik wil eerst en vooral “leren rijden”. Een Corsa met 75 diesel PKtjes of een P met 240+ paardjes op de achterwielen is een groot verschil! :shock: Het is zowiezo de bedoeling om de Porsche die ik koop voor een hele tijd bij mij te houden, dus die spuitbeurt (of spotrepair zoals remmel zei) komt dan nog wel ooit. Eerst zorgen dat ik een goede, betrouwbare Porsche vind. En deze 968 denk ik wel dat daaronder hoort.

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 2,566 tot 2,580 (van in totaal 2,677)