
Aangemaakte reacties
-
Nu, ik geef de mensen ook de optie om mijn WRX te kopen zonder keuring voor verkoop. Waarom? Dat bespaard mij geld en risico. Daar tegenover staat dan wel een fikse korting. Dus het is maar wat de koper het liefste heeft. Maar tijdsgebrek? Wat een onzin!
Gouden raad van nonkel Wes: Als je toch ooit een wagen wilt verkopen zonder keuring, zet dan op de verkoopovereenkomst dat de wagen verkocht wordt voor opmaak of onderdelen. Het gaat dan niet over een rijdende wagen en de koper heeft dan geen poot meer om op te staan als hij spijt krijgt van zijn aankoop. Gaat de koper niet akkoord met deze koopovereenkomst dan kun je er gerust van zijn dat hij je er naderhand bij gaat willen naaien.
In antwoord op: Oldtimer statuutIk vind hem eigenlijk wel niet zo mooi als onze paddestoel de zijne… :oops:
Dat creme interieur doet meer slecht dan goed op die Murano kleur.
Om dan nog maar te zwijgen over de spiegels en de velgen. Ik weet wel dat het origineel is, maar dat staat ZO fout! :wtf:Geen tijd om naar de keuring te gaan vind ik altijd zo’n vreemd excuus. Klinkt mij meer als: Ik heb geen zin dat hij afgekeurd wordt of opmerkingen krijgt die de prijs doen zakken. Nu ja, als je verborgen gebreken vind naderhand kun je hem nog steeds terug aan zijn deur gaan zetten en je geld terug eisen wegens het verkopen van een wagen zonder keuring. :twisted:
Een beetje off maar toch ook nog on topic:
Ik neem aan dat dit ook werkt met niet oldtimers…?In antwoord op: Oldtimer statuutMikey: Ik heb niet echt een budget, ik wil betalen wat de auto waard is. En de wagens die tot nu toe gepost zijn zullen zeker hun geld wel waard zijn, maar zulke perfecte wagens (zeker die grijze met VP €8500 is héél mooi) is niet wat ik zoek. :)
TheFab: Die had ik allemaal ook al gezien en sommige ervan spreken me ook wel aan, mais je ne parle pas Français. :(
Mush: Hem had ik al een mailtje gestuurd aangezien zijn advertentie nogal wat vragen opwekt, tot op heden echter nog niets van gehoord…
In antwoord op: 924 als daily?Bedankt DST, maar idem zoals ik tegen youyou zei; deze zijn ook weer te goed voor wat ik in gedachte heb. ;)
Ik zoek echt een wagen met wat schoonheidsfoutjes. Originaliteit maakt niets uit, kleur en interieur ook niet.
Gewoon een eerlijke wagen waar hier en daar wat werk aan is maar wel goed rijdt, remt en in het algemeen betrouwbaar is.In antwoord op: 924 als daily?Bedankt om te helpen zoeken youyou, maar dit is dus totaal het tegenovergestelde van wat ik zoek. :mrgreen:
Ik zoek niet naar het beste exemplaar, en al zeker niet naar één wat de hoofdprijs moet kosten. Een topmodel 924 moet origineel blijven, lage KM-stand hebben, perfect onderhouden zijn,… Ik zoek een exemplaar wat links en rechts wat ruwe kantjes heeft, een wagen die wat omgebouwd mag worden en waar ik me vervolgens niet schuldig om hoef te voelen, maar wel een wagen die nog de moeite waard is. Dus niet zo’n afgeragd, rot ding waar het internet mee vol staat… :|
In antwoord op: 924 als daily?Als iemand nog iets weet staan van nette 924: Let me know! :drink:
Ik kom namelijk alleen nog maar op dezelfde wagens uit tijdens mijn zoektochten.
En jullie weten ook in welke staat de meeste 924’s zijn die te koop staan… :roll:In antwoord op: 924 als daily?Of ne 924 kopen. :first:
In antwoord op: RHD to LHDMisschien werkt daar zo’n super snelle Italiaan die de revisie van Sensa gedaan heeft?
‘s Morgens binnen brengen en ‘s avonds gereviseerd naar huis rijden. :mrgreen:[quote=”Sensa911″ post=226757]wat is daar eigenlijk mis mee om te rijden. Niks volgens mij. [/quote]
Iemand voorbij steken wordt zo goed als onmogelijk en probeer maar eens een parkeerticketje voor een ondergrondse te nemen of een burger bij de McDrive te bestellen… ;)
Toen ik nog als testchauffeur voor Ford werkte moest ik ook regelmatig rechts gestuurde wagens testen, rijden doet dat identiek hetzelfde (ondanks je af en toe tegen je deurpaneel slaat wanneer je instinctief wilt schakelen), maar eens je jezelf in de dagelijkse wereld bevindt tussen ander verkeer, dan ga je je toch snel ergeren…
In antwoord op: RHD to LHDVandaag even gebeld met de verkoper van de 924 Turbo aangezien hij mijn vragen via mail negeerde… :roll:
Er is volgens de verkoper een probleem met de K-jet en de schakelstang. Ook mompelde hij iets over een motorrevisie 2 jaar geleden, toch vind ik het verdacht dat er een motorrevisie gebeurd zou zijn maar hij nu niemand kan vinden die zijn K-Jet zou kunnen nakijken want “niemand kent daar iets van”. Ook het schakelprobleem zou maar een klein probleem zijn van een versleten rubbertje, toch is het nog steeds niet gemaakt? Ook na wat zoekwerk een oude advertentie gevonden uit mei 2014 van dezelfde wagen op http://www.koopjeskrant.be. Toen stond hij dus ook al te koop, ondanks zijn gereviseerd blok…?
Something smells fishy… :think:
Maar eerlijk is eerlijk, het is wel een hele mooie… :applaus: Moest ik er allemaal iets meer van kennen dan durfde ik hem wel aan als projectje, maar ben bang voor een moneypit. En dat kan ik nu wel missen… :)Die GTP kit wordt toch in kleur gespoten, dan ziet toch niemand meer dat het ooit carbon was? ;)
In antwoord op: 924 turbo – 931Deze was 2 weken geleden pas opnieuw gespoten. :(
In antwoord op: Zeer erg voor die mooie PorscheHoeze kan ik tegen een stootje? Wil je nu ook nog zeggen dat ik dik ben!? :| Ik kan er zeker mee lachen hoor Harley, no worries. ;)
Voila se, heb hem al gevonden, mijn toekomstige Ferrari. :D
Er zit wel een verdacht bekend geurtje aan… :think:In antwoord op: Ranting topic – Laat hier even stoom af…Eerst kopen ze een wagen onder mijn neus weg en kom ik hier mijn zwaar ontmoedigd hart luchten bij gelijkgestemden.
Vervolgens gaat hier zo’n stukske moderator de komiek uithangen en lachen met andermans miserie… :|Ik ga me een Ferrari kopen denk ik. :salut:
:sarcastisch :mrgreen:
In antwoord op: Ranting topic – Laat hier even stoom af…