Aangemaakte reacties
-
Wat dachten jullie van Fundrivers. Dat omvat zo een beetje iedereen. Porsche racers, tuners, oldtimers…
Fundrivers.be :D Got a nice ring to itin antwoord op: VZW & VerzekeringIs onze verzekeraar hier nog? Vanaf hoeveel leden kan je al is gaan praten met de verzekering? 20? 50? 100 leden?
Ik heb net vernomen dat de garage die ingericht te huur is in het Antwerpse word opgedoekt wegens te weinig succes. :? )in antwoord op: VZW & VerzekeringIdd een clubgarage zou wel de max zijn :) Ga het eens bekijken … Weet een volledig ingerichte garage in het antwerpse die je zo kan afhuren. Desnoods 1 dag in de maand of zo voor de club. Ga het inkijken …
in antwoord op: VZW & VerzekeringIDD misschien wel maar ik zie het nogal groots. Mijn eigelijke doelstelling is om een VZW zo kapitaalkrachtig te maken dat ik Zolder kan afhuren voor de leden. Klinkt heel ver maar het is een haalbare kaart hoor. :D (Ik heb een prijs vastgekregen van 750.000 Bfr voor het hele circuit inclusief paddocks en personeel).
Het ding is wel dat ik momenteel mijn eigen forum aan de domeinnaam heb vastzitten … Maar dat houd niet tegen dat iemand anders binnen dit FG-forum zelf een VZW kan starten. Ik heb alle info ter hand en wil dan ook graag assisteren waar nodig. :wink:
Ikzelf denk eerder aan een club voor in eerste plaats Porsche, maar ook de volkswagen groep zou ik willen includeren daar je dan op heel breed publiek komt te zitten want geef toe, Porsche eigenaars zijn een minderheid. :?in antwoord op: VZW & VerzekeringBedankt! Want de alternator geeft door en de batterij werkt dus vermoedelijk heb ik ook ergens stroomverlies :? We gaan vanavaond opnieuw op zoek…. 8)
in antwoord op: Voltage Batterij te laag… Alternator??Mja, spring vanavond binnen bij men kameraad garagist om uit te meten en met een nieuwe batterij te testen wat ie dan doet.
Het is gewoon dat als het de alternator is ik hem vanavond nog wou maken. Maar dat zit er dus niet in blijkbaar want FG is gesloten vandaag en dat is de enige in mijn buurt die zo direct alternators liggen heeft. LECars in Baasrode heeft onlangs al zijn 2e hands troep weggegooid :shock: Mja, we zien wel. Bedankt…in antwoord op: Voltage Batterij te laag… Alternator??Serieus? :D roll:
in antwoord op: Motor Tuning onderdelen 924 – 2.0 – 125PkDe K&N openlucht filter kit had ik al in men lijstje staan bij twijfels omdat ik weet dat dit verlies kan geven :D
http://www.power-tuning.fr/c233899p16516407.1.htmlWat de nokkenassen betreft heb ik net offerte gekregen van dbilas dynamic in Duitsland. Een snelle nokkenas met de nodige valvesprings voor 390€ exclusief installatie. Vermogenwinst ongeveer 15pk (precies een heilig getal die 15 :D twisted:
in antwoord op: Motor Tuning onderdelen 924 – 2.0 – 125PkNu dus wel :D
Idd, die mannen kunnen me aan een collector helpen. Helemaal op maat gemaakt ongeveer 1000€ geplaatst en Btw incl. Nu zegt ie wel dat de eigenaar van de vorige 924 die zo werd onder handen uiterst te spreken was over het resultaat… Zal ook wel een beetje verkoperspraat zijn maar uit mijn ondervindingen van vorige tuningprojectjes weet ik ook wel wat zoiets kan :)
Hartelijk dank voor de tip. Staat nu bovenaan de lijst :Din antwoord op: Motor Tuning onderdelen 924 – 2.0 – 125PkOlé :shock:
Ga gewoon effe rustig aan het interieur en body verderwerken. In November komt men tuningmakker uit spanje (audi specialist) voor een maandje of 3 terug naar België. We zullen het dan is effe deftig bekijken wat we met dat motortje kunnen aanvangen zonder hem te verkrachten in power of verbruik…Suggesties altijd welkom ondertussen. Ben zoals bij elk project een dossiertje aan het maken met verkrijgbare onderdelen en hun prijs en een collector moek zeker hebben.
Is dit een katvervanger voor de porsche 924 soms? Ziet er zo bizar uit daarom dak het vraag. :?
Catalytic fitment kits P24 1975-85
in antwoord op: Motor Tuning onderdelen 924 – 2.0 – 125Pk[quote=”stefx911″:4m3l46lf]Yep, kostelijke grap hé.
Al het geld dat je daarin steekt ben je gewoon kwijt als je de wagen ooit wil verkopen.[/quote]
Dat vind ik op zich niet zo erg ant dat is een keuze die je maakt maar waar ik van verwonderd ben is dat je zo moeilijk pk winst haalt uit een porsche. Een goeie collector en een katvervanger zorgen op sommige wagens al voor 15pk en hier moet ik nondeju een weberkit of dergelijke gaan steken om aan die 15 te raken. :?
Mja, ik kom er wel uit hoor :)in antwoord op: Motor Tuning onderdelen 924 – 2.0 – 125PkAls iemand moest weten waar ik een sportcollector kan vinden? Ik lijk wel in circeltjes te lopen met die bak P*****… Ben is bij heinz tuning gaan horen. Prijskaartje 3000€. Pkwinst 15 :shock: :? ? cry:
in antwoord op: Motor Tuning onderdelen 924 – 2.0 – 125PkWel heb voor de vering een konikit op het oog. De schijven zullen Brembo zijn. De pompen die ik heb gekocht zijn zwaarder dan stock. Klauwen heb ik nog niet echt in merk gevonden.
Voor de motor denk ik momenteel aan een weberkit die ik ik duitsland gevonden heb. Dubbele weber carburator met collectorkit. Of de nokkenassen en een collector. Een openluchtfilter komt er zeker op.
Een veerpootbrug heb ik nog niet gevonden. De achterbank zal ik wrs uitbreken en eens zien of ik daar ook niet kan verstevigen eventueel. En dan dichtwerkers met een paar boxen en een versterker.
Dat is zo een beetje waar ik momenteel aan denk als mechanische aanpassingen. :D ? cry:in antwoord op: Motor Tuning onderdelen 924 – 2.0 – 125Pkhéhé, dat ken ik. Mert de astra GSi is dat dikwijls ook zo tegenwoordig. Ik ga het is bekijken. Misschien word het een optie maar ik zou liefst van men gewone motor gaan verder bouwen. Anders word het zo een collage van porsche onderdelen :) D
in antwoord op: Motor Tuning onderdelen 924 – 2.0 – 125PkJe bedoeld totaal uitgaven tussen 250 tot 1000€ wrs?! Ik bedoel wel 250 tot 1000€ onderdelen ofzo per maand hé pol :D D cry: Komt wel goed denk ik …
Mijn vraag is hier vooral wat kan. Krijg tot nog toe heel veel antwoord op wat niet kan of niet “meer” te krijgen is :? ) D lol
in antwoord op: Motor Tuning onderdelen 924 – 2.0 – 125Pk