Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 145)
    • [quote=”vandamme” post=277752]t is de schuld van de bomen.
      omkappen![/quote]

      Da’s wat kort door de bocht denk ik, die boom zorgt er wel voor dat de impact en de vreselijke gevolgen zwaarder zijn maar niemand heeft natuurlijk gezegd dat je daar harder dan 90 moet rijden…

      In eerste instantie is de chauffeur variabele punt 1 om zoiets te voorkomen.

      De roverheid wil overal de snelheid omlaag omdat dit voor minder ongevallen zorgt maar in principe staat snelheid los van ongevallen.

      Meeste ongevallen zijn een indirect gevolg van snelheid.

      ‘T is vreselijk in ieder geval maar een trajectcontrole gaat op deze plaats wel wonderen doen denk ik.

        Da’s op dezelfde plaats waar 2 jaar terug die 964 crashte…

        Snelheid zal er altijd wel iets mee te maken hebben maar dan moet er toch iets structureel mis zijn met de weg daar ?

          De markt krijgt dan toch stilaan gelijk na de discussie vorig jaar omtrent deze auto. :wink:

          Hij mag dan nog zo goed zijn als wat, hij was en is gewoon te duur voor een omgebouwde amerikaanse S

          Klik

            Yep, zondag wordt een topdag.

            Donderdag met 10 jaar TACB is het wat anders …

              Ik ben erbij maar momenteel zonde van het weer :what:

                [quote=”Mikey” post=276262]Ziet er schitterend uit
                Kan je adres eens doorgeven aub?
                Ik heb hier nog een blauw stuur liggen dat eens herbekleed moet worden.[/quote]

                Klik

                  En zo in de auto.

                  Helemaal gek van het interieur :coolness:

                    Ondertussen het stuurtje ook gevonden en laten herbekleden in duitsland.

                    Het betreft volgende partnummer en is blijkbaar vrij zeldzaam.

                    944 347 084 09 (10 VERL)

                    363mm tegenover standaard 380mm en met origineel een verlengde naaf.

                    Zo gekocht :

                    En zo vandaag terug ontvangen :

                    Zeer blij met het resulaat en zeer prijselijk tegenover 2 prijzen die ik mocht ontvangen hier in belgië.

                      Mag dicht, verkocht !

                        Geen probleem voor mij in realiteit aangezien ik nooit antwerpen, brussel of gent zal inrijden…

                        T’is natuurlijk allemaal weer mooi geregeld dus…

                        RDW nederland zegt EURO 2, Keuring neemt dit over op het keuringsbewijs maar div zet het niet op het kentekenbewijs…

                        da’s weer op zen belgisch zeker ? :think:

                          Mijn cabrio heb ik ingevoerd uit nederland, wagen komt origineel uit duitsland.

                          Op de nederlandse papieren en op de website van RDW staat EURO 2 voor deze wagen.

                          Bij de keuring voor verkoop werd dit overgenomen door de keuring en op mijn keuringsbewijs staat de melding dat ik tot 2024 dacht ? binnen mag in LEZ zones.

                          Weliswaar ontving ik vorige week m’n kentekenbewijs en daar staat het niet op…

                            Waarom wil je het op het kentekenbewijs ?

                            Volgens mij is het voldoende dat het op het keuringsbewijs staat….

                              Ondertussen lopende via catawiki met een reeds gehaalde reserve.

                              Link

                                De voorbeeldfoto is een M44/40 motor.
                                2.5 16V dus.

                                Zowel de S als S2 heeft origineel geen afdekking zoals de 968 heeft tussen kleppendeksel & inlaatcollector.
                                *Aanpassing => de S & S2 hebben wel een afdekking maar das gewoon die zwarte lijst die op de fuelrail klikt.

                                Er is op de voorbeeld foto dus niks weggelaten.
                                Zoals DST zegt kan je die afdekking weglaten maar dat zou ik persoonlijk maar niks vinden…..

                                  Tuurlijk bestaan die oplichtingspraktijken, het probleem zit hem in de mensen die zich laten oplichten, ik begrijp trouwens niet hoe dat uiteindelijk kan gebeuren. Tis toch simpel zoals ik reeds zei; Geen geld, geen auto !

                                  Ik heb het bewijs in ieder geval geleverd dat het gerust wel kan, mocht ik toen zo wantrouwig geweest zijn zoals ik hier jullie allemaal zie neerpennen had ik niks gehad en nu geen mooie zyclam cabrio :happydance:

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 145)