Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 145)
    • Op zich is daar niks mis mee moest het niet zijn dat “de markt” nu eenmaal meer betaald voor ROW uitvoeringen.

      of dat terecht is laat ik in het midden.

        Ziet er op het eerste zicht mooi uit ja….
        persoonlijk vind ik dit een zeer mooie kleurencombo.

        spijtige zaak :

        1 US uitvoering
        2 Voor dat geld verwacht ik een S2 en misschien zelfs een turbo met boek die minstens even mooi is & technisch goed en waarvan de zetels geen “kraakjes” hebben.

        Het leuke dan weer wel is dat je een Exclusievere 944 hebt aangezien het de 2.5 16V motor betreft.

          [quote=”Bladerunner” post=262773]Ik zal er alvast na enkele jaren belet terug bij zijn. Is er terug een Porsche forum België afbakening voorzien?

          Misschien wat vroeg maar beter nu dan laat, voor diegenen die vanaf richting Antwerpen komen wil ik voorstellen om terug samen af te spreken op de vrachtwagenparking op de grens met Mol Postel om +/- 10.00u.

          Aanvullen voor de geïnteresseerden mag hieronder:

          – Bladerunner[/quote]

          Ik doe gerust mee met het antwerps treintje dan maar is het niet wat vroeg ? :-d

            Die van mij rijd ondertussen dus ook aanwezig :salut:

              Je zal er wel een goeie reden voor hebben maar waarom wil je hem lager ? :wtf:

              als je de stoelen hebt met voor & achter elektrische regeling kun je deze toch reeds zeer laag plaatsen zodoende je echt IN de auto zit ?

              ik zit persoonlijk zeer goed in een 944 met de achterste verstelknop op laagste stand en de voorste een beetje hoger.

                Vanaf de 3,5k rpm zou hij toch wel stilaan in gang moeten schieten, daaronder is hij trager dan een S2 en zelfs trager dan een 2.5Na door de lagere compressie. Ik vind het wel zijn charme hebben…. eerst niks, dan volle bak naar de 6000 toeren, daarom is hij ook zo spectaculair omdat het toerengebied waarin hij voorruit komt klein is….

                Als jij vind dat hij zeer laat op gang komt zou de de wastegate idd de boosdoener kunnen zijn. Het diafragma zou gescheurd kunnen zijn, of je zou hem gewoon kunnen shimmen als hij effectief te slap is geworden.

                Hou er rekening mee als je hem wil gaan tunen de cycling valve ( porsche hun eigen boostcontroller bestuurd door de KLR computer ) de bottleneck in het hele systeem is. Ik zou hem lekker origineel houden buiten volgende zaken :

                -Lindsey racing boost enhancer
                -andere chipset met andere banjobout
                -en misschien wel de wastegate shimmen

                  Tuurlijk niet….

                  Ik doel er alleen maar op dat een 951 niet of nauwlijks moet onderdoen voor 964 en 993.

                    Onnodige quote verwijderd

                    in mijn vorige post sprak ik me vooral uit over het sturen, comfort in combi met wegligging.

                    power is nog een andere zaak.

                    doch heb ik ooit met een 944 turbo 220 ( 236pk op de bank na 25 jaar en origineel ) naast een 993 cabrio M/T gestaan. 0-120 reed de cabrio niet van me weg ! daarboven liep de 993 stilaan uit op de turbo.

                      Hoe bevalt de switch je eigenlijk ?

                      Mijn broer had ooit een SC targa 3,0 .
                      Ook heb ik al wel eens met een 964 gereden

                      Nooit dus met een 993 of jonger.

                      En met de hand op het hart is mijn ervaring gewoon dat 944 s2 of turbo gewoon fijner rijd dan een oude 911 !

                      Uiteraard als je het geluid en gevoel van de brullende 6 cilinder boxer motor niet mee in rekening brengt

                        Yep,

                        je vind wel wat op 2dehands.

                        Of ze allemaal origineel zijn durf ik niet te zeggen.

                        uit eigen ervaring weet ik wel dat de centercaps waar achterin “made in italy” in staat en de partnummer begint met 7PP60……. van goede kwaliteit zijn.

                        ik had ooit ook zo’n setje van aliexpress en het gekleurd porsche logo was gewoon een sticker die er begon af te komen na 1x carwash :shock:

                          [quote=”Yellow Submarine” post=264947][quote=”Woefke944″ post=264886]Voor de mensen die 996 4s zoeken ?

                          Prijs lijkt voorlopig nog mooi en ziet er op de foto toch zeer mooi uit !

                          Voor mij enkel boven budget :oops:

                          https://defcom-auctions.com/auction.php?id=2324%5B/quote%5D

                          Weet er iemand hoeveel deze en de gele Kever gegaan zijn?[/quote]

                          Geen idee, maar ik heb daar ook al gekocht, je kan informeren naar dat kavel en eventueel nog onderhands kopen, los van de veiling als die zijn reserve niet gehaald heeft. info@defcom-auctions.com volgens de site!

                            Spijtig,

                            de nieuwe S2 is nog niet ingeschreven & alle werken omtrent distributie moeten nog gebeuren….

                            had er wel graag bij geweest voor al die mooie transaxles te bewonderen :bounce:

                              Voor de mensen die 996 4s zoeken ?

                              Prijs lijkt voorlopig nog mooi en ziet er op de foto toch zeer mooi uit !

                              Voor mij enkel boven budget :oops:

                              https://defcom-auctions.com/auction.php?id=2324

                                cabrio heb ik ook nog zin in maar was nog wat buiten budget. word misschien wel de volgende 8)

                                hoewel als ik al die cabrio’s zie te koop staan…

                                €20k + = te koop blijven staan.

                                  de km’s hadden gerust gelijk kunnen zijn dan.
                                  het karretje heeft de laatste 10 jaar amper 8000km gereden. hoog tijd dat het kreng dus nog is wat km’s maakt.

                                  Voertuig is in ’92 een eerste keer ingeschreven in belgië ( ingevoerd vanuit duitsland ) een volledigde carpass vanaf 2000 is dus voorhanden.

                                  tevens is de boek ook op tijd en stond afgestempeld dus ik heb er wel vertrouwen in !

                                15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 145)