Aangemaakte reacties
-
Proficiat met de dochter! :applaus:
in antwoord op: Nieuwe aanwinstProficiat met de dochter! :applaus:
in antwoord op: Nieuwe aanwinstBedankt allemaal voor de reacties!
Ik denk dat ik hem best eens binnen die bij iemand die er dus echt iets van kent.
Want dit begint nu wel mijn petje te overstijgen. Mocht het een probleem zijn zou ik het nog kunnen opzoeken.
maar we moeten dus beginnen met een goede basis en die moet eerst door een professioneel gesteld worden;in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Bedankt allemaal voor de reacties!
Ik denk dat ik hem best eens binnen die bij iemand die er dus echt iets van kent.
Want dit begint nu wel mijn petje te overstijgen. Mocht het een probleem zijn zou ik het nog kunnen opzoeken.
maar we moeten dus beginnen met een goede basis en die moet eerst door een professioneel gesteld worden;in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Spijtig dat de mijne dan wss nog niet op de weg zal komen.
Het is nu eens in de streek!
in antwoord op: West-Vlaanderen “oktoberrit” zondag 4 oktober 2015.Spijtig dat de mijne dan wss nog niet op de weg zal komen.
Het is nu eens in de streek!
in antwoord op: West-Vlaanderen “oktoberrit” zondag 4 oktober 2015.Ik ben naar Ieper geweest vandaag.
Idd ook al zoals je zegt naar GOCA gebeld, maar de specialist was niet aanwezig.
Maar de persoon vond het ook al raar.De europese wagens waren vanaf 1968 wel verplicht om dit aan boord te hebben.
Dus zouden ze het zien als iets dat standaard in de auto zou moeten aanwezig zijn.in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Ik ben naar Ieper geweest vandaag.
Idd ook al zoals je zegt naar GOCA gebeld, maar de specialist was niet aanwezig.
Maar de persoon vond het ook al raar.De europese wagens waren vanaf 1968 wel verplicht om dit aan boord te hebben.
Dus zouden ze het zien als iets dat standaard in de auto zou moeten aanwezig zijn.in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Ja, voor Europese wagens, Amerikaanse wagens willen ze niet zomaar doen.
in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Ja, voor Europese wagens, Amerikaanse wagens willen ze niet zomaar doen.
in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Bedankt Deepee!
Ik zal dit eens bekijken.
Nu nog een bijkomend probleem; vandaag nog eens naar de keuring geweest met de vraag wat ik nu echt nodig heb voor oldtimerkeuring.
En de stationschef begon zelf over het identificatieplaatje, en volgens hem is het wel nodig.
Ik weet nu echt niet meer wat te doen :bounce:in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Bedankt Deepee!
Ik zal dit eens bekijken.
Nu nog een bijkomend probleem; vandaag nog eens naar de keuring geweest met de vraag wat ik nu echt nodig heb voor oldtimerkeuring.
En de stationschef begon zelf over het identificatieplaatje, en volgens hem is het wel nodig.
Ik weet nu echt niet meer wat te doen :bounce:in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Wat denken de specialisten hier.
Deze week nog eens wat naar de motor gekeken en waarom hij zoveel backfires produceert bij het beroeren van het gas.
Zekering nr. 18 die zorgt voor de binnenverlichting, zou ook op het circuit van de relais voor de K-tronic zorgen.
Dus eerst eens kijken of deze zekering nog in orde is. Ja hoor.Auto eens gestart, na 5 maal starten lukt dit niet af half. Dan maar de luchtfilter uithalen en eens die plateau beroeren in de box.
Starten en ja hoor hij komt tot leven.Maar deze keer zit de wagen niet te knallen en te poefen. De eerste maal sinds de wagen in mijn bezit was. Maar ik moet wel zeggen het was al een maand geleden dat ik hem nog gestart heb. Dan maar enkele testjes gedaan wanneer de motor stationiar begon te draaien.
Dop van de oliefilter opendraaien, motor valt niet terug in toeren.
Daarna de relais van de K-tronic uitgetrokken (handig als de passagiersstoel er net uit was) en eens het gas beroerd. Niets veranderd. Steek ik de relais terug in, dan valt de motor direct dood.
Opnieuw de motor starten en ja nu schiet en knalt hij terug. Ik terug beginnen filmen. Om het eens op camera te hebben.
In onderstaand filmpje zie je dus de opstart van de motor, terwijl je hem hoort knallen enz. Een beetje later trek ik de relais uit en hoor je geen verschil in toerental en dergelijke. Steek ik hem terug in dan valt hij dood. Dan ben ik effe vergeten de camera uit te doen.[URL=http://nl.tinypic.com/r/2ew1dfm/8]View My Video[/URL]
Dit waren wat testjes die ik moest doen via pelican parts. maar nu vertellen ze me dat het probleem eerder licht aan te rijk staan omdat volgens hen de backfires uit de uitlaat komen en niet via de airbox. Wat denken jullie?
in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Wat denken de specialisten hier.
Deze week nog eens wat naar de motor gekeken en waarom hij zoveel backfires produceert bij het beroeren van het gas.
Zekering nr. 18 die zorgt voor de binnenverlichting, zou ook op het circuit van de relais voor de K-tronic zorgen.
Dus eerst eens kijken of deze zekering nog in orde is. Ja hoor.Auto eens gestart, na 5 maal starten lukt dit niet af half. Dan maar de luchtfilter uithalen en eens die plateau beroeren in de box.
Starten en ja hoor hij komt tot leven.Maar deze keer zit de wagen niet te knallen en te poefen. De eerste maal sinds de wagen in mijn bezit was. Maar ik moet wel zeggen het was al een maand geleden dat ik hem nog gestart heb. Dan maar enkele testjes gedaan wanneer de motor stationiar begon te draaien.
Dop van de oliefilter opendraaien, motor valt niet terug in toeren.
Daarna de relais van de K-tronic uitgetrokken (handig als de passagiersstoel er net uit was) en eens het gas beroerd. Niets veranderd. Steek ik de relais terug in, dan valt de motor direct dood.
Opnieuw de motor starten en ja nu schiet en knalt hij terug. Ik terug beginnen filmen. Om het eens op camera te hebben.
In onderstaand filmpje zie je dus de opstart van de motor, terwijl je hem hoort knallen enz. Een beetje later trek ik de relais uit en hoor je geen verschil in toerental en dergelijke. Steek ik hem terug in dan valt hij dood. Dan ben ik effe vergeten de camera uit te doen.[URL=http://nl.tinypic.com/r/2ew1dfm/8]View My Video[/URL]
Dit waren wat testjes die ik moest doen via pelican parts. maar nu vertellen ze me dat het probleem eerder licht aan te rijk staan omdat volgens hen de backfires uit de uitlaat komen en niet via de airbox. Wat denken jullie?
in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Welkom op het forum mannen!
Zeer prachtige SC hebben jullie daar!
En de kleur is zeker eentje waarin hij mag gezien worden! :up:in antwoord op: vader en zoon verliefd op porsche 911 SC 1980