Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 948)
    • 1. Koeningsegg CCXR
      2. Aston martin DBS of de nieuwe Vanquish
      3. Porsche 918

        1. Koeningsegg CCXR
        2. Aston martin DBS of de nieuwe Vanquish
        3. Porsche 918

          Succes! Hopelijk in 1 keer erdoor en dan :driver:

            Succes! Hopelijk in 1 keer erdoor en dan :driver:

              [quote=”AmbuRaf” post=209836]Hi Wout,

              ik vond dat boek niet zo geweldig.
              Ik heb naast Haynes (die veel onduidelijke foto’s heeft vind ik), nu Porsche 911SC 1978-1983 van Bently Publishers. Ietsje duurder maar wel grote meerwaarde! :D

              /Raf[/quote]

              Het is idd ook die van Bentley Publishers die ik heb aangeschaft. Enkel zou het boek niet meer op voorraad zijn en begint de herdruk pas eind deze maand. Dus nog even wachten voor ik zelf weer verder kan gaan.

                [quote=”AmbuRaf” post=209836]Hi Wout,

                ik vond dat boek niet zo geweldig.
                Ik heb naast Haynes (die veel onduidelijke foto’s heeft vind ik), nu Porsche 911SC 1978-1983 van Bently Publishers. Ietsje duurder maar wel grote meerwaarde! :D

                /Raf[/quote]

                Het is idd ook die van Bentley Publishers die ik heb aangeschaft. Enkel zou het boek niet meer op voorraad zijn en begint de herdruk pas eind deze maand. Dus nog even wachten voor ik zelf weer verder kan gaan.

                  De zetel eruit gehaald dit weekend.

                  Voor mensen die ook hun zetel willen uithalen, dit staat niet in het filmpje, moet je de vijzen van de rails vooraan losmaken.
                  Daarna schuif je de zetel helemaal naar voor en verwijder je de vijzen aan de achterkant. Deze zijn wel zeer moeilijk te bereiken.
                  Ik heb vrouwlief met haar smalle vingers te hulp gevraagd :applaus:

                  Nu weet ik wel niet waar ik moet opletten, ik zie die kabel lopen zoals in het filmpje.
                  Maar moet ik de zetel nu opendoen om te kijken of de kabel nog aan het hendeltje zit?

                    De zetel eruit gehaald dit weekend.

                    Voor mensen die ook hun zetel willen uithalen, dit staat niet in het filmpje, moet je de vijzen van de rails vooraan losmaken.
                    Daarna schuif je de zetel helemaal naar voor en verwijder je de vijzen aan de achterkant. Deze zijn wel zeer moeilijk te bereiken.
                    Ik heb vrouwlief met haar smalle vingers te hulp gevraagd :applaus:

                    Nu weet ik wel niet waar ik moet opletten, ik zie die kabel lopen zoals in het filmpje.
                    Maar moet ik de zetel nu opendoen om te kijken of de kabel nog aan het hendeltje zit?

                      Even updaten:

                      Enkele weken geleden een Bosch Silver 75 Amp batterij gekocht voor de wagen.

                      De koffer werd ook schoongemaakt, deze zat onder een soort van geel poeder, waarschijnlijk was dit opgedroogd lijm van vroeger.
                      Tapijtenset werd ook eens onderworpen aan een dieptereiniging.

                      De versterker verwijderd die ook rechtstreeks aan de batterij was gekoppeld. Ook al eens zitten kijken naar al die elektriciteit maar ben nog aan het wachten op mijn work shop manual om daar aan te beginnen.

                      Enkele foto’ s van de koffer voor en na.
                      [IMG]http://i57.tinypic.com/30tl74x.jpg[/IMG]

                      [IMG]http://i62.tinypic.com/2gx4l83.jpg[/IMG]

                      [IMG]http://i60.tinypic.com/33zb3pf.jpg[/IMG]

                      Er liggen nog nieuwe gasveren klaar om de in de koffer gestoken te worden. Dit zal ook een van de volgende werkjes zijn.

                      Wel heb ik de passagierstoel uitgehaald om eens na te kijken waarom deze niet meer neerklapt.
                      Ik moet zeggen die Turbo stoelen wegen veel!

                      Ook te weten gekomen dat de wagen wel gekeurd moest worden zonder identificatieplaatje. Dus binnen enkele maanden teruggaan als de motor goed draait.

                        Even updaten:

                        Enkele weken geleden een Bosch Silver 75 Amp batterij gekocht voor de wagen.

                        De koffer werd ook schoongemaakt, deze zat onder een soort van geel poeder, waarschijnlijk was dit opgedroogd lijm van vroeger.
                        Tapijtenset werd ook eens onderworpen aan een dieptereiniging.

                        De versterker verwijderd die ook rechtstreeks aan de batterij was gekoppeld. Ook al eens zitten kijken naar al die elektriciteit maar ben nog aan het wachten op mijn work shop manual om daar aan te beginnen.

                        Enkele foto’ s van de koffer voor en na.
                        [IMG]http://i57.tinypic.com/30tl74x.jpg[/IMG]

                        [IMG]http://i62.tinypic.com/2gx4l83.jpg[/IMG]

                        [IMG]http://i60.tinypic.com/33zb3pf.jpg[/IMG]

                        Er liggen nog nieuwe gasveren klaar om de in de koffer gestoken te worden. Dit zal ook een van de volgende werkjes zijn.

                        Wel heb ik de passagierstoel uitgehaald om eens na te kijken waarom deze niet meer neerklapt.
                        Ik moet zeggen die Turbo stoelen wegen veel!

                        Ook te weten gekomen dat de wagen wel gekeurd moest worden zonder identificatieplaatje. Dus binnen enkele maanden teruggaan als de motor goed draait.

                          Wat is er dan goed om je garage te verluchten?

                          iedere dag de poort, deur een kwartier openzetten zoals je bv s’morgens doet in je huis?

                          of zorgen voor een deftige ontvochter die helpt het vochtgehalte binnen de perken te houden?

                            Wat is er dan goed om je garage te verluchten?

                            iedere dag de poort, deur een kwartier openzetten zoals je bv s’morgens doet in je huis?

                            of zorgen voor een deftige ontvochter die helpt het vochtgehalte binnen de perken te houden?

                              Moest je toch zo’n tent willen, bij August Classics verkopen ze deze.
                              http://www.august-classics.be/en/carcoon-interieur-sans-armature-xml-319_350-2114.html

                              Ik zou als je een goeie garage hebt, gewoon een ontvochter zetten, om zo de luchtvochtigheid in je garage toch een beetje op peil te houden.

                                Moest je toch zo’n tent willen, bij August Classics verkopen ze deze.
                                http://www.august-classics.be/en/carcoon-interieur-sans-armature-xml-319_350-2114.html

                                Ik zou als je een goeie garage hebt, gewoon een ontvochter zetten, om zo de luchtvochtigheid in je garage toch een beetje op peil te houden.

                                  In Maart heb ik ook beide musea bezocht.

                                  Ik moet ook wel zeggen dat ik het meest overweldigd ben van het Mercedes museum. Ook al moest ik op voorhand niets van mercedes weten. Toch was het meer dan de moeite om eens te bezoeken. Zoals eerder gezegd mooi uitgewerkt en loop je echt door een verhaal van oud naar nieuw. En chapeau voor Mercedes wat ze al uitgevonden en gedaan hebben. Ik heb er nu veel meer respect voor gekregen.

                                  Porsche museum vond ik dan ook prachtig, zeker als je er voor het eerst gaat ziet het er klinisch zeer strak uit, je zou bijna denken dat je ergens in een clean room komt :D Maar modellen ja, de meeste had ik wel al ooit eens gezien. Maar blijkbaar kan je daar veel meer naar toe gaan door de wisselende exposities.

                                15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 948)