Aangemaakte reacties
-
Dag Raf,
ik heb idd dat metalen beugeltje.
En had nog niet zover gedacht om er een kunstof nummerplaathouder aan te bevestigen!
Zal dat vnv direct eens proberen!
in antwoord op: Nummerplaathouder vooraan “europees formaat”Hey Wim,
probleem 1 heb ik ook, ik weet niet of dit normaal is of niet.
Maar vind dat ook niet echt gezond, zal dit dus eens volgens.
Iemand foto’s of link waar we de juiste hitteschilden kunnen vinden?Probleem 2 en 3, heb ik niet, kan ik je dus ook jammergenoeg niet mee helpen.
in antwoord op: Porsche 911sc 1983. Paar technische vragenZijn het nog van die sealed beam koplampen?
Dan zal je meer dan enkel de ring moeten vervangen.
in antwoord op: Even voorstellen: pas nieuw lid + Porsche eigenaarPersoonlijk is dit mijn lievelingskleur voor een SC.
Proficiat! Ziet er me een zeer goeie wagen uit.
Zo te zien ook een Amerikaans model, ben je ook van plan om hem Europees te zetten?
Laat je de spoiler staan?in antwoord op: Even voorstellen: pas nieuw lid + Porsche eigenaarOei dat wordt dan laswerk. ‘jammer’ dat het plaatwerk allemaal goed is overal.
Wat ik ook zie is dat het sleepoog daar hangt.
Ik zou eens moeten kijken als die er nog hangt, of als ze het nodig was om dat te verwijderen om de condensator op te hangen.Lijkt het dan ook niet als je de neus vervangt door het origineel, dat je dan gelast hebt omwille van een ongeval?
Ik kan natuurlijk wel aantonen dat het was om het gat van de airco te dichten.Anders heb ik nog een topic gevonden op pelican parts, waar er nog mensen waren met dit probleem:
http://forums.pelicanparts.com/porsche-911-technical-forum/714465-those-who-have-removed-c-how-did-you-plug-these-holes.html@ Python: Zoals je misschien kan zien op de foto vanuit de koffer, zie je dat er niets is uitgelopen.
En dat de vloeistof van tussen het rooster onder de auto moet komen.Dit weekend eens op mijn gemak kijken in, onder en rond de koffer.
Heb gemerkt dat onder de bekleding van de koffer zeer veel stof ligt, alsof die in een houtzagerij heeft gestaan.
Zal dus wat tijd maken om daar wat te kuisen.in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Van welke fabrikant is die 1/18?
Ziet er magnifiek goed uit
in antwoord op: Een 991 GT3 RS erbij op het forum !Dat zijn idd al heel wat jaren kennis en ervaring Wim!
Dat kan al eens tellen?Dus als ik het origineel wil is dit dan de hele bodemplaat van de neus?
De bovenste van de figuur?
Volgens de site niet meer beschikbaar
in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’[IMG]http://i61.tinypic.com/bdma9e.jpg[/IMG]
Dit is bovenaanzicht vanuit de koffer.
Zo te zien, zal het idd een condensator zijn en die dus aan het leeg lopen is.
Dat rooster die erover zit, hangt dat er standaard ook aan zonder die condensator?
of is dat enkel nodig om de condensator te beschermen?Dat gat in de koffer, moet dat dan ook gedicht worden of wat zit er daar normaal in de plaats?
Aangezien dat gat toch open zal zijn als alles ervan onder weg is. Er zou toch iets moeten opgeplaatst
worden om geen opspattend vuil binnen te krijgen.in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Mooi werk!
Toont direct veel breder door die stukken
in antwoord op: Mijn 993 RS projectPrachtige foto’s!!
Foto 2 direct als wallpaper gesaved!
Thnx!
in antwoord op: Porsche 991 GT3 RSIk zal vnv nog eens goed kijken,
vond toch dat die vloeistof vrij dik was.
Ook vertonen die opgedroogde vlekken witte aanslag
in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’[quote=”deepee” post=206508]Ja, ze halen meestal gewoon het V-riempje van de poelie omdat de airco- pomp veel motorvermogen wegneemt.
De volgende stap is de pomp demonteren om gewicht te besparen, maar de condensor laten ze weer gewoon zitten omdat dat teveel werk is om de bumper er af te halen.luiheid is naast jaloezie en egoïsme één van de lelijkste ziekten van deze aardkloot !![/quote]
Dus voorraan zit de condensor?
Weet je soms ook ergens een manual over hoe dit veilig verwijderen?in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Vandaag de optielijst ontvangen via Marc Noak van Porsche (nogmaals bedankt Deepee voor de tip)
En natuurlijk al een hoop vragen erbij.
color A1=black
interior 09=leatherette black/seats leather
dealer UF=San Francisco
invoice Dec.’79
options 220=limited slip diff (is dit een soort sper? zo ja voor hoeveel % gesperd)
261=electric mirror right
395=alloy wheels 16″ ( welke velgen zijn dit dan normaal, Fuchs, cookies,… ? )
409=sportseats ( iemand een foto van sportstoelen, deze die ik nu heb zijn wss turbostoelen)
461=electric antenna
474=sport shocks (enig idee hoe ik kan zien of het nog steeds de sportophanging is)
494=speakers rear
566=foglights
650=sliding roofDe wagen is dus geleverd zonder de spoiler en zal dus ook een van de eerste dagen er vanaf vliegen.
Indien iemand interesse in een Carrera spoiler, let me know.in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Uit de optielijst kan ik vernemen dat de wagen nooit is geleverd met een airco.
Toch heb ik foto’s van de verkoper van vroeger dat er een aircopomp in het motorcompartiment zit.
Nu is er geen aircopomp meer te vinden.Kan het zijn dat ze dit naplaatsen, weer verwijderen? Maar dan de radiator zelf laten hangen voorraan?
of zou het toch iets anders kunnen zijn?Sorry voor al die vragen, soms mss wat nutteloze?
in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’@ Dirk: bedankt voor de raad, mss best wel dan een bestellen met zwarte rand, en dan nog een schilderbare erover. Die dan ook zwart zetten. Je weet nooit dat die chroom rand een beetje van onder die andere ring komt? of niet?
@ Cabrio wim: Wagen bezat idd airco vroeger,maar de aircopomp is er uitgehaald. Dus wss zit de radiator daar nu te lekken?
Mss beter om de radiator (of wat zit er voorraan?) dan ook weg te doen als er geen pomp is.Scheelt dan weer enkele kilo’s :D
in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’