Aangemaakte reacties
-
Top! Zou zo mogen blijven van mij, uitgezonderd de stickers!
in antwoord op: Online Porsche picsDus als je koplamp selecteerd
keuze 2 opties: chroom of zwart?
Dan moet je nog zo’n ringen bestellen om te schilderen?Waarom moet je dan op voorhand kiezen tussen chroom of zwart?
in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Wie weet wat er hier lekt?
[IMG]http://i60.tinypic.com/sawdx0.jpg[/IMG]
De foto is genomen net onder de neus van de wagen.
Er lekt langzaam een dikke, kleurloze vloeistof uit, die nogal kleverig is.
Toen ik de wagen net had, lag er een zeer klein plasje, nu hangt er zelf wit spul aan de onderkant van de wagen.in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Veel werk denk ik niet,
ik heb ook al eens vlug gekeken wat dat kost, maar de prijs is niet zo mals vind ik.
Wat ik dan ook afvraag, is dit dan al de hele unit? of moeten alle ringen dan nog na besteld worden?
Ik denk dat prijzen bij Jomaparts gelijklopend zijn.
Maar zijn beide ook originele Porsche stukken?in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Ik ben ook op zoek naar een nummerplaathouder vooraan ‘Europees formaat’ voor een 1980 ‘SC.
Op de gewoonlijke sites met onderdelen vind ik niet direct iets terug.
iemand mss ideeën waar ik ze wel kan vinden?
*EDIT* sorry had niet gezien dat dit onder de Watergekoelde porsches stond.
in antwoord op: Nummerplaathouder vooraan “europees formaat”Interessant topic!
Zit met een gelijkaardig probleem, enkel schiet de wagen ook serieus bij het gas geven.
Probleem stopt dan wel boven de 4000 toeren.Ik ging ook eerst de vacuum lektest uitvoeren, maar toen ik dat zag met die remreiniger zag ik dat totaal niet meer zitten.
Dan heb ik de workshop manual gelezen en met die druk valt dat nog te doen.Wat ik me wel afvraag: door overdruk te creëren beschadig je dan geen kleppen in het systeem?
En wat was de druk die je erop plaatst?Is dit te doen als niet technisch opgeleid of echt handig persoon?
in antwoord op: Probleem oplossend denken CIS K-JetronicVoila,
om er een beetje leven in te houden
in antwoord op: knappe vrouwen en porschesMerci voor de tip eysej.
Maar het is wel een coupe met sunroof ;-) geen targa
in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Home sweet home!
[IMG]http://i62.tinypic.com/efjeyw.jpg[/IMG]
Blijkbaar heb ik de wagen moeten takelen vorige week toen ik van de keuring kwam omdat de benzine op was
Dom dom dom, ik dacht dat de meter kapot was, maar je moet dus op z’n minst 20 liter indoen om het streepje omhoog te krijgen.
Gelukkig hebben ze de takelkosten achterwege gelaten.@ python: bedankt voor de link!
Maar nu staat er vacuumlekken testen door druk op de leidingen te steken?
Kan je dan geen kleppen beschadigen door de druk?in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Congratz!
Is dit de v8 of een v12 ?
in antwoord op: oude liefde roest niet …Merci Drip!
Ik was daarnet wat aan het opzoeken over de K-Tronic.
Als de wagen thuis staat, zal ik eens opzoek gaan naar de vacuumlekken zoals Wim zegt.
Hieronder vond ik een artikeltje:
Link naar Pelican Partsdaar staat er sproei met carb cleaner op de leidingen en hou een brandblusser klaar?
Kan dat echt gebeuren? Anders begin ik daar niet aan?En is er soms ergens een diagram met alle vacuumleidingen die verband houden met de K-tronic?
in antwoord op: 911 SC ’80 aka ‘Black Star’Welkom!
Zeer prachtige SC! Zeker in dat indisch rood!
in antwoord op: Mijn eerste Porsche!Zou het deze kunnen zijn?
Delaville VRS spoiler
in antwoord op: Welk type achtervleugel is dit???haha een watergekoelde 993 zo te zien :D
in antwoord op: Funny Krokodile lente rit.