Aangemaakte reacties
-
Hoeveel km’s gaan die 944’s zo?
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4Volgende week ga ik er hopelijk een paar zien op Retro Classica en gelijk het porsche en Benz museum eens meepikken
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Online Porsche picsUpdate:
de 924 werd idd nog tot en met 1988 geproduceerd.
Vanaf 1986 tot en met 1988 verkreeg de 924 het motorblok van de 944 en werd dan de 924S.
:thumb:
in antwoord op: nieuw aanwinst 924SIk wist niet dat de 924 nog werd geproduceerd in ’88 ?
Ik dacht dat deze dan al vervangen was door de 944? Zal dat eens moeten opzoeken dus! :think:
Maar daarom geen minder mooie wagen he ;)
Rood vind ik altijd mooi passen op een 924/944!in antwoord op: nieuw aanwinst 924SZeer schoon gezegd python!
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCToppertje!
@ bladerunner: als je enkel waxt zal er een klein beetje glans bijkomen. De grootste bijdrage aan glans is het polieren zelf.
Het is er nu aan te zien hoe je je wasbeurt uitvoert om je verse laklaag zo lang mogelijk kras vrij te houdenVerstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: 964 carrera 4 AmethystJa. Ben het nu echt zeker dat ik hem niet wil. Best eigenlijk als ik er aan denk.
De zoektocht gaat verder. Dus als er mensen suggesties hebben voor degelijke wagens. Mss ook maar de minder voor de hand liggende types eens deftig bekijken. Dat ik daar wat in de hogere prijsklasse kijk.
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCDaar zeg je het ook cabrio Wim.
Duurdere wagens kunnen dus ook problemen hebben, maar he hebt een grotere zekerheid. Met mijn budget zou het jmmr zijn als ik alles verpats en dan iets tegen kom en niet verder kan.
Maar ik heb mijn besluit genomen denk ik. Ik zal hem laten staan. Was eigenlijk niet op zoek om een targa. Liefst een coupé. En dan is het ng eens een samenraapsel van alles en nog wat die dan ng maar half samenhangt.
En ik zou er dan ng eens geld willen inpompen.Neen ik denk dat het besluit vast staat.
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCDus ook niet de moeite niet meer waard om eens op een brug te laten brengen of een aankoopkeuring te doen
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCEn dat is dan nog zonder chassisbalk die slecht is?
Wat was de kostprijs van deze reconstructie
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCOp porscheforum.nl was er iemand die bezig is met de aankoop van een SC, maar had de vraag waarom z’n antenne aan de bestuurderskant zit. net voor de tankklep.
Als ik me goed herinner zit dat bij deze ook aan de bestuurderskant.
klopt dit of niet?
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCIk denk het. Heb het enkel kunnen zien door eronder te liggen . volgens de verkoper is dit waar het afwateringskanaal uitmond?!
Maar als je zegt chassiskoker. Dan klinkt dit niet goed.
Verkoper wil de wagen zo laten, dus ik moet kijken voor de keuring. Dus wat als ik er niet doorgeraak. Sta ik daar met een auto die helemaal gedaan moet worden
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCZouden ze de wagen in de keuring afkeuren voor volgend punt:
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/17/7222ce63c6a545dd42b579e092092b6c.jpg[/IMG]
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCHey bladerunner
Ik kan je mening beamen. Sinds mijn zoektocht gestart is in september waren de meeste porsche bijna het dubbele.
Geen enkele reed va deze modellen en ze moesten allemaal IP z’n minst ng herspoten worden. Wel waren ze allen niet zo omgebouwd.
Is de vraagprijs daarom het dubbele waard. Hja je hebt wat meer zekerheid maar niet minder zorgen denk ikVerstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCBedenktijd is toch niet iets om argwaan op te wekken? Het is ook geen brood dat je gaat kopen he.
De verkoper is een kennis van een zeer goede kennis van mij, dus dat heeft het wat vertrouwen, dat ik hem zo ken.
En moest er iets zijn, ja dan weet ik bij wie ik moet zijn he, ook al is er geen garantie. Maar het is toch beter dan bij een wildvreemde te gaan kopen.Ik besef zelf ook dat er nog veel werk in zit wil ik de wagen wat in orde krijgen, ja mogelijks het dubbele van de aanschafprijs, maar voor die prijs
kan je meestal ook nog geen 100% zuivere SC kopen. En dan moet je er ook nog wat aan doen.Wat ik hier nu zie, is een cheap 911, waar ik dit jaar eventueel met wat kleine kosten aan de motor kan genieten. En dan zien we wel wat de volgende jaren brengen.
Moest ik zien dat het dat toch niet is en dat hij me teveel zal kosten, kan ik hem nog altijd van de hand doen?!Al dan niet met verlies, maar het zal minder pieken als moest ik er 30k voor geven (en dan geen budget meer heb om onderhoud ofzo te doen)
En zo is de vrouw ook content (want die ziet niet in wrm ik 30k, voor in haar ogen een hobbywagen te kopen, terwijl we nog volop in verbouwingen zitten)
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SC