Aangemaakte reacties
-
Nr die ik heb gevonden is 9117311478
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCToch niet,
ik heb nog altijd twijfels,
je weet niks van de wagen, geen onderhoud niks, op zicht is het wel allemaal nogal redelijk. Maar wat zit er allemaal verborgen.
Technisch gezien is de wagen volgens mij prima, maar het is dan ook de eerste klassieker die ik rij, maar hij rijdt volgens mij even goed en makkelijk als m’n dagelijkse moderne wagen.
Aan de ene kant voor dit geld, kan ik mss wel de gok wagen.
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCOmdat hij hem zelf heeft gekocht voor iets minder dan de vraagprijs.
Van een Duitser die zich in het buitenland gaat vestigen en er zelf na 3 jaar nooit mee heeft gereden?
Daarjuist nog eens gaan kijken en ermee gereden. Wagen rijdt goed, veel trekkracht in de onderste toeren (niet hoger gegaan dan 4k toeren). Motor moet direct een onderhoud krijgen want wie weet wat een olie en hoe lang zit deze erin. Rook allesinds zwaar verbrand. Druk bleef altijd constant en motor was stabiel.
Remmen moeten ook nagezien worden, ik denk dat deze wat slepen. Koppeling pakt zeer goed en is niet te zwaar.
Ophanging was ook in orde.
Qua rijden is deze dus top.Dan nog eens onder de auto gaan liggen en zag dus maar een klein aandachtspuntje.
Voor de rest zichtbaar roest net onder de targabeugel, onder een van de koplampen en een dorpel.ik heb nog wat van deprijs gekregen alsook twee dagen bedenktijd
Ik ben dus al afgestapt van het terugbouwen. Maar zou het eerder een betere auto zijn om eerst technisch in orde te zetten, twee jaar te rijden en daarna een blank te zetten en alle aandachtspunten te bekijken?
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCWat zou de kostprijs zijn, als ik de wagen in z’n turbolook laat en dan gewoon afschuur en opnieuw laat spuiten.
Dat ik bv dit als resultaat krijg@ stoffels: kon je een SC dan als turbolook kopen?
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCDit was de advertentie in 2011 sindsdien dus amper gereden en andere velgen dus;
Hallo Wout,
Dit is mijn advertentietekst:
Turbobrede Porsche 911 3.0 SC Targa
1977, dus verzinkte carrosserie.
Brede 16 inch Fuchs velgen.
Apk tot 20 juli 2012
Interieur keurig netjes, stoelen zijn niet origineel.
Carrosserie is netjes, wel een paar plekjes op de bekende plekken:
Onder targa beugel links, deurschaal links en deurschaal rechts.
Deuk in R.A. paneel.
Auto is in het geheel gespoten, maar hier en daar is er randaftekening zichtbaar.
Achterbanden zo goed als versleten, voorbanden zeer goed.
Targa dak is mooi.
Auto komt van 1e Nederlandse eigenaar die de auto in 1994 heeft ingevoerd.
Heeft vele jaren geschorst gestaan (vanaf 1995 tot 2004, aantoonbaar middels schorsingpapieren) Daarna ook in de stalling gestaan. Wel af en toe apk gekeurd tussendoor.
Motor loopt perfect.
Auto rijdt goed, wel moeten de voorwielen gebalanceerd worden (trilling in stuur bij 80 km/h)
Versnellin gsbak en koppeling goed.
Motor is een 3.0 met 188 PK uit 1980Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCOK bedankt.
Maar motor is al vervangen geweest.
Is een van 1980 en auto is van 1977.De vorige verkoper zou hem wel voor die prijs kopen. Dat heeft wel wat gemoed
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SCVraagprijs is 14k. Ondertussen vorige verkoper gevonden. Deze heef hij gekocht van een oude man die er amper mee reed. Dus is hij nu door een Duitser gekocht geweest en drie jaar niet mee gereden. Nu staat hij hier in België.
De steunen voor de motorkap zijn bijgeleverd id prijs.
Hier ng een foto van het motor nr. Aja deze is van 1980 dus niet meer origineel
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/16/6495c9fd020bef1f267936a9523dae21.jpg[/IMG]
Aan de andere kant is het geen mooi projecjte om een cheap cruiser van te maken?
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Terugbouwen van een turbolook SC[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/15/3a9a41a8bf5bf93aea2ff63847ad7746.jpg[/IMG]
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/15/d9233ea36566879183bd7f26f0c4afd2.jpg[/IMG]
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Even kort voorstellenDus vandaag mocht ik gaan kijken. Eerste ontgoocheling was dus dat de 912 verkocht was.
Maar hij had ng een 911 dus dat hij van de habd wou doen. Dus deze dan maar bekeken. Het gaat om een SC met zo’n 123k op de teller laar zonder onderhoudsboekje. Ook de carrosserie is omgebouwd naar turbolook. Hier en daar een aandachtdpuntje maar geen ramp buite dus de turbolook wat voor mij een serieus minpunt is op een SC. Is wss ook niet standaard. Zou dit moeilijk zijn om terug te bouwen? Motorisch lijkt hij wel perfect. Geen zweet start direct eb na 2 min stabiel draaien zonder blauwe rook. Voor mij dus een twijfelgeval. Enig voordeel hij vraagt de helft van MN budget. Hier ng een foto.Wat denken jullie ervan? Is wel een heel scherpe prijs maar er is nog wat werk
Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
in antwoord op: Even kort voorstellenKomend weekend heb ik een afspraak om een 912 te gaan bekijken.
Zit al een hele tijd te vissen achter deze 912 omdat de persoon niet zeker was of hij deze zou verkopen.
Gisteren dus telefoon gekregen dat ik normaal gezien dit weekend mag gaan kijken! :relaxman:Nu nog de week zien uit te houden :D
in antwoord op: Even kort voorstellen[quote=”BernieDC” post=200177]My Cayman R – Aqua Blue –
[/quote]
Hoeveel Cayman R’s zijn er eigenlijk geproduceerd?
Ik vind het aantal nergens terug, nochtans was het een gelimiteerde productie
in antwoord op: Online Porsche picsHou het daar veilig he mannen!
En niet zoals deze:
in antwoord op: DE GROENE HEL 21&22-03-2015Is hetzelfde boek enkel is de goedkope versie Duitstalig en de eerste is de vertaling naar het Engels
Dus al je Duits kan zou ik zeker die van Deepee aanschaffen ;)
in antwoord op: porsche overzichtsboekIk ben eens benieuwd hoe die ultraviolet er in real life uit zal zien
in antwoord op: 991 GT3 RS Configurator