Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 291)
    • Dag,

      Voor wat het waard is. Ik reed van 2009 tot 2012 met een handgeschakelde 2005 Cayman S (ook destijds occasie gekocht in het moederbedrijf in Stuttgart en dat tot mijn grote tevredenheid). Ben steeds ZEER tevreden geweest van deze auto, vermoedelijk ook al omdat het mijn eerste P was in mijn ‘carrière’. Ondanks het relatief ‘beperkte’ vermogen (295 PK) was het steeds een feest om ermee te scheuren. Had overigens ook veel beziens, mocht dat al belangrijk zijn.

      Nadien schakelde ik over naar een 997.2 C4 met PDK. Toegegeven: ik ‘moest’ een 911 hebben, maar aanvankelijk was het toch even wennen. De CS bleek meer fun te bieden, maar nadat ik de PDK wat meer onder de knie kreeg (en zeker ook het schakelen met de flippers aan het stuur) bood de C4 me meer en meer plezier en merkte je de voordelen van het grotere motorvermogen.

      Onlangs bestelde ik een 991 C4 omdat ik perse terug een Carrera wil. Maar ben er zeker van dat de nieuwe CS minstens evenveel rijplezier biedt of kan bieden (al heb ik met dit model niet proefgereden).

      Groet

      X

        BCCars, dat toerke moet er idd van komen !

        Groeten van RMCars

          Zoals mijn vrouw mij aanklaagt: ‘gij gaat nooit content zijn’. En gelijk heeft ze :D

            Met alle respect voor de jongens die ‘de allerlaatste’ willen, ik wil de allernieuwste :lekker:

              Ik ga mijn 19″ BBS CH-R velgen verkopen. Meer info volgt.

                997 wordt door garage overgenomen.

                  [quote=”luc993cabrio” post=164474]BTW waarom de keuze voor een C4 :think: :think: :think:[/quote]

                  Wel, laat mij dat simpel uitleggen.

                  Een ‘4’ omdat ik graag de iets bredere kont zie (zeker nu de 991 wat uitgerekter is geworden) en eigenlijk ook wel dat extra rode dwarslicht. Vierwielaandrijving op zich is niet mijn hoofdmotivatie.

                  Geen ‘4S’ omwille van de gevoelige meerprijs en mede gezien ik de auto als bedrijfswagen ga inschrijven waardoor VAA etc iets minder dramatisch wordt. Het moet immers nog een beetje plezant blijven…

                  Bovendien schijnt de basismotor ‘goed’ te rijden: als ie het nog beter doet dan degene die ik nu heb ben ik al fel content :lekker:

                    PDK wil ik niet missen :D

                    PTS had ik nog niet van gehoord. Eens opzoeken.

                      Dag Allen,

                      Dank voor de wierook :D

                      Over de unilack ben ik nog niet helemaal zeker, mogelijk verander ik nog naar zwart metaal.

                        Auto is overgenomen door de garage. Topic mag op slot.

                          Bedankt. Wat ik ben vergeten te melden: uiteraard is de auto te ‘bezichtigen’ en samen met mij eens te ‘berijden’.

                            Dag Ron,

                            Ik heb je een PM gestuurd, ik verkoop mijn Carrera 4 van 11/2009.

                            Groet,

                            X

                              Gisteren batterij opnieuw zo dood als een pier… Ga morgen een nieuwe laten plaatsen. Die druppellader van Porsche verhuist naar het containerpark.

                                Bedankt voor de suggesties. Ik heb een lange rit gemaakt, auto start (voorlopig) terug zoals het hoort. Batterij blijkt nog intact.

                                  Pechverhelping zopas geweest. Batterij zou nog intact zijn. Ga auto nu wat laten ‘draaien’ en dan zien wat dat geeft. In verleden met de Cayman ook aan de hand gehad: na revitalisatie heeft de batterij nadien blijvend perfect haar werk gedaan.

                                15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 291)