Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
    • Als het de steunlagers zijn, komt dat dan ook voor als je stil staat?
      ook bij stilstaan is het minste tikje tegen het stuur goed voor een piep(je).

      bedankt
      Christophe

        OK gevonden: 997 551 803 00

          Ik moet bekennen dat het uiteindelijk de lederen zetel was die tegen het plastic van de bovenkant van de stijl kwam. Bij stilstand staat die er 0.5cm vanaf maar blijkbaar is het koetswerk toch niet ZO stijf…wat naar voor gezet en OK. Gezien het aan de passagierskant was had ik dit niet 123 door…

            Wel dat is nu toeval, ik heb dat ook een tweetal weken maar aan de andere kant (Cayman 987.2). Het kraakt echt verschrikkelijk…. als ik de deur open doe is het volgens mij niet weg. Hier komt het precies uit de stijl in het midden.
            Hier niet echt metaalachtig maar precies pastiek op platiek of iets met de rubbers. Heb dat vroeger ook eens gehad met
            de volvo C70 en de rubberen delen waren te droog geworden, eens kijken of het hier ook zo iets is.

              Your request to join the PFB group has been received.

                Ik vraag mij af, banden van 2008, zijn die eigenlijk nog verantwoord op een Cayman, wat denken de bandenexperts hier?

                  Op mijn inschrijvingsbewijs staat 235kw / 320 pk (2010 Cayman S).

                    [quote=”mark986″ post=193501]Cayman heeft altijd 211/245pk, de S altijd 295pk! Dit van 2006 tot 2009 bij de facelift. Dan had de gewone versie 265 tov 310pk bij de S versie.[/quote]

                    Is het geen 320pk voor de Cayman S en 310 voor de Boxter S?

                      Proficiat!! :first: :drink: :drink: :drink: Maar in een Cayman kan daar een maxi cosi in??????

                      Heb speciaal gezocht naar 1 zonder airbagswitch :twisted: !

                        proficiat… meer en meer cayman rijders hier…

                          Dat klopt, nog 4 weken. (volgens de berekening van de gynae althans). Gelukkig zijn mijn professionele berekeningen wat accurater

                          Hier ook nog 4 weken… dus de Cayman is juist op tijd gekocht :D

                            Daarom staat er op het inschrijvingsbewijs: dit is geen eigendomsbewijs!!!
                            De originele eigenaar is en blijft diegene die de factuur heeft betaald… op wiens naam de auto ingeschreven staat is niet relevant.

                              Bon, I stand corrected then zeker. Had niet die indruk na mijn zoektocht.

                              Heb wel mijn nota’s nog eens nagezien: Cayman basaltzwart 987.2 bij Penders Porsche September 2014: vraagprijs 35K.

                                Ik heb een grondige vergelijking gedaan van 2ehands Cayman en 30K is objectief toch aan de dure kant voor deze wagen, zonder enige optie. Ik zou eerder max. 25K + 1 jaar standaardgarantie handelaar een correcte prijs durven noemen.
                                Voor 35K kan je zeker vlot het volgende model vinden 987.2 van 2010 of 2011, full option met PDK. Heb zelf voor deze prijs een Cayman S PDK gekocht bij Bulen van 2010 met 17.000km en die staat toch ook niet bekend als goedkoop. Deze prijs was zelfs inclusief 1jr Porsche assistance maar ik moest wel het extra “start” groot onderhoud in OPC zelf betalen (ongeveer 1000 EUR). Heb verschillende keren 987 en .2 proefgereden en ik vond .2 zeker de moeite, bv alleen al de soliditeit als je de deur toe trekt.
                                Aan de andere kant, laat u voor 5K niet ongelukkig maken als wat je ziet je aanstaat. Als je laag wil kopen moet je geduld hebben. Deze moet je misschien eens gaan bekijken, staat al een paar maand te koop, dus zal zeker bespreekbaar zijn.

                                  Wat vragen ze bij Carrera voor die Cayman, ik kan het op de site niet direct vinden. Is dat de wagen van 29.900 EUR?

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)