Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 236)
    • als je het budget ervoor hebt, ga dan voor een S (3.2), rijdt veel beter!

        Om de versnellingsbak er onderuit te krijgen moet heel de transaxel los , en vooraan ook de koppelings-eenheid van de motor losmaken en eronderuitnemen, dan kan je de transaxel naar voor schuiven en de bak dan laten zakken achteraan. enkel de bak los en er gewoon vanonder kantelen gaat net niet, of je moet idd de bak van het reservewiel openslijpen/naar achter inkloppen. Is een van de nadeeltjes die niet goed doordacht is bij de inplaatsing van de transaxelconstructie van de Porsche-ingenieurs en waar vele DIY’ers op vastlopen bij de demontage.

          deze stelling is volledig naast de kwestie. het gaat erom dat bij een ongeval de impact op een zwakke weggebruiker (bij dezelfde snelheid) anders is bij een personenwagen dan bij een bestelwagen met een “platte neus”.

          @ rjf: ja een santa fé even goed dan een LR of een KJN. of anders moeten deze bestelwagens aan dezelfde veiligheidseisen voldoen zoals alle andere personenwagens.

          Dat doen ze ook, de “echte bestelwagens” daarentegen niet.

          En wat de snelheidsbeperking aangaat, als deze de begrenzing op 90 had, was er niks anders geweest, hij reed 70…

          Of had je graag ook een beperking tot 120 op alle wagens?

          Shit happens, alleen schijnt niemand nog te willen aanvaarden dat er nu eenmaal ongelukken gebeuren en dient er voor alles en nog wat extra regels gemaakt te worden, en voor alles een zondebok gezocht, gebrandmerkt en gestraft te worden.
          En als ik heel cru mag zijn: een kind van 5 of een pickup, op een 70 km/uur weg, wie van de 2 hoort daar niet te zijn?
          Geen verwijt naar de ouders, het kan een moment van onoplettendheid geweest zijn, maar dat het kind op die weg liep is toch de echte oorzaak van dit ongeval, en als er een smartje tegen 70 tegenaan gegaan was, was de uitkomst imo even erg geweest.

          Ik heb hier in mijn straat ook al 3 keer de opmerking gemaakt tegen een buurjongen van 16, die elke avond zonder licht op zijn fiets, met een MP3 speler op het luidst en zijn handen in zijn zakken door de straat rijdt dat hij tenminste zijn licht moet opzetten, een middelvinger kan ik krijgen, en als ik hem ooit eens niet gezien heb en ik rij hem aan, ben ik de wegpiraat met de Porsche… Kunnen ze de Porsches ook gaan verbieden, leuk he.

            zit er nu toch al een tijdje op, en staat nog steeds strak. Heb zelfs de indruk dat de kwaliteit die van het origineel overtreft. En mijn wagen staat zomer en winter buiten, dus makkelijk heeft dat dakje het niet. Plaatsen was een makkie, enkel wat priegelen met mooi strak aanspannen aan de voorkant waar hij rond de sluitlip gaat, je moet het strak aanspannen en tegelijk de lip monteren, maar toen ik er een extra paar handen bijhaalde om het doek strak te houden terwijl ik het vastschroefde, was het zo gefixt. werktijd: ongeveer 2 uur.

              Oprit van de E314 in Eindhout is ook zo een plekje. De oprit draait eerst zachtjes en wordt dan veel scherper vlak bij de snelweg. Als je dan weet dat er beneden aan de oprit een tankstation is waar heel veel trucks tanken omdat het er goedkoop is, en de trucks daar extreem scheef hangen en dus nogal wat diesel morsen…
              Ik ben er ooit met en mercedes 380 SLC al dwars driftend tussen de andere wagens ingeschoven. Het zag er allemaal heel spectaculair en beheerst uit voor de anderen, maar ik had toch een redelijke adrenalinestoot achteraf.

                idd, iedereen zijn mening, net zoals iedereen op straat, en uw geburen daar ook een mening over gaan hebben, tot ze na teveel klachten elke vorm van niet originele uitlaat gaan verbieden en onderweg verbaliseren. Vraag maar eens aan de quad-mannen en de 4x4ers hoe ver ze geraakt zijn met die cowboys ertussen met hun open uitlaten, of vraag het maar eens aan de mensen van circuit Zolder bvb, waar ge met uwen open uitlaat niet meer op zal mogen. Een mening hebben is goed, maar uw lawaai opdringen aan al de rest is gewoon kinderlijk gedrag, ik blijf erbij. Stel U maar eens vor dat uwe buurman zijne grasmaaier ook zo gaat pimpen, en 2 keer per week een uurke zijn gras afrijdt met zijn machine op zijn stuk grond, maar zijn lawaai wel over uwe grond komt.

                  Waarom luider? Om iedereen op straat op stang/schrik aan te jagen?Om op te vallen? Of om hoofdpijn te krijgen bij lange ritten? Heel vroeger deed ik dat ook, ik stak speelkaarten tussen de wielen van m’n fietsje, dan leek het net of ik een echte motorfiets had en ging mijn fietsje ook veel sneller(in mijn gedachten dan), maar ik ben dat kinderlijke gedoe intussen ontgroeid… .

                    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prachtig dat je je cayenne gaat gebruiken waar hij eigenlijk voor gemaakt zou moeten zijn, maar ik rij ook 4×4, maar wel met een defender. Ik ga je even een filmpje laten zien van het terrein in Axel, met gewone baanbandjes denk ik dat je maar beter mijn telefoonnummer vraagt in PB, zodat ik met de winch kan komen :twisted: .


                    Je kan er fun hebben maar als je niet weet wat je aan het doen bent gaat het je alleen maar veel geld aan reparaties kosten vrees ik. Ik verwijs je naar http://www.belgium4x4.be, best daar eens een cursusdag 4×4 mee gaan doen, dan ben je in ieder geval al iets beter gewapend.

                      @Porsche: ben je zeker dat je abonnement niet verlopen is? na de eerste 3 of 4 maand moet je je abonneren om de laatste gegevens te krijgen he.

                        Als ge ziet dat er geen enkele coyote voor u rijdt, moet ge zelf een beetje opletten he, dat is nu net hoe het systeem werkt! Maar toch, jammer voor de foto :wink:
                        Ik hoop wel dat je toen je geflitst werd, je een melding doorgaf via de coyote zodat de volgende tenminste gewaarschuwd werd?

                          hey bart , de site die je gevraagd had is http://www.carnewal.be .

                          Wel oppassen, die site is geweldig slecht voor de portefeuille !

                            nee, gewoon eruit halen en niet terugsteken, die hoogteregeling en die koplampsproeiers zijn verplicht om een goeie reden: de tegenliggers niet zo verblinden dat ze in de gracht rijden.
                            :shock:

                              hier zie, de noorderbuur! zeg heren, we hadden nog altijd een ritje /meeting gepland met de 6 Coxsters he, hoog tijd dat we dat nog eens afspreken he !

                                  Net hetzelfde is bij ons ook gebeurd, 15-tal wagens in de showroom en op de parking opengebroken met koevoet voor airbags etc. Veel kosten, auto’s van klanten beschadigd etc.
                                  Oosteuropese bende volgens de heilige Hermandad-dieners.
                                  We hebben het ook makkelijk gemaakt door onze grenzen open te zetten he.
                                  Terug naar vroeger , handje afhakken als ze ze pakken, doen ze het hoogstens 2x he.

                                15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 236)