Aangemaakte reacties
-
[quote=”bccars post=289569 userid=3438″]Interessant, een tijdje geleden zei je nog “een gele RS zou ik niet nemen, da’s te wild”. Dus de liefde voor geel neemt terug de bovenhand :-)[/quote]
haaaa… ondertussen in het echt een racinggelb 992 GT3 geparkeerd gezien in Ronse, niet verkeerd. En al de circuit footage van de nieuwe RS in geel livrei. Maar dat was in signal yellow geloof ik. Maar doe maar wit, kwestie dat ik mijn exclusiviteit hier niet kwijtspeel :-)racinggelb?
signal yellow?
in antwoord op: 992 GT3 RSHou het simpel: ofwel wit met rode wielen (of nog beter de groene accenten zoals voorgesteld in USA) ofwel racinggelb met sobere velgen, paarse bijvoorbeeld.
En proficiat, wat. een. MACHIEN! Ik wordt al warm in jouw plaats!
in antwoord op: 992 GT3 RSin antwoord op: 718 cayman GT4 RSOndertussen stond in de kleine lettertjes van de beursprospect dat de introductie van de E-Macan naar 2024 verdaagd wordt omwille de aanhoudende software issues van VW. In tegenstelling tot de Taycan gebruikt de Macan een gedeeld platform. Ook de E-718 zou kunnen verlaat worden naar 2025 ipv. 2024.
Formidabel! En zeg men niet dat je deze aan je voorbij gaat laten gaan…
Nog eentje van Catchpole inclusief een ritje naast Bergmeister:
https://www.youtube.com/watch?v=Tkw6QU4vm6g
in antwoord op: 992 GT3 RSGe leeft maar ene keer, dus doe eens speciaal: Frozenberry metallic
in antwoord op: &18 Boxster Carerra wit of GT ZilverCarrara white is de naam, naar de Italiaanse marmer. Verkies ikzelf boven GT silver maar daarmee ben ik wellicht in de minderheid. Denk dat de Taycan van DST Carrara is
in antwoord op: &18 Boxster Carerra wit of GT Zilverin antwoord op: Singer DLSin antwoord op: 992 GT3 RSArdense vallei in opstand tegen het motorenlawaai
Actiegroepen tegen motorenlawaai schieten als paddenstoelen uit de grond. Filip Bronchart en Andra Carpentier weten er alles van. In 2004 verhuisden zij van Gent naar Stoumont (tussen Durbuy en Malmédy), in de prachtige vallei van de Lienne. Bronchart werkt als onderzoeker en kan grotendeels werken van thuis. Carpentier werkte als Nederlandstalige gids in de Hoge Venen. Door de Lienne-vallei liep toen een erg brokkelige weg. Wie er niet moest zijn, kwam er niet. Dat veranderde in 2008, toen de tweevaksbaan een nieuwe asfaltlaag kreeg, ideaal om er met de motor eens flink de gashendel open te draaien. ‘Je had toen nog maar weinig gps-routes voor motorrijders. Maar dan kreeg de route hier de naam “la vallée de mille virages”, de vallei van duizend bochten. De gps-coördinaten werden via internationale websites gedeeld’, zegt Carpentier.
Artikel in DS. Strikt genomen gaat dit over geluidsoverlast van moto’s en niet van auto’s, maar ongetwijfeld wordt het in de toekomst ook voor ons steeds strikter en zal men minder tolerant worden. Zeker nadat “stille” EV’s die overhand krijgen in het dagelijks verkeer.
Voor de 718 GT4 en Spyder circuleren er talloze YouTube’s die het blijkbaar grote probleem van de minder luide uitlaat tegenover de 981 adresseren maar ik laat de mijne gewoon standaard.
in antwoord op: Ranting topic – niet voor gevoelige zieltjesEcht erg inderdaad. We weten natuurlijk niet waarom er zes mensen in de Panamera zaten.
in antwoord op: Zeer erg voor die mooie PorscheGorgona Concept NM (Naked Monoposto)
Roemeens, kost 70.000€ + een oude MX5in antwoord op: Giallo per tutti gli oggetti e per sempremonotoon Amerikaans geleuter negeren en visueel genieten van de vliegende schotel in de correcte kleur
in antwoord op: 718 cayman GT4 RSMooi, proficiat!
Die huidige kleur is toch mooi vind ik..
in antwoord op: Voorstelling AndyEen 968 is natuurlijk jonger dan de 944 S2. Omdat de 968 al een katalysator had voldeed die al vooraf aan euro 2, en kon je die achteraf naar euro 2 laten omzetten. Ook al was euro maar in voege van 1996.
Trouwens euro 2 is maar tot eind 2024 in LEZ toegestaan
Hieronder op mobile een S2 met euro 2 als het correct aangegeven is
in antwoord op: LEZ: onbekende euro norm van mijn 944 S2