Aangemaakte reacties
-
Official: the next Porsche 718 will be a mid-engined electric sportscar [TopGear UK]
[url=https://www.autogids.be/autonieuws/scoops/nieuwe-porsche-718-wordt-officieel-elektrisch.html]Scoops / Nieuwe Porsche 718 wordt officieel elektrisch
Ā [/url]
“Verwacht dus hevige invloeden van de Mission R in de elektrische 718, die in 2024 het levenslicht zou zien.”
Ik kan verkeerd zijn maar ik dacht dat het een eis was van de omnium in mijn geval. Voor de rest boeit deze app mij inderdaad ook bitter weinig.
in antwoord op: Porsche Connect Cayman 718Ik heb net even gekeken op de mijne en het zaakje werkt ook niet. Blijkt dat er een nieuwe versie is, ik ontving volgende mail waar ik nog mee aan de slag moet, misschien lost dit ook jullie probleem op: (ik bericht wanneer ik het zelf opnieuw heb geĆÆnstalleerd)
Beste klant,Ā Wij zijn verheugd u de nieuwe My Porsche-app van Porsche te kunnen voorstellen.Ā
Download deze nieuwe My Porsche-app in de App Store of de Google Play Store en maak er als eerste kennis mee:Ā For iPhone (iOS):
https://apps.apple.com/app/my-porsche/id1559529059
Ā
For Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=de.porsche.one&glĀ Deze ene app is alles wat u nodig hebt; hij combineert immers de belangrijkste functies van de volgende vroegere apps:Ā
ā¢ Porsche Car Connect-app
ā¢ Porsche Connect-app
ā¢ My Porsche-app (de vorige versie)Ā De komende maanden zullen steeds meer apps en diensten in de My Porsche-app worden geĆÆntegreerd. Wat een unieke gebruikerservaring en een maximale connectiviteit tussen u en uw voertuig oplevert.Ā Om u bij de nieuwe My Porsche-app aan te melden, hebt u enkel uw Porsche-ID nodig.Let op: de Porsche Car Connect-app is niet meer verkrijgbaar in de stores en zal binnenkort onbruikbaar zijn.Ā Hebt u specifieke vragen over de nieuwe app / Porsche ID, stuur dan een e-mail naar de Porsche-klantenservice bij u in de buurt:Ā [email]smartmobility@be.porsche.com[/email].
Wenst u enige andere ondersteuning in verband met uw PCC-diensten, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw lokale Vodafone Service Provider via e-mail opĀ [email]control.room@securitas.be[/email].Ā Met vriendelijke groet,
Vodafone Automotivein antwoord op: Porsche Connect Cayman 718Deze lijkt me totaal uit de lucht gegrepen door iemand die ooit wel eens een Porsche gezien heeft maar dan hƩƩl lang geleden.
in antwoord op: future electric 911Dirk, er hoort een abonnement bij. Heeft hij dat?
in antwoord op: Porsche Connect Cayman 718mooie foto’s, complimenten aan de fotograaf en de eigenaarĀ
in antwoord op: Prestige auto coutureĀ
Hanne Desmet
11/02/2022 Brons 1000m Shorttrackin antwoord op: Giallo per tutti gli oggetti e per sempreLeuk jongens, de 992 vind ik ook fantastisch, van 911 tot 911 GT3 touring etc etc, maar dit ging over de 992.2?
Nu we toch off topic leuteren… de 992 was al uit begin 2019 toen ik me verlustigde op de nakende 718 GT4. Base 911 is krek hetzelfde budget (als je de BIV meetelt) dus die heb ik absoluut ook overwogen. Ik hou ook enorm van het exterieur design van de 992, nog zuiverder en grafischer dan de formidabele 991. Maar op het autosalon 2019 liet het interieur me eerlijk een beetje koud. Ik kan er niets verkeerd aan vinden, het is gewoon een gevoel. Op Goodwood bleek dan dat de 718 Spyder deze keer een GT4 (met dat onderstel) in lingerie was (met die kont…) dus de keuze was snel beslecht…Ā
Memo to self: work less, drive more!
De logica zelve, vrees ik. Allow me:
[i]Voertuigen van minstensĀ 40 jaarĀ oud konden nog eenĀ jaarpasĀ kopen, waarmee ze elke dag de LEZ binnen mochten. Maar wie een wagen tussenĀ 30 en 40 jaarĀ bezat, had daar geen recht op en kon enkel eenĀ dagpasĀ bekomen
Die toch wel vreemdeĀ ongelijkheidĀ werd aangeklaagd door een eigenaar van een BMW uit 1986 bij de Raad van State. Dat hof oordeelde zopas dat er geen onderscheid gemaakt mag worden tussen voertuigen tussen 30 en 40 jaar en diegene die ouder dan 40 jaar zijn. Anders is er sprake van discriminatie.[/i]
Tja… BMW eigenaars… hoe zal ik het zeggen…mmm… vele toch… stonden niet vooraan toen…Ā
Okay, okay, insiders weten dat ik met 3 BMW’s te doen heb, waaronder een euro3, maar geen enkele staat op mijn naam, ik maak er enkel gebruik van! Vandaag nog de 320e (euro 6 of 7) van madame Yellow gebruikt om in A’pen city een zondags noodgevalletje in FOMU te begeleiden. Met mijn pedelec overbrug ik dan weer de 25 km tussen mijn bedstede en het Gravensteen op luttele 38 minuten, (lokaal) emissievrij… en heb nog het gezondheids-voordeel van de work-out. Wel zo prettig als ik onderwijl geen kankerwolken moet inademen…
in antwoord op: Lage emissiezones VlaanderenIk gok maar wat maar ik schat dat de drukgevulde 3,0 blijft bestaan naast de 4,0 (Carrera T 4,0 misschien?). Kost niks aan het moederhuis want ze hebben beide op het schap staan. In de USA zullen de echte liefhebbers toch verzot zijn op de atmosferische 4 liter. Voor de sukkelaars wiens regering de taxen bepaalt naarmate de ronde gaten in het blok groter zijn (wij dus) zijn er de drukgevulde 3 liters.
Voor de gele dictatuur smijt Porsche zelfs een 2 liter in de aanbieding voor de 718 Spyder. Doch dit geheel ter zijde.
Dat kan geregeld worden. Ik zal er mijn vrouw even mee laten rijden. Bij hare BMW 320e van een half jaar oud is de rechter voorvelg ook al “gefreesd”.Ā
memo to self: keep her out of driver seat of Spyder
in antwoord op: Prestige auto couture+1
Mooie velgen, Wing! HĆ©Ć©l understated naar jouw normen..Ā
in antwoord op: Prestige auto couture