Aangemaakte reacties
-
PS en minister willen hogere verkeersboetes voor wie veel verdient
[i]Maak de hoogte van een verkeersboete afhankelijk van het loon van de overtreder, eisen de Waalse socialisten. Concreet: wie een hoog loon heeft, riskeert dat het normale boetebedrag straks verdrievoudigt.
Minister van Mobiliteit en vicepremier Georges Gilkinet (Ecolo) is alvast voor het idee gewonnen. “Een boete van 50 euro is bijna onbetaalbaar met een klein pensioentje, maar slechts een peulschil als je met een Porsche Cayenne rijdt.”[/i]
Zoals geweten staan de meeste flitspalen in Vlaanderen dus weeral gemakkelijk gescoord van onze Latijnse landgenoten. Ik heb een tegenvoorstel: regionaliseer die verkeersboetes, dan kunnen ze doen zoals het hen betaamt.
in antwoord op: Ranting topic – niet voor gevoelige zieltjesDus conclusie: de RennSport 992 ziet er tè RennSport uit voor jou. Sorry, ik ga dus niet akkoord. De actieve achterspoiler is ongeveer de meest functionele op een straat-legale auto. Ik vind die prachtig. Zelf heb ik geen ambitie maar ik geef een dikke pluim aan wie deze koopt, en vooral: er mee op circuit rijdt!
in antwoord op: autosalon BXLVoor de marketing boys and girls telt maar één circuit denk ik. En daar kan je de 700+ pk van de GT2 RS wel kwijt. 500 pk is een beetje de ondergrens daar, naar verluid.
718 GT4 420 pk: 7:32 (geen idee of dit met de handbak of de latere PDK is)
718 GT4 RS 500 pk: 7:09 full lap (altijd PDK)Hier ligt het verschil toch vooral bij de 80 pk extra, eerder dan de downforce vermoed ik? Soit. De 992 GT3 RS is echt wel next level.
in antwoord op: autosalon BXLDat weet Paul wel maar hij doet graag contrair
Dat gezegd zijnde: de GT3 heeft zodanig veel downforce dat hij nu duidelijk te weinig pk heeft. Een GT2 RS wordt je ware trackwapen!Voor mij ook een GT3 touring aub.
Of nog beter: een 357!
in antwoord op: autosalon BXLin antwoord op: Modellen reeks Porschein antwoord op: Modellen reeks Porsche
992 GT3 (in signal)
992 GT3 RSzoals deepee zegt, de “normale” GT3 heeft dezelfde deuren (incl deurklinken) als de basis 992 terwijl de GT3 RS compleet andere deuren qua materiaal en vormgeving heeft en dat beetje extra luchtweerstand (minst goede van het gamma omwille van de downforce) zal minder belangrijk zijn dan de besparing qua gewicht, neem ik aan.
in antwoord op: autosalon BXLin antwoord op: Nieuwe SpyderGezien op Netflix:
“Le départ” (België 1967 zwart/wit)Speelt zich af in BXL met in de hoofdrol een Porsche 911 S
Een kappersgast is wanhopig op zoek naar een Porsche om er mee in een rally te rijden.
Het verhaal slaat allemaal nergens op (Maharadja iemand?) maar visueel verbluffend gedaan. Paul Frère zaliger krijgt een cameo in een Mustang.in antwoord op: Online Porsche filmpjesdubbele
in antwoord op: Giallo per tutti gli oggetti e per sempreGT3 touring Signal Yellow van Chris Harris
“It’s the yellow car that stays”
in antwoord op: Giallo per tutti gli oggetti e per sempre25 Taliban in een helicopter
259 zeges op de weg en 70 in het veld – met zijne fiets
IS not amused
in antwoord op: Post hier je funniest jokes en moppen.Ik zal er op letten, beloofd.
Ondertussen zijn de jaarcijfers voor B bekend. Blijkt dat de in totaal 366.303 personenwagens het laagste cijfer sedert 1995 betekent.. Dit zou te wijten zijn aan de problemen met het gebrek aan halfgeleiders etc.
We zullen zien. In 2019 waren het er 550.000. Daarna was er corona. Zelf denk ik dat het steeds verder terugdringen van de verbrandingsmotor er ook veel mee te maken heeft. Wat moet je kopen als je weet dat je binnen 8 jaar met je euro 6 alvast in BXL niet langer welkom bent en een EV zéér duur is en je misschien geen eigen standplaats met lader hebt?? Uiteraard tweedehands, niet nieuw. Tenzij het een bedrijfsaankoop betreft. In dat geval ofwel lichte vracht ofwel een EV.
in antwoord op: einde verbrandingsmotoren in 2035Aan iedereen wens ik een goede wegligging en goede gezondheid voor 2023. Putin uitgezonderd.
in antwoord op: kerst- en nieuwjaarswensen