Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 1,300)
    • Ter ere  van onze beste Belgische piloot en ter ere van onze Nationale Feestdag waar de meeste Belgen zo trots op zijn   

       

      Ik ben op de allereerste plaats een Belg,die toevallig in Vlaanderen geboren is en daar nog steeds woont! 

      Maak er een fijne feestdag van

          [quote=”Marc.2G post=286329″]Kon het niet laten en heb de wagen op een testbank gezet bij Power Plus Engineering.

          O[/quote]
           PPE : minder bekend blijkbaar in Vlaanderen ,maar Power Plus  krijgt uit  Brussel -Wallonie en zelfs veel klanten  uit Frankrijk  over de vloer.
          Het bedrijf waar ik voor werk , heeft 15 jaar buren geweest in de Rue Emile Pathé in 1190 Vorst. We hebben veel mooie “bakken” de revue zien passeren   en een zeer sympathieke eigenaar van PPE ‘( de naam ontglipt me nu )

            [quote=”bccars post=286348″]Om het eens even over een andere brug te gooien.  Er zijn hier liefhebbers van de kleur geel aan de ene kant, en haters aan de andere kant.  Maar wat ik niet snap is dat er constant Italiaans wordt gebruikt.  Wat heeft de Italiaanse taal met geel of met Porsche te maken ?  Of is dat een verwijzing naar een gezamelijke vakantie die ik niet meegedaan hebt en daardoor de clue niet snap ?[/quote]
            Van dat Italiaans (via google) heb ik ook nooit begrepen, maar dat kan de gele man misschien beter uitleggen
            zoals ook reeds gezegd , met die”neuzemakers” in café of op terras(  een forum is anders) ; ik bepaal zelf irl met wie ik een terrasje ga doen  

              Al die virologen en wetenschappers “verbleken” bij dit lezen hier.
              Zelfs de taalgrens en de graad van scholing duiken weldra weer op  

              Na de hoeveelheid” %’s ” zijn er zelfs grafieken die moeten proberen iemand zijn gelijke te behalen 

                Two ladies 

                 

                  @DST  : ben je niet beetje verward met dat andere topic hier ?.iets met madammen en P

                  Dit topic is hier de heilige tempel van je weet wel hé ( diene met zijne gele 718 cabrio    )

                  soms je google zoekmachine resetten , kan wonderen doen 

                    [quote=”bccars post=286216″]Ben altijd Lotus fan geweest, maar nooit de knoop durven doorhakken.  Nu ze duurder en zwaarder worden verliezen ze wel wat van hun USP ?  En ga je nog sneller denken “voor dat geld heb ik een Porsche” ?  We zien wel zeker ?[/quote]
                    Je moet je denkwijze veranderen  voor Lotus !
                    James Bond reed vroeger ook met een Lotus  (  met  Esprit Na en Esprit turbo   ) 
                    Zie je de nieuwe James  Bond met een Porsche rijden ? Maar neen toch ,eerder met een Aston  db …..
                    De fun faktor is niet te versmaden met een Lotus ; zelfs de modellen vanaf  1970 en later  . Deze autootjes waren  een echte  beleving op zich met een fabuleus  weggedrag en ophanging .
                    Dat was nog de tijd , toen de 911jes met G bak  “bijna- recht -door” reden in een bocht    

                    Maar L.O.T.U.S  als afkorting voor  ” Lots Of Trouble,Usually Serious”   werd ook al eens gebruikt  

                      [quote=”Yellow Submarine post=286185″]

                      Ik spotte zondag een meer recente, kleine Lancia. Vreselijk kneuterig oma-modelletje. Hoe kun je een erfenis zoals de Delta Integrale zo verknoeien…[/quote]
                      Dat  zeggen en denken misschien ( meer dan waarschijnlijk )   de echte Lancia liefhebbers ook als ze een P 718 Boxster-Spyder bemerken en dan nog in het geel . Hoe kan je de erfenis van de 911 zo om zeep helpen , mama mia ……..  

                       
                       

                        Dit lijkt me een klusje waarbij veel geduld nodig;  petje af voor de aanhouder 

                           

                             

                               

                                Wel even opletten ; het is de Belgische importeur die uiteindelijk in eerste instantie over de garantie beslist en nadien zelfs de fabriek  ; niet de dealer he ! 
                                De dealer voert enkel uit wat hem opgedragen is.  
                                Juridisch-technisch gezien , moet je bekijken wie het document van  “garantie behoud” heeft afgetekend uiteindelijk.
                                Een dealer zegt nogal gauw ja , maar als puntje bij paaltje komt……………….    

                                Enfin een gewaarschuwd man is er twee waard  

                                  Een stoere GT V8  op de Grossglockner 


                                   

                                15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 1,300)