Aangemaakte reacties
-
Toch gek hoe dat die brave Chinezen het Belgische Porsche Forum op zijn kop kunnen zetten hé
( Sommigen hier worden zelfs “geel “van nijd ,allez hun auto’s toch )Dat belooft als ze straks een misschien een 992 en wie weet zelfs een GT3 gaan aanpassen voor de Chinese markt
Aston heeft het trouwens ook gedaan met een V8 motor voor de DB11 ipv van de gebruikelijke V12
in antwoord op: Nieuwe Spyder[quote=”Yellow Submarine” post=285219″]Het Spyder dak is steeds manueel.
De roze die Paul post is een 4,0. Die daarvoor is de Chinese namaak. Staat visueel 3 cm hoger.
De reden dat ik de Spyder koos en niet de GT4 waar ik al jaren op geilde is omdat de Spyder gewoon een GT4 is, zonder de ostentatieve vleugel maar mét alles dat mij aantrekt: juist getal cillinders, retestrak GT-onderstel, sexy look (inclusief de speciale muil en grote achter-difuser) en lage stance. Deze fake China-Porsche veegt dat allemaal van tafel en behoudt enkel het dak en specale kofferdeksel.
Ik vraag me af waarom er dan geen 2,0 GT4 komt?
[/quote]
@yelllow : even ter verduidelijking ; die frozenberry Spyder is werkelijk door porsche gemaakt of niet ? dus waarom spreken over fake en Chinese namaak ? jij spuit mist in je artikels
“Deze fake China-Porsche veegt dat allemaal van tafel en behoudt enkel het dak en specale kofferdeksel.” dus enkel het dak en kofferdeksel is Porsche; de rest is van Geely en Volvo of wat ? of is deze mooie Spyder 100% geproduceerd door Porsche ?
Je mag wel een beetje duidelijk zijn in je artikels aub
De reden waarom jij koos voor een Spyder weet intussen elke lezer hier en is tot in de treurnis herhaald (in je eigern topics)Spijtig dat ik geen kennis heb van de Chinese taal anders kon ik het via de lokale website van Porsche opzoeken
Het gaat nu over : Porsche brengt voor de Aziatischemarkt een spyder versie met 2.0l turbo motor . klopt deze info daadwerkelijk ?
in antwoord op: Nieuwe Spyder[quote=”Yellow Submarine” post=285214″]Zeker Paul, en ongetwijfeld kun je er een assorti handtas bijkopen.
@ yellow sub ; is geen grap hoor , ben bloedserieus : waarom zou je in Europa geen 4 cil Spyder kunnen verkrijgen
Niet iedereen wil en een manueel dak en een dikke 6 cilinder van 420PK uiteindelijkWees eerlijk ,als je gaat toeren in de Ardennen en Vogezen , volstaan dan de 300pk niet ? moet men absoluut 420pk hebben ?
Je kan het” concept Spyder” ook eens vanuit een ander perspectief bekijken: :
De gewone Boxster met automatische dak voor de dames die gaan shoppen en de Spyder met manueel dak voor de mannen die gaan toerenin antwoord op: Nieuwe Spyder[quote=”bccars” post=285205″]
[/quote]
Heb je een foto van de coventry climax deksel of cover of “scheel”in antwoord op: Pimp & show your garageNou eerlijk gezegd , Ik vind het wel iets hebben ;zo’n 4 cil Spyder in “frozenberry rot metallic” met zilveren velgen
in antwoord op: Nieuwe Spydereen “snelle”
in antwoord op: Knappe Porsches en vrouwen deel 4[quote=”Mart” post=285160″]Ik heb een hele toffe van afgelopen seizoen, maaruh ivm de wet op de privacy, moet ik um helaas voor mezelf houden …[/quote]
egoist !in antwoord op: Knappe Porsches en vrouwen deel 4Hot temperature !
in antwoord op: Knappe Porsches en vrouwen deel 4“Take away ijslollies” is toegestaan
in antwoord op: Knappe Porsches en vrouwen deel 4Een heerlijke tijd met de group 5 iconen
En imposante spoilers van de 80′ jaren
in antwoord op: Iconic Cars from the 60’s and later…………….Wie herinnert zich nog de Lancia Montecarlo Beta turbo group5 ? en Martini Striping is niet enkel exclusief voor Porsche hé
https://www.youtube.com/watch?v=y5QJWhp3W70
in antwoord op: Iconic Cars from the 60’s and later…………….Is heel belangrijk ,alsook de preventieve controles bij de ” oudjes-911″
in antwoord op: Knappe Porsches en vrouwen deel 4Als reaktie op onderstaande regel
“Enerzijds wil ik wel comfort, maar anderzijds wil ik ook niet dat de banden heel snel verslijten.”Blijkbaar vergeten de meesten waarvoor banden echt dienen : VEILIGHEID voor jezelf en anderen !! ( idem voor schokdempers )
Totaal verkeerd is het doemdenken over ” te vroege” slijtage vermijden
Bandenspanning heeft een zeer grote invloed op het rijgedrag van het voertuig
Volg gewoon hetgeen wat de constructeur ( in dit geval Porsche opgeeft) en niet de banden- fabrikant en/of – specialistZelfs een 987 Boxster blijft populair
in antwoord op: Knappe Porsches en vrouwen deel 4