Aangemaakte reacties
-
Je kan zelfs een Porsche in het zwart verkrijgen met rooster en de nieren van een BMW : voor zij die niet kunnen kiezen blijkbaar 8) Dat wist ik niet; ergens gemist
in antwoord op: 2019 Austria TourAlles is uitvoerig beschreven in vorige berichten of posts ; gewoon LHD koplampen kopen en monteren , simpeler kan het echt niet hoor
Verder geef ik geen gratis technische uitleg meer hierover :D :DAls men 45k tot 60K neerlegt voor een 1989 911G of 964 dan maakt 1000€ meer, toch niets uit ofwel ?
Als jezelf goedkoop wil gaan bricoleren met glazen en reflectoren gaan samen stellen enz… dan vind je waarschijnlijk in Youtube nog wat filmpjes over de zogenaamde DIY en andere specialisten ,of anders het P forum in Nederland: daar zitten genoeg “beunhazen” en die verkopen je alles wat ze bij mekaar kunnen sprokkelen ( heb genoeg ervaring met Nederlands forum, wel voor een ander merk en niet Porsche forum NL )
Wees super blij dat je een Japan import hebt kunnen op de kop tikken ; ze kennen geen winters daar zoals bij ons in West Europa en de asfaltwegen hebben nooit enige vorm van strooizout gezien.
groet Paul
in antwoord op: koplampen JapanBen benieuwd of dat dit groepje P rijders ,na een paar glazen Schnapps, durf poseren in de typische Tiroler klederdracht :drink:
in antwoord op: 2019 Austria Tour[quote=”DST” post=277362]Amuseer jullie !!
PS: foto’s van jaguars zijn ten stelligste verboden :think: :what:[/quote]
Jaguar foto’s verboden ??? neen neen , we willen juist de mooie F typ zien in al zijn glorie ( ik hoop dat de mods volgende week dan ook met verlof zijn ,dan wordt er minder gecensureerd :D :D )
Ik vermoed wel dat de F type kan worden af gesleept bij het Porsche Museum: Duitsers kennende :coolness: :coolness:
Je kan ze ook geen ongelijk geven ,moest het zo gebeuren : met een” Britse Cat “de Heilige Grond van Zuffenhausen betreden is actually NOT doneEnfin .. tijd voor Vive le Vélo nu :drink: :drink:
in antwoord op: 2019 Austria TourZiet er weer boeiend uit ,deze trip :applaus:
Nu hopen dat de weersvoorspellingen niet juist zijn ; ze geven zonnig/bewolkt met temp van 17° tot max 22° en gemidd 30% kans op regen :
het zijn maar voorspellingen.Niet teveel zonne-creme meenemen dus ;)
We kijken dus vanaf volgende week uit naar FOTO’S :drink:
in antwoord op: 2019 Austria TourJe kan inderdaad iemand zijn koplampen lenen ,maar bij een poltiie controle s’avonds kan je door de mand vallen ; men ziet het dadelijk als je koplampen van een RHD uitvoering in een LHD gemonteerd zijn.
De koplampen zijn toch niet de grootste kost ( 2H of new 300-700€ per stuk ) , je wil toch een goede verlichting op je 911 / 964 , ook als je s’avonds gaat rijden
Begrijp niet goed je vraag ivm technische verklaren : de lichten/lampen vallen onder een Europese wetgeving en moeten voorzien zijn van een EC label of keuring .
Als jouw 911/964 reeds Belgisch gekeurd was , heeft iemand zijn werk niet naar behoren uitgevoerd
Je kan ook via een automaterialen zaak vragen naar een Hella, Valeo of Bosch alternatief
in antwoord op: koplampen Japan[quote=”wing” post=277331]die heeft ‘m inderdaad een ferm “tet” gezet ……:wtf: :roll: :popcorn:[/quote]
@wing
Dat is ne” poshe look alike” P rijder , daar moet je geen enkel medelijden mee hebben. Goed dat ze die cowboys met grote achterspoilers tijdelijk of soms definitief van de weg halen. Doet het imago ook geen goed.:applaus: :applaus: :applaus:
in antwoord op: Zeer erg voor die mooie PorscheEnkel het glas vervangen is niet voldoende, complete koplamp wel, of strikt genomen naar de geest van de wet, een “anti verblindingssticker “kleven is reeds voldoende. De Briten doen het wanneer ze het vast e land betreden. Maar daar kan dan weer een “keurder” over vallen. De wet schrijft nl voor dat je je tegenligger niet mag verblinden met je afbuigend dimlicht
complete ” Scheinwerfer” fuer LHD 911 of 964
Als je je lichten laat afstellen in een werkplaats , zie je dadelijk de afbuiging van de straal : voor LHD cars schijnt de lichtstraal schuin omhoog +/- 15° van links naar rechts !
in antwoord op: koplampen JapanAls men er een racer van maakt , heeft het toch iets hebben :driver:
in antwoord op: Factory visit met PC Francorchamps[quote=”kleinekastenteufel” post=277193]Wij hebben onze mening (als dit nog mag ?), iemand voelt zich aangesproken, goed zo.[/quote]
Misschien is beginnen met te stoppen met het gebruik van” pluralis majestatis” al een goed begin om wat sympathieker over te komen en op een normale
manier communiceren zoals iedereen hier.
Mocht je niet in 1ste persoon enkelvoud kunnen schrijven, dan kan je vanaf één september bij de 8-jarigen aansluiten op een lagere school :lol:In bijna elk topic waarin je forum-naam verschijnt , hangt dadelijke een negatieve (pest)sfeer. Hoe kan je je verkneukelen als iemand zijn speelgoed in panne staat met te weinig oliedruk
Misschien je eens deftig voorstellen en vertellen wie je echt bent, kan ook al de goede richting uitgaan; ik zou ludiek opmerken ” kom eens uit de kast, kleinekastenduivel ” , 8) 8)
Dit even gezegd zijnde
in antwoord op: Lek in het koelvloeistofcircuitZeer leuk en boeiend verslag in een “notedop” :drink: :drink: :drink:
Deze rode met lange witte strepen met nr 23 : is dat de nwe 917? ik vind die wel iets hebben. Gaat die in productie of is het een prototype ?
in antwoord op: Factory visit met PC FrancorchampsVandamme: +1
Wat is er verkeerd aan dat iemand zoals Stijn ( die jaren zelf “gebricolleerd” :D heeft volgens eigen zeggen), een ander probeert te helpen
uieindelijk probeert GUDspdz zijn probleem op te lossen met behulp van sympathieke forummers
@kleinekasten … : als je je daaraan stoort , ben je ook niet verplicht om op deze “niet- toffe manier” te reageren , ga dan beter ergens aan de toog over de komende Tour de France “lullen” met je dorpsgenoten. :applaus:
in antwoord op: 1988 3.2 oliedrukHet meest voor de hand liggende antwoord is dat je je inschrijftaks berekend volgens de huidige lopende maand als datum inschrijving. Je gaat een voertuig niet inschrijven 3 maand na aankoop. Voertuig moet zo snel mogelijk ingeschreven worden . Moet je eerst herstellingen uitvoeren dan doe je de simulatie opnieuw in de maand dat je je voertuig klaar hebt voor keuring en inschrijving. Niet toch ?
Maar op 1 juli 2017 en 2018 waren er prijs indexaties van 1.8% . De kans is dan ook groot dat er weer een indexatie komt alhoewel we een regering in lopende zaken hebben.
waarschijnlijk is de tool geprogrammeerd tot 30/06/201.. en vanaf 01/07/201..
https://polinfo.kluwer.be/NewsView.aspx?contentdomains=POLINFO&id=VS300620645&lang=nl
in antwoord op: Simulatie BIV en VBhier staat toch een filter vermeld :website van rose passion 911 uit 1988 : is aan de tank bevestigd
in antwoord op: 1988 3.2 oliedrukIs ook een mogelijkheid !
Was de olie druk correct 4.5 /5 bar voordat olie en filter werden vervangen ? dit heb ik niet terug gevonden in begin van dit topic
in antwoord op: 1988 3.2 oliedruk