Aangemaakte reacties
-
Dit filmpje toont aan dat je met een raceauto met beperkt aantal pk’s veel meer plezier kan hebben dan met straatversie GT3 en AMG M3 en andere met +/- 500pk .
Je hebt enkel een bijkomende trailer nodig
Als bestuurder van de paarse GT3 zou ik me in zijn plaats doodschamen als je wordt ingehaald door een “beatle op slicks ” :D :D
Knappe rijkunsten van Jokke trouwens :up:in antwoord op: The manual gearbox preservation societyAch, je hebt op elke trackday ervaren en minder ervaren rijders
De kunst is om jezelf in te houden en de “minder ervaren” alleen hun sessie te laten rijden
Je gaat ze voorbij of indien je auto trager is, laat je je afzakken
Beter dan jezelf zitten enerveren achter het stuurHou rekening met iedereen ,net zoals de openbare weg
Vergeet niet ; een trackday is geen race,
Een trackday is puur voor de fun en het is veiliger dan op straat.Geniet er gewoon van :up: :up:
in antwoord op: The manual gearbox preservation societyDuidelijk geen liefhebber van de TVR , nochtans biedt het merk een zeer hoge factor aan rijplezier ( als ie start tenminste ) :D
in antwoord op: No Porsche but damn…Mart nu begrijp ik waarom je Porsche te koop komt ; omzetten voor een circuit-beatle :up: :up:
in antwoord op: The manual gearbox preservation societybc cars ; in het echt is alles beter! , op het scherm of virtueel is het niet zoals het lijkt :D een positief doordenkertje
in antwoord op: No Porsche but damn…of gebeten wordt ? :D
in antwoord op: The manual gearbox preservation societyniet beter ,wel sneller :D :D :D
in antwoord op: The manual gearbox preservation societySadev gearbox , is dat de tegenhanger van Hewland en Hollinger gearboxes ?
in antwoord op: The manual gearbox preservation societyWelke motor steekt daar nu in ? de Audi 1.8 of een jongere versie ? en welk type sequentiële versnelbak ?
in antwoord op: The manual gearbox preservation societyjokke, jouw fimpje komt als gepast :drink: :drink:
in antwoord op: The manual gearbox preservation societyDe top – auto’s met echte top prijzen zullen zo snel niet dalen , er word tenslotte toch bijna niet met gereden
De grote middenmoot waarvan de prijs toch aan de hoge kant aan het oplopen was ,zal zeker dalen tot een aanvaardbaar niveau :up:
De slechtere of minder goede Porsches zullen daarentegen wel spotgoedkoop worden ; de huidige veel te hoge vraagprijs verantwoordde niet de toestand van de auto.
De prijzen voor deze” beter laten staan”- auto’s was kunstmatig te hoog. :!:Uiteindelijk is een periodieke keuring voor een standaard auto die technisch behoorlijk in orde is , geen strafkamp
“Lez zones” voor steden : uiteindelijk wordt met een oldtimer voor 90% op den boerenbuiten gereden , veel meer als een bezoek aan een grote stad.
Zeg nu zelf, de prijzen voor sommige klassieke Porsches zijn buitensporig veel te hoog geworden de laatste jaren
De echte liefhebber en rijder zal zich binnen een afzienbare periode ,weer een betaalbare Porsche kunnen aanschaffen :up:
In die zin vind ik de komst van een periodieke keuring positief!
Van handelaars en speculanten die verlies gaan lijden ,gaan we toch niet wakker van liggen :D
in antwoord op: wat gaan de prijzen doen ?????????wing beiden geveld door de extreme warmte :D :D :D :D
in antwoord op: No Porsche but damn…Eind 2018 gaan we misschien dit model reeds op straat zijn rondrijden ,weliswaar het meeste kans in de Uk, om er eentje te spotten
in antwoord op: No Porsche but damn…Vlaanderen blijkt dan toch niet het paradijs op aarde ;) ;) ;)