Aangemaakte reacties
-
Ik had vroeger ook 2 K -jetronics Ford V6 2.8 K jetronic
Zou het kunnen dat jouwe een KU – Jetronic is ? als je spreekt van lambasonde
KU is de generatie tussen K en KE jetronic ( gemaakt voor de US markt o.a ivm emissies )Begin bij het begin :
-gebruik een goede fuel cleaner en giet deze in de bijna lege brandstof tank en laat hem 10-15 min warm draaien ; je ziet allerlei vuil uit je uitlaat komen. is zeer goede middel om je injectoren te reinigen
– check air flow meter ( de grote ronde klep achter je zwart gebogen rubber inlaat slang : als je hierop zachtjes duwt hoor je een zoemend geluid : inspuiting : bij niet draaiende motor , enkel kontakt aan
– check ook of de airflow meter proper is , soms zit er serieus vuil ( afval benzine restanten ) aan de onderzijde : daardoor sluit hij niet goed af en kan je een onregelmatig draaien van de motor krijgen
) check alle vacuuum slangen , zoals Vandamme reeds bemerktel
in antwoord op: Slecht werkende K jetronic van US 911 SC van 83Wanneer je achter de pitboxen aan de draad gaat staan ( min 9.39) is de beleving het grootst
Oor beschermers is een aanrader :coolness:
in antwoord op: Historic Grand Prix Zolder 26 & 27 mei 2018Deze link is van 2017 What a noise !; ik was daar en je haren op je armen, gaan rechtop staan : het geluid en de snelheid waarmee de F1’s passeren
in antwoord op: Historic Grand Prix Zolder 26 & 27 mei 2018Ik had hem reeds gezien op autoscout : mooi exemplaar met zeer mooi bekleding ; vind dit zelfs unieker dan lederen bekleding :up: :up:
in antwoord op: Porsche 928 S4 te koopsorry Vandamme
in antwoord op: Zeer erg voor die mooie Porschenatuurlijk Bert V is correct : soms kan je het chassis redden , bij zware brand is het beter om alle s te vervangen
in antwoord op: Zeer erg voor die mooie Porsche[quote=”jokkevlo” post=267291]Tijd dat ik nog eens een filmpje maak :driver:
Alleen ik rijd tegenwoordig vooral met de fiets, met ELECTRONISCH schakelen natuurlijk.[/quote]
Jokke , laat u niet afleiden , posten maar dat filmpje :up: maar we zien liever filmpjes waarin je je knappe stuurmans kunsten gebruikt op het circuit
in antwoord op: The manual gearbox preservation societySoms moet ook het chassis apart vervangen worden ; dat is nu eenmaal een voordeel van een buizenchassis met GF body erop :driver:
in antwoord op: Zeer erg voor die mooie PorscheUiteindelijk vraagt ieder een prijs voor zijn auto ,die hijzelf voor ogen heeft ! Het is toch niet aan andere mede -forummers om mede de prijs te betalen .
Dat kan toch niet zo moeilijk zijn :applaus: :applaus:
Geen enkele 2 hands is uiteindelijk perfect , je vindt altijd wel iets om “af te keuren ” Sommige benaderen de perfectie maar dat spiegelt zich dan weer in een uitzonderlijke hogere prijsklasse die voor weinige weggelegd is
Iedereen hanteert verschillende en uiteenlopende criteria in zijn zoektocht naar een mooie 2H Porsche.in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6[quote=”vandamme” post=267262]Ik doe bijna alles zelf.
het werkt gelijk alle andere naft moteurs op de otto cycle.
Lucht & Naft goes in
suck
push
bang
blow
repeat.Iud…[/quote]
Dat klinkt verdacht veel naar een 4 takt proces :lol: :lol:
Controleer je ook jaarlijks de “leibaandrukkracht van je krukas , want dat geeft toch een indicatie van bepaalde slijtage weer :lol: :lol:in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6Ik vind Mush zelfs vrij sympathiek ! :drink: :drink: maar in een 924 automaat zie ik hem nog niet dadelijk mee rondkarren
[quote=”deepee” post=267246]de replies beginnen een alwatjezegtbenjezelf kleuterniveau te krijgen. adios heren :salut:[/quote]
Adios Deepee ( in dit topic dan )
Blijkbaar iets verkeerd gegeten vandaag ? :lol:Maar zoals in elk topic , niemand is verplicht om te blijven posten
Maar als ik even beleefd mag opmerken ; in het topic “van vrouwen en Porsche” waar jij 95% post ;is elke dame reeds bijna 35maal de revue gepasseerd: dat kan je ook als een afgang of gebrek aan inspiratie beschouwen: dit even terloops als opmerking , geen persoonlijke belediging of verwijt hoor !
in antwoord op: The manual gearbox preservation society[quote=”bccars” post=267230]Het zou kunnen dat er vandaag meer nieuws achter het behang uitkomt !
Maar beeld je nu eens in. Nog wat bredere kassen, nog wat lager, nog wat meer aero. GT4RS ![/quote]
Ik speur een zeer intense interesse voor deze nieuwe middenmotor met zeer brede wielkasten en een handbak :up:
En het is een “snelle” in de betekenis van Westvlaams dialekt :up: :
in antwoord op: The manual gearbox preservation societyEen PDK een teletijdmachine ? :coolness: :coolness:
Aks ik een PDK Porsche zie ,is dit het eerste wat bij me opkomt :lol: :lol: :lol:
in antwoord op: The manual gearbox preservation society