Aangemaakte reacties
-
Meer Vrouw-vriendelijke foto’s nu ! no futher comment :coolness: :coolness: :coolness: :coolness:
in antwoord op: Knappe vrouwen en Porsches deel 3de ene is er blij mee , de andere niet blijkbaar :lol: :lol: :lol:
in antwoord op: Wat is er toch met het forum aan de hand??Mijn excuses aan Wim ; ik wist niet dat dit topic exclusief Porsche was : geen probleem als het verwijderd wordt :D :D :D
in antwoord op: 25 wistjedatjesBeste “kleinenkastenteufel”
Deepee , Mart , ik ( Zuff) en vele andere zoeken telkens de mooiste sexy vrouwen in combo met Porsche
We proberen juist de mooiheid van de combo laten te zien met een vleugje humor erbij !
Alle zinspelingen en woordspelingen slaan o.a. op de technische kennis van Porsche en ja….; er staat dan daar een sexy of bijna naakte dame mee op de foto !
.
Ieder interpreteert of vult zelf de woordspelingen in naar zijn dunken of goedkeuren ; Je bent ook niet verplicht om deze topic te openenen te lezen .In de populaire kwis ‘ de slimste mens ter wereld” worden reeds 11 jaren lang soortgelijke woord en zinspelingen gemaakt en toch haalt Eén of Vier TV de kwis niet uit de ether.Integendeel , het is een kijkcijferkanon
Ben je misschien goed bevriend met Annemie Struyf ?
Opmerking : jouw profielnaam kan ook door een bepaalde bevolkingsgroep totaal verkeerd begrepen worden en dan komt dat misschien ook over als gay-onvriendelijk :coolness:
groeten
in antwoord op: Knappe vrouwen en Porsches deel 3jouw info klopt volledig Deepee ; er werden bij andere merken soortgelijke toepassingen geconstrueerd in een vroeger decennium ; o.a. de 2liter 4 ‘cil Lotus 907 uit 1976 : deze werd oorspronkelijk ontwikkeld door Vauxhall , initieel ook een V8
de olie crisis van 1972 heeft hier een rol ingespeeldin antwoord op: 25 wistjedatjesik vind hem zeer mooi ; in GT silber : zeker het stoffen deel in het midden van de stoelen heeft iets klassiek ; in reel waarschijnlijker nog mooier dan op de foto’s
Deze T heeft iets , zeker met manuele bak , voor de PP ( Porsche Puristen )
:up: :up: :up: :up:
in antwoord op: 991.2 Carrera Tje bent een kampioen in teksten en tekeningen kopieren en plakken van andere sites , maar je begrijpt niet eens wat je technisch allemaal schrijft hier. Dat is nu wel duidelijk
Einde reply
Prettige avond
in antwoord op: Probleem met 17 inch GoodyearsBeste “Vandamme”
je mixt het loop- vlak en flank van een band door mekaar :: ik ga het je op een eenvoudige manier proberen uit te leggen
loopvalk van winterband ; deze is “zachter” bij lage temp ; de extra kleine groeven openen en bewegen zich maximaal om je maximale grip te geven.
loopvlak van zomerband : deze profielen en groeven zijn veel stijver bij lagere temp
Dit wil niet zeggen dat de complete zomerband harder ( volgens jouw mening automatisch ook hardere flanken ) is en dus veel stijver bij lage wintertemp.
Je vertrek vanuit een totaal verkeerd standpunt
in antwoord op: Probleem met 17 inch Goodyearseen mooie 911 met aangepaste uitlaat en …; een standaard inlaat :D :D :D :D
in antwoord op: Knappe vrouwen en Porsches deel 3speciaal voor Mart, die twijfelt aan een mooie voorgevel of ….
in antwoord op: Knappe vrouwen en Porsches deel 3[quote=”vandamme” post=260137]dat mijne Cayman er nie content van was en zwabberde op de weg.
na 550 km terug michelins op gegooid, Goodyear is de banden komen ophalen in de banden centrale voor R&D.één iets fixed, nieuw iets kapot om me te straffen dak nie creatief moet zijn in het kiezen van onderdelen voor de masjien.[/quote]
1)Het is winterweer, temp beneden de 10° C , dan kan je van zomerbanden toch niet verwachten dat ze figuurlijk kleven op de weg !
2) Winterbanden voor winterperiode , zomerbanden voor de zomerperiode : appelen met appelen vergelijken niet met peren :coolness:
3) En een 50 /55 profielhoogte is niet bepaald steviger in de flanken dan een 45 /40 .
Integendeel 50/55 is gemaakt om meer comfort ten koste van snelle rijstijl en 40/45 of 35/30 is voor minder zijdelingse verplaatsing van de flanken,dus veel stabieler in de bochten en uiteraard veel minder comfortabel. dit is de basis regel waarvanj e vertrekt : nadien kan je gaan testen met bandenspanning.
205 /55 /17 v en 235/50/17 is niet bepaald de snelle zomer sportband voor een Cayman , dan kies je beter voor een 235/35/19 en 265/35/19 als zomerband en gebruik je bvb de 17″ velgen met winterbanden.in antwoord op: Probleem met 17 inch GoodyearsMichelin ; het is bij velen ook een psychisch probleem :D :D ; het zit veelal ook in het hoofd bij velen ;
Porsche heeft zijn approval gegeven voor oa Michelin als zomerband, Pirelli als winterband.( in vele gevallen , uitzonderingen niet meegerekend))
Denk eraan dat hier steeds een belangrijk commercieel aspect meespeelt.Maar er zijn nog minimum 7 andere goede topmerken waarvan oa Yokohama zeker minstens even goed is als de dure Michelins
75% van de kwaliteit en levensduur van elke band wordt eigenlijk bepaald door de rijstijl ,toepassing en het verwachtingspatroon van de rijder zelf
Vergeet dit even niet aub !
Lees misschien eens de “tire-reviews in het UK ; daaruit kan je afleiden dat voor een bepaald type band je 20 verschillende meningen krijgt. Kijk naar het type wagens dat de reviewer rijdt en je begrijpt mijn bovenstaande uitleg beter.
OEM banden zijn bijna nooit slecht maar je hebt minimum 4 evenwaardige alternatieven.Good Year F1 Eagle is zeker niet de mindere van ..
Ook belangrijk is, goede stuurmanskunst bezitten , om met een Porsche snel en veilig te rijden( scheuren ) op bochtige wegen! :lol: :lol:
Op de snelweg in Duitsland kan iedereen 170Km /h rechtdoor rijden , daar heb je geen Porsche voor nodig. Een Merc A 200CDI kan dit ook volhouden , zelfs met Bridgestone Turanza T001 banden. :coolness: :coolness: :coolness:in antwoord op: Probleem met 17 inch GoodyearsNiko , je bent een echte oldtimer liefhebber en knutselaar , chapeau !
in antwoord op: Nieuwkomer:up: de goeie ouwe Alfa tijd is back
in antwoord op: Formule 1 seizoen@ Deepee ; zijn dat nu gezegdes van Hendrik Conscience , of Ferdinand Porsche of gewoon “Kempense-boerenbuiten-wijsheid” ? :coolness: :coolness:
in antwoord op: Knappe vrouwen en Porsches deel 3