¨Porsche en coffee 1 mei Leuven

Home Forum Porsche Uitstappen ¨Porsche en coffee 1 mei Leuven

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
    • De bende van Snoer , Allee ze !!!!

XXX

Top dag, Top sfeer en Top forumers bij elkaar gezeten.
        Inderdaad, meer moet dat niet zijn.

Arre lap Fab, chance gehad.

Bende van Snoer had zeker geen dorst meer. :drink:
          Meer ga ik daar ook ni over zeggen. 😆

De bende van Snoer heeft niet veel dorst gehad….meer ga ik daar niet over zeggen?

Fabian , amai zeg , je bent er goed van af gekomen met die klapband

het was daar dik in orde zo te zien , was daar drank genoeg voor de bende van Snoer !!!!!

En ik had ook gezegd dat ik niet meer rechts zou inhalen 😆 😆 😆

Al bij al kom je daar toch weer goed mee weg!! Enne je had nog gezegd dat je altijd rechts zou rijden! ?

Nog enkele beelden van deze schitterende organisatie .

Viel nog redelijk mee, de Boxster bleef stabiel. Bij een voorwiel zou er wat meer schade zijn.
                          Er was relatief weinig verkeer, redelijk vlug op de pechstrook geraakt.
                          Hier ligt em > efkes voorbij afrit Affligem

Aiai Fab! Nog nooit zelf voorgehad. Hoe ging dat?

Zoiets wens je niemand toe .
                              Nog nooit meegemaakt ,geraak je dan nog een beetje veilig op de pechstrook dan.
                              Ik kan mij er niets bij voorstellen hoe dit aanvoelt.

WoW daarmee dat we je opeens kwijt waren ! Ja hallo daar schiet niet veel meer van over .

Prachtige organisatie !!! Voor herhaling vatbaar.
                                  Wel in het terugrijden naar huis , juist voorbij de afrit Affligem, klapband gehad op het 3de rijvak.
                                  Enkele momenten ervoor over iets metaalachtig gereden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.