1 mei Dinslaken

Home Forum Porsche Uitstappen 1 mei Dinslaken

• Maker
    Discussie

• zimmermann
    Deelnemer

zoals elk jaar ga ik op 1mei terug richting Dinslaken , een van de grootste en mooiste meetings !!!
      wie gaat er mee 😉

Attachments:
      • aktuelles_plakat_2015.gif
    15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 98)
      • 7.30 In Ranst is meer dan vroeg genoeg !!

Als ik voor mijn werk naar Venlo moet vertrek ik tegen Brussel om 7.10 en ben ik meestal voor 9.00 daar !

“Wij” zijn meestal rond 11 uur daar, eten dan wat vóórdat de helft van de bezoekers bij de bratwurstkraam staat, en gaan dan rustig rond…. 🙂 meestal rond 15h weer weg. Ik laat de Porsche thuis… Wil niet de hele dag kwijt zijn, en we komen met 4-5 man, en dat past niet in een 996 🙂

Ive

Geen idee Ruffie, Is mijn eerste keer naar daar, maar enkele post’s geleden werden deze uren voorgesteld.

pfiew, 7u in Ranst is wel heel vroeg.
              Als je daar om 10u toekomt, is dat toch vroeg genoeg denk ik ?

afrit 41 is voor mij ook ok , wie daar bekent is moet maar zeggen waar het juist is 🙂

Ive

[quote=”Rufie” post=202477]Wie vertrekt uit het Gentse ?
                  Eventueel nadien stop in Waasmunster ?[/quote]

En stop tussen 07:00 en 07:30 dan aan de Q8 in Ranst om aan te sluiten met de mensen van omgeving Antwerpen?
                  Of is dat nét te vroeg dan voor jullie?

Greetz

Wie vertrekt uit het Gentse ?
                    Eventueel nadien stop in Waasmunster ?

@Zimmerman,meevallen,hahaha,ge kunt proberen,tgaat er vol badsloefen staan die wachten om vanaf vrijdag 22.00 trg te kunnen rijden,best al de parking
                      voor de grens vermijden :p :p

dit jaar is 1 mei op vrijdag , dan zal parking aan grens nog meevallen denk ik ?

Ive

Afrit 41, is dat als je van Antwerpen via de E34 komt of is dat al je van Maasmechelen komt?

Ja die afrit 41 is oke .

Ja en als je alleen komt zonder bijrijder
                            Dan is het 16€ voor u porsche te zette .

Nee, ze verdienen daar graag veel geld op korte tijd ! Iets wat we allemaal gemeen hebben zeker…
                              Je moet er iets voor over hebben he 🙂

Ik zag dat een Porsche met bestuurder en bijrijder €22 kost, maar een bezoeker betaald €6. Is de overige €10 voor het parkeren van de Porsche dan? Waarschijnlijk zit ik er helemaal naast.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Afrit 41 Venlo nemen, 40 is Velden maar daar is er minder plaats. Geloof mij, ik kom daar al jaren voor het werk.
                                  Aan de grens = douane post heb je niks te zoeken want daar is de parking reeds afgesloten door de Polizei !

-De laatste afrit is ” douane riethsteege ”
                                    Zoals ik kan zien op de kaart is dat wel ok.( geen geslote parking ) maar afrit met uitgangen naar andere wegen.
                                    Dus normaal plaats genoeg .!?

-Iets terug is er ook nog : Hotel van der valk
                                    weet niet als er genoeg plaats zal zijn voor ons.
                                    4 auto’s lukt altijd , maar als we daar met 30 auto ‘s stoppen is het al een ander verhaal.
                                    (Weet niet hoe groot de parking daar is ).

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.