10 tal Porsches gewenst op 16 Juni

Home Forum Porsche Uitstappen 10 tal Porsches gewenst op 16 Juni

• Maker
    Discussie
  • De organisator van de Mollenrit(http://www.mollenrit.be/historiek.php) heeft mij gevraagd of ik niet een 10 max 15 Porsches kan bijeen krijgen.
    Hij vroeg dit om hun evenement iets extra te geven.
    Als we meedoen is er een speciale parking voorzien voor ons.
    Er is dan een bepijlde rondrit van 120 km die we kunnen doen, maar dat moet niet.
    de rit is ook beschikbaar voor de GPS toestellen die de motars gebruiken, juiste types weet ik niet.
    Enkel aanwezig zijn is voldoende.
    Dus wie heeft er die zondag niets te doen en wil een beetje bijdragen aan de sfeer tijdens dit evenement voor het goede doel. Start zal rond de middag zijn.
    In eerste instantie was de vraag gerezen of wij eventueel kinderen konden meenemen maar dit werd snel een probleem in verband met verantwoordelijkheid bij eventuele ongevallen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
    • hey
      gaat me niet lukken morgen
      baal er wel van
      zit nu nog in duitsland
      sorry :bounce:

Shark is ready 4 duty!!! zal proberen er tegen 10u te zijn, koffie zal nodig zijn 😀

Heb gisteravond daar de motos zien staan.
          Het cafe racertje sprak me wel aan.
          Maar toen waren er al iets teveel pintjes gedronken om nog op een motor te stappen.

@RS
          have fun 😀

[quote=”Ghost” post=133928]Mannen en vrouwen 😀 nog snel een laatste oproep.
            Als er morgenavond niet wat meer kandidaten zijn ga ik de uitstap annuleren.
            3 of 4 wagens is eigenlijk wat te weinig[/quote]

In Zandvoort dit weekend, sorry William.

Dan vlieg ik er sebiet in. Nieuwe schijven vanachter en nog wat kleine dingskes waaronder een poetsbeurt 😀
              Zonder sleutelproblemen ben ik op post 😀
              Triumphkes zijn nen aanrader, ik zag de Daytona 600 op de cover van een motortijdschrift en was meteen verkocht, 2 weken later naar motorcenter Guy om is in ‘t echt te zien en er in de showroom even op gaan zitten, ik was op een kwartier tijd een kleine 10.000€ armer. Visa gold meepakken is mss een “gouden” tip 😀
              Een Augusta F4 is het enige dat er mij van kan weerhouden om weer voor een Triumph te kiezen als volgende tweewieler.

Ik zal daar in Mol Millegem centrum aanwezig zijn vanaf 10u.
                Als er enkele porsches komen zal ik de rit rond 12u rijden.
                Dus alleen welkom.
                Tussen 10 en 12 ga ik daar dan enkele Triumpf motoren test rijden.
                Er zijn daar veel verschillende modellen ter beschikking dus daar ga ik even van profiteren 😀

Geen wagens bijgekomen, wat nu? 😕

William ik kan er spijtig genoeg ook niet bij zijn . 😥
                    Ik hoop dat je genoeg wagens bijeen krijgt .

Sorry William, zoals eerder reeds geschreven, ik kan er spijtig genoeg niet bijzijn. Dichterbij als dit evenement zal waarschijnlijk nooit meer voorvallen. 😥

Ik wil de medeforumers toch ook oproepen om af te komen, is steeds een plezant treffen daar in Mol-Millegem.

William, misschien een tip, nodig wat “missen” uit dan ben je zo aan een tiental Porsches. :salut:

Mannen en vrouwen 😀 nog snel een laatste oproep.
                        Als er morgenavond niet wat meer kandidaten zijn ga ik de uitstap annuleren.
                        3 of 4 wagens is eigenlijk wat te weinig

Ik blaas er altijd op

Dan breken ze af bij het knopen van de ballonekes zeker.

[quote=”patrickvb” post=133688][quote=”Mushroom” post=133672]Zuigerkes …in orde…. de nippeltje doordraaien :cry:[/quote]
                            Beste Mush, met nippeltjes moet je voorzichtig zijn. Of te veel in de 50 tinten boeken gelezen?

😉 :oops:[/quote]
                            Ik blaas er altijd op :sarcastisch :mrgreen:

:applaus: Das de bedoeling hé en ook nog :driver: en de dag kan niet meer stuk.

Ik ga er van uit dat het niet met de DD zal zijn maar het is zowizo tijd om is wat “koppen” van ‘t forum te zien 😀

[quote=”Igordiver” post=133686]Voila eerste uitstap met mensen van het forum zal een feit zijn. Ben er bij zondag of met de Porsche of met de Triumph of, in a worst case scenario, met de DD. Moet ik mij nog inschrijven via die site Ghost of geef jij het allemaal door?[/quote]

Ik regel alles.
                                  Met de DD ben je welkom om mee te rijden en mee en pintje te pakken.
                                  Maar je zal niet bij ons op de vrijgehouden parking kunnen staan 😥 regel van organisatie.
                                  Peter hopelijk los je het zaterdag al op.
                                  Mush geen remmen is niet rijden 😥 die beslissing is snel gemaakt

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.