100 Porsches and me

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes 100 Porsches and me

• Maker
    Discussie
  • Alsjeblieft dames en heren.
    HIER staat het hele filmpje.
    Veel plezier 😉

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Kwaliteit is wel maar alles behalve… de inhoud is stukken beter 🙂 )

Idd ik heb deze gezien op tv zelf

Zelf Blind kan je van het porscherijden genieten… als je een vliegveld ter beschikking hebt toch…

😀 D D he bedankt hoor 911 lover super filmke , zocht er al een paar dagen achter sins ik het op arte half gezien had…

raar, gister deed ie het niet, nu wel 🙂 ) happy me… 😉 )

sommige mensen hebben toch mooie, gevulde garages……

mooi filmje

Prachtig!

Heb het ook opgeslagen via de windows media player. Prachtig filmpie overigens.

S2

Hier op ‘t werk speelt hij alleszins ook, maar ik heb geen geluid, dus begin ik er maar niet aan. Of mag ik dat niet tijdens de werkuren? 😀

Zeer raar , bij mij speelt het gewoon in mijn windows mediaplayer 😕
                        Welke versie heb je ❓
                        Ik heb de laatste

Luke,

Probeer eens media player te openen, dan CTRL+U induwen (open URL) en dan deze “http://www.sprookje.eu/100_Porsches_and_me.wmv” erin pasten zonder de quotes.

Dit zou moeten werken… 🙂

SidewindR.

Het bestand kan niet door Windows Media Player worden afgespeeld. Maak verbinding met internet als het bestand zich daar bevind. Plaats de opslagkaart in het station als het bestand zich op een verwisselbare opslagkaart bevindt.

damn…

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.