11-04-2015 Francorchamps

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender 11-04-2015 Francorchamps

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • oeie, dat zou willen zeggen dat ik eind deze maand al ander mag leggen lol maar gelukkig rij ik zodanig traag dak daar een jaar mee ga doen 🙂

Hier ook zeer tevreden van toyo R888 op de GT3. Na 3 trackdays zijn de achterste wel kaal…
        Rij er ook mee op de 930.

Inderdaad Toyo r888 heb da ook eens gehad waren super rap opgereden wel veel grip.

PDS

Welke zijn dat ?
            Toyo r888 ?

Kom maar af, hoe meer bekende hoe meer leute 🙂

Ik heb in elk geval verse katjoe gelegd
              10439357_10205067813486678_1542918074941179398_n.jpg

PDS

Hmmmm

Ik ga normaal al 10/04 naar Zolder, twijfel om misschien naar Spa te komen :think:

ingeschreven via skylimit. Daar stonden er 2 prijzen (met of zonder lidkaart) was 20€ verschil.

niet vergeten op de kleine lettertjes letten, bij aankomst moet je nog es 40€ betalen voor een lidkaart + 10€ voor passagier

Ingeschreven voor de namiddag sessie !

Op Paasmaandag eerst nog eens dagje op Clastres gaan rijden.

[quote=”porsche914orange” post=200604]Nog even bespreken met benny, maar de kans zit er in dat ik de ganse dag ga rijden[/quote]
                        Voor mij is da goe ze. Hopelijk is het zo geen kakweer als de vorige keer grtz 🙂

Nog even bespreken met benny, maar de kans zit er in dat ik de ganse dag ga rijden

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.