11-04-2015 Francorchamps

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender 11-04-2015 Francorchamps

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • oeie, dat zou willen zeggen dat ik eind deze maand al ander mag leggen lol maar gelukkig rij ik zodanig traag dak daar een jaar mee ga doen 🙂

0

Hier ook zeer tevreden van toyo R888 op de GT3. Na 3 trackdays zijn de achterste wel kaal…
        Rij er ook mee op de 930.

0

Inderdaad Toyo r888 heb da ook eens gehad waren super rap opgereden wel veel grip.

0
          PDS

Welke zijn dat ?
            Toyo r888 ?

0

Kom maar af, hoe meer bekende hoe meer leute 🙂

Ik heb in elk geval verse katjoe gelegd
              10439357_10205067813486678_1542918074941179398_n.jpg

0
              PDS

Hmmmm

Ik ga normaal al 10/04 naar Zolder, twijfel om misschien naar Spa te komen :think:

0

ingeschreven via skylimit. Daar stonden er 2 prijzen (met of zonder lidkaart) was 20€ verschil.

0

niet vergeten op de kleine lettertjes letten, bij aankomst moet je nog es 40€ betalen voor een lidkaart + 10€ voor passagier

0

Ingeschreven voor de namiddag sessie !

Op Paasmaandag eerst nog eens dagje op Clastres gaan rijden.

0

[quote=”porsche914orange” post=200604]Nog even bespreken met benny, maar de kans zit er in dat ik de ganse dag ga rijden[/quote]
                        Voor mij is da goe ze. Hopelijk is het zo geen kakweer als de vorige keer grtz 🙂

0

Nog even bespreken met benny, maar de kans zit er in dat ik de ganse dag ga rijden

0
                        11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.