18 en eerste porsche !!

Home Forum Zeverhoekje 18 en eerste porsche !!

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Zoals jullie op mijn nieuwe aangepaste avatar kunnen zien heeft mijn zoon net zijn eerste porsche gekregen !
      Hij is nu pas 16 en heeft al eens mogen passen maar op zijn 18e ver..euh maanddag krijgt hij batterijen en mag hij rijden. :driver: :mrgreen:

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v323/oldbeetle/08042012364.jpg[/IMG]

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Ik zeker niet, maar het toekomstige kleinkind wel hé.

hey patrick , kan jij daar dan nog wel in ?

Ik vrees dat mijne cecemel toch wel van Westmalle zal komen :drink: 😉 :lekker:

XXX

En dan kunnen wij toekijken van de zijlijn met, ook met ne Cécémel… 😀

Straks organiseren die kleine mannen nog een Real life cafe met hun race-karren .Ergens op een kinderboerderij met hunne warme choco en maar vertellen over hun opties en ervaringen . 😉

In het najaar word ik opa…ik zie zo’n modelletje wel zitten, maar om het sportief te houden, wel met trappers.

:applaus: :applaus: Prachtig, die verbazing…, ik veronderstel dat het twee lange maanden gaan worden. :applaus: :applaus:

PS; misschien later eens een treffen houden met deze versies. :relaxman:

IMG_2168_2012-04-13.JPG

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.