1ste meeting in Sint Lievens Esse

Home Forum Porsche Uitstappen 1ste meeting in Sint Lievens Esse

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers,

We organizeren voor de 1ste maal een meeting! en nee niet zo een jhonnytjoening meeting…
    maar een VAG meeting, de meeste onder jullie weten wel wat VAG wil zeggen.

VAG= Volkswagen Audi Porsche Seat Skoda Lamborghini en onlangs hoort bugatti er ook bij.

aangezien er dus Porsche tussen staat, kom ik op dit mooie forum men meeting voorstellen aan jullie 😉 )
    hopelijk mag ik rekenen op enkele deelnemers van dit forum!
    de meeting zal wellicht meer oudere modellen aantrekken dan recentere wagens..
    dus neem die mooi klassiekers eens buiten en geniet van een dagje in sint lievens esse!

de meeting gaat door op het prive terrein van een dancing “club one” deze zal open zijn als een loungebar… en ook voor sanitair en live acts en dergelijke.
    er zullen ook shopstanden aanwezig zijn! en eet gelegenheden 😉 )

ook zijn er 45 cups te winnen, en worden er nog tal van prijzen uitgedeeld!

dus Porsche liefhebbers, kom jullie prachtwagens maar eens voorstellen!!
    en neem wat prijzen in beslag! :d

greeetz the organisation 😉 )

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”SidewindR”:3p155alu]Ik ging hierop reageren maar ‘k heb mijn reactie voor de lieve vrede maar weer gewist…

Ik zie in ieder geval genoeg om niet te komen 🙄

In ieder geval succes![/quote]

kom maar uit met je mening…

Ik ging hierop reageren maar ‘k heb mijn reactie voor de lieve vrede maar weer gewist…

Ik zie in ieder geval genoeg om niet te komen 🙄

In ieder geval succes!

er zijn wat misverstanden…

idd bentley hoort er ook nog bij 🙂
          aan de hand van deze foto’s zie je wel wat tuning is en wat tjoening is…

Dacht ik ook toen ik de afiche las .
            ➡ Engineswaps
            ➡ Ratlooks
            ➡ Lowest Car
            ➡ Greatest color
            ➡ Best of Show

Allemaal duidelijk termen die enkel gebruikt worden voor getunede wagens
            Niks mis mee hoor , integendeel .
            Ik heb voldoende van die evenementen gedaan en 10 jaar zelfstandig geweest in die branche .
            Maar geen lokkers voor originele sportwagens of luxewagens als Porsche , Bugatti , Lamborghini of (die je vergeten bent in je lijstje en ook onder de VAG vlag is ) Bentley .
            Tenzij natuurlijk “fils du papa” de wagen van thuis meekrijgt en even wil gaan pronken (lees prollen) .
            Als ik tijd zou hebben , zou ik zeker komen , maar dan met de Audi en die zal op de bezoekersparking staan 😉

rjf

Het mag dan wel het idee zijn er geen tjoening event van te maken, met zo’n affiche vrees ik daar wel voor …

dat is zo dichtbij dat ik wel MOET gaan 😀

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.