20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen 20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

• Maker
    Discussie
  • Door het succes van vorig jaar, wordt er ook dit jaar weer gewerkt aan een leuke RLC met fotoshoot en rondrit.

Vorig jaar was het Kasterlee wat onveilig gemaakt is door maar liefst 17 Porsches,
    dit jaar gaat de omgeving Belgisch / Nederlands Limburg zijn met hopelijk zelfs nog meer deelnemers!

Aan het uitwerken van de ideeën wordt nog hard gewerkt, alsook een fotograaf zou nog welkom zijn.

“Wanneer?” hoor ik jullie nu allemaal in koor roepen, wel, het weekend van 19-20 september is hiervoor uitgekozen.
    We gaan kijken wanneer het het beste uitkomt, dus laat zeker tijdig van jullie horen zodat we zo snel mogelijk een definitieve datum vast kunnen leggen.

Verdere updates over het “hoe” en “wat” worden in dit topic nog vrijgegeven in de komende weken door deepee of mijzelf.
    Maar reken alvast weer op een gezellige dag met gelijkgestemde zielen. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 222)
    • [hide]Wij hebben alles mooi afgerekend. Kan me ook herinneren dat Sara(h?) van de Wes tussen de debatten door nog binnengegaan is om af te rekenen, en toen bevestigd werd dat er op die moment niks mee openstond. Heb dus ook een donkerbruin vermoeden dat het personeel daar fouten gemaakt heeft, al dan niet bewust ![/hide]

ik was gisteren op een meeting bij een duitse tuner (niet voor porsche). na afloop in een lokale café/resto geland voor de laatste pitstop en natuurlijk een schnitzel genuttigd .

het systeem kan even simpel als briljant zijn: de ober noteerde de prijs van wat je bediend kreeg op jouw viltje en dat nam je mee om af te rekenen bij vertrek. (nog geen 15 euro voor 2 drankjes en een dagschotel; waar is die tijd heen bij ons).
        geen geklooi met computers en tafelnummers.

Mijn zoon en ik hebben na de eerste drink nog snel iets gegeten aan een andere tafel
          Toen ik de rekening vroeg van het eten heb ik nog een bijkomende rekening gevraagd van onze dranken aan de grote tafel bij jullie.
          Heb toen onze cola en koffie betaald, maar de ober stak de rekening terug bij haar andere rekeningen
          Mijn rekeningafschrift heb ik dan terug gevraagd

Wat een toestanden …
          Zo zou ik ook snel geld verdienen

Ik heb ook het vermoeden dat het gaatje bij de bediening of kassiere zit … we zijn gedold mannen! :think:

@Rocco :happy:

[quote=”Harley G” post=217139]Ik heb zo’n licht bruin vermoeden dat er wat te veel is aangerekend…[/quote]

Ik durf het niet te zeggen, ik weet niet wat iedereen gedronken heeft of wel of niet afgerekend. Ik had ook al zo’n vermoeden dat er misschien teveel aangerekend was, maar kan dit ook niet bewijzen natuurlijk. 🙂 Ze zullen P’s hebben zien staan en gedacht hebben “Die zulle we hier is ne poot uitdraaie, die kunne da vlotjes permittere”. 🙄 😆

Anyway, zoals ik al eerder zei, ik lig er niet van wakker. 😉 Maar een systeem bedenken waardoor zulke zaken (te weinig betalen, foute rekeningen,…) niet meer kunnen voorkomen is dan ook geen slecht idee. 💡

Youyou geld achterlaten wordt als fooi beschouwd :mrgreen:

Ik heb zo’n licht bruin vermoeden dat er wat te verl is aangerekend door die….euh niet zo goed georganiseerde mensen.
                    Volgende keer na elke ronde onmiddellijk afrekenen…

ik ben samen met vicky gaan afrekenen en heb voor Neill mee betaald. :salut:

tja, de ober die ons bediende was echt niet wakker, zelf jaren in horeca gewerkt en wat me opviel was het gebrek aan communicatie tussen het personeel. Sonja :mrgreen: heeft netjes onze consumptieprijs achter gelaten op de tafel, 5€ voor een déca en een cappucinno. 😀

XXX

De afrekening van de eerste groep was inkluus drinkgeld, ik ben zeker dat alles betaald is geweest, heb ‘t zelf afgerekend.
                          Nogmaals, top organisatie, leuke sfeer, bedankt voor ‘t goede weer, spijtig dat we geen tijd voor de rit hadden.
                          Heb het al gezegd, gooi ze niet weg maar in 2016 gaan we dat zeker nog eens kunnen doen :respect2:

Volgens mij herft iedereen gepoogd goed af te rekenen
                            Bij de eerste betaling was er meer over dan verwacht
                            Op het einde dan weer te kort
                            Volgens mij lag het niet aan de deelnemers, maar aan de bediening welke niet wist waar ze mee bezig waren :bounce: :think:
                            Ps: eten was wel lekker :lekker:

10 is wel heel veel!
                              Onaanvaardbaar wat mij betreft!!

Ja, de serveerster haalde net voor we vertrokken (ze sprak mijn vriendin aan die een laatste keer naar het toilet ging) nog een rekening naar boven met een lijstje van een stuk of 10 verschillende dranken op. Ik lig er alleszins niet van wakker en het was ook zeker géén domper op de overigens fantastische dag! Maar als ik hier op het forum zo lees, gebeurd het inderdaad wel vaker dat op het einde nog een rekening open staat waar dan de organisatie voor kan inspringen. Nu ja, een drama is het niet, maar ik wou het toch zeker vermelden zodat iedereen er bij een volgende gelegenheid extra op kan letten dat ze al hun drankjes afrekenen. 🙂

@Wes: hebben ze dan nog ergens een rekening tevoorschijn getoverd? Nadat ik alles betaald had, stond er niets meer open hebben ze mij verzekerd! Jammer dat dit weer gebeurd is. De organisatoren blijven steeds met de onbetaalde rekeningen zitten + de door jullie aangeboden drank. Zou niet mogen. Misschien een ideetje om volgende keer gewoon bvb 2 Euro per deelnemer vragen om achteraf de onbetaalde rekening bij te passen?! Anders vrees ik op termijn voor het voortbestaan van deze leuke initiatieven. Als je met een P kan rijden, kan je ook een paar euro missen voor mensen die er verl tijd en wat geld insteken.

@Mart
                                  : sorry maar de missess was niet in vorm. Normaalgezien kan ze dat heel goed. (Oefening bij Poca).

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 222)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.