20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen 20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

• Maker
    Discussie
  • Door het succes van vorig jaar, wordt er ook dit jaar weer gewerkt aan een leuke RLC met fotoshoot en rondrit.

Vorig jaar was het Kasterlee wat onveilig gemaakt is door maar liefst 17 Porsches,
    dit jaar gaat de omgeving Belgisch / Nederlands Limburg zijn met hopelijk zelfs nog meer deelnemers!

Aan het uitwerken van de ideeën wordt nog hard gewerkt, alsook een fotograaf zou nog welkom zijn.

“Wanneer?” hoor ik jullie nu allemaal in koor roepen, wel, het weekend van 19-20 september is hiervoor uitgekozen.
    We gaan kijken wanneer het het beste uitkomt, dus laat zeker tijdig van jullie horen zodat we zo snel mogelijk een definitieve datum vast kunnen leggen.

Verdere updates over het “hoe” en “wat” worden in dit topic nog vrijgegeven in de komende weken door deepee of mijzelf.
    Maar reken alvast weer op een gezellige dag met gelijkgestemde zielen. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 222)
    • Is er al bekend om wel uur het begint?
      Of heb ik dat gemist 😳

RLClommel2015.jpg

KLIK

Wa ne knop :think:

[hide]@DeePee: :up: [/hide]

Net op de knop gedrukt !! heb ik nu ne prijs gewonnen :happy: .
              Tot 20 September .

Deepee, jij laat tegenwoordig precies in elke provincie uw zaad achter…. 😯

er wordt niet stilgezeten achter de schermen. over 2 dagen check van de route en opmaak roadbook.
                  zal een paar foto’s nemen onderweg om als teaser hier te posten samen met het programma.
                  maar eerst nog wat konkelefoezen met WES-RS

à propos, vandaag al het zaadje geplant voor een derde editie 2016 in waals brabant :happydance:

Nog 2 weken…. :think:

F

Bij deze ook bevestigd.

@deepee
                      : zal wel aan mij liggen maar ik had niet door dat de keuzelijst ‘gaat’ of ‘gaat niet’ verborgen zat onder de knop ‘reageer’ 😳
                      Na even zoeken wel gevonden dus diegenen die nog moeten bevestigen kunnen er nog iets aan hebben. :salut:

Ziezo, ook bevestigd.

Ik kijk er al heel erg naar uit. Was reuze gezellig vorig jaar :up:

Goed gevonden dat knopje :up:

Deelname bevestigd.

XXX

Knop gebruikt :salut:

zou iedereen die van plan is deel te nemen dat willen bevestigen met op de button “gaat” te klikken vlak onder de cover foto van de eventpagina HIER aub?

ook degenen die in deze topic hun komst al neergeschreven hadden aub?
                              zo hebben we straks snel en eenvoudig een overzicht van de deelnemers. in functie van het aantal kunnen we gezellige stopplaatsen en :drink: gelegenheden vastleggen voor de rit na de meet&fotoshoot.

F

Staat hier ondertussen ook genoteerd in de agenda.
                                Bij voorbaat al :respect2: voor alle moeite die kruipt in het voorbereiden van zo’n evenement :up:

Met stip in agenda!! En op zondag 😀 Kan ik op zaterdag naar de 6 uren van Spa!!Kan niet beter :drink:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 222)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.