20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen 20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

• Maker
    Discussie
  • Door het succes van vorig jaar, wordt er ook dit jaar weer gewerkt aan een leuke RLC met fotoshoot en rondrit.

Vorig jaar was het Kasterlee wat onveilig gemaakt is door maar liefst 17 Porsches,
    dit jaar gaat de omgeving Belgisch / Nederlands Limburg zijn met hopelijk zelfs nog meer deelnemers!

Aan het uitwerken van de ideeën wordt nog hard gewerkt, alsook een fotograaf zou nog welkom zijn.

“Wanneer?” hoor ik jullie nu allemaal in koor roepen, wel, het weekend van 19-20 september is hiervoor uitgekozen.
    We gaan kijken wanneer het het beste uitkomt, dus laat zeker tijdig van jullie horen zodat we zo snel mogelijk een definitieve datum vast kunnen leggen.

Verdere updates over het “hoe” en “wat” worden in dit topic nog vrijgegeven in de komende weken door deepee of mijzelf.
    Maar reken alvast weer op een gezellige dag met gelijkgestemde zielen. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 222)
    • Boxster Walter is ervaringsdeskundig voor de gehele rit dacht ik. Maar ja, die is dan ook pas na sluitingstijd op de finish aangekomen .. :mrgreen:

Het is ons nog maar 1 keertje gelukt om zo’n rit volgens route uit te rijden (op de achterlichten). Het was voor ons deze keer wel een zeer geruststellende gedachte (eye opener) dat de Native Belgen er ook niet alles van bakten. :drink:

Ik ben misschien wat later, maar ik wil wel iedereen nog welgemeend bedanken voor de komst… en de fantastische foto’s! :drink:

[quote=”DST” post=216410]Goede rit, duidelijk foutloos roadbook ( zeldzaam ) [/quote]
        Ik hoop dat het foutloos was, heb het zelf niet meer kunnen rijden om het allemaal te controleren. 🙂 Toevallig iemand die het wel volledig gereden heeft en feedback wil geven? Alleszins bedankt voor het compliment DST. 😉

[quote=”Harley G” post=216425]Aan degene die zijn bruiswater en cola light vergeten te betalen is….niet van wakker liggen….ik heb het betaald! [/quote]
        Aan degene die al de rest vergeten te betalen is… niet van wakker liggen… ik heb het betaald. 😉 Er stond blijkbaar nog het één en ander open waar we de rekening nog voor gepresenteerd kregen op het einde, maar alles is betaald dus geen paniek, er wordt geen poster achter de bar gehangen met onze foto’s en “WANTED” als onderschrift. :mrgreen:

Sensa: Ze moest lachen met je comment. 😆 Maar inderdaad, het gas ging er goed op. Is ook duidelijk te zien op de foto van patientzero1. 😯

deepee: Ook de foto in de Boxster is goedgekeurd. :up: Ik kreeg zelfs de boodschap al mee om op zoek te gaan achter ene…
        Merci he… 🙄 😆

Nou Wes RS ennuh Deepee, is toch een zeer geslaagd (fotoshoot) event geworden zo, zou je zeggen. Nogmaals petje af en ook grote dank voor de drank en aan de verstrekkers. P’kes kijken met bubbletjes in de hand, das pas sfeerverhogend, d’n Hemel op aarde!! :first:

:applaus: :first: :up: 😀 :hail:

PDS

Echt héél leuke foto’s mannen :first:

Het spijt mij zeer dat ik geen goede foto’s van de motoren heb… :bounce: :bounce:

tja Wes… jij gaat in de (plezante) kosten vallen!!

[hide]thx4sharing nick ! ook wat mij betreft kunnen we idd eens gezamenlijk event doen.

@ PFB community: spaar alvast een set oude banden die je kan oproken op de RLC 2016 😎

@ sensa: ik bedoelde duidelijk de eerste keer op stap met de 924S !!!! bovendien geniet ze ook met volle teugen van andermans speeltje. dus heren forummers … je ziet hoe gemakkelijk je jullie dochters kunt blij maken 💡
                    neen sensa, ik bedoel niet door ze naar mij toe te sturen en evenmin werd een 986 ooit afgeleverd met de optie XMS (zetelmassage) ROFLOL[/hide]

zBYqmZmN.jpg

Nou, de meeste dagen dat we doen rijden zijn behoorlijke ”dickfests”

Enfin, sommige van ons rijden idd show.. ik doe het louter als hobby..

Ah,ok, ik wist ni da je tegenwoordig zoveel moeite moest doen! Al goed dat we van de straat zijn dan! :music:

[hide]Die doen da gewoon om grieten te versien Rollie. Hedde da ni gezien in die andere thread, da liggen ze al plat op de grond veu die gasten ![/hide]

Prachtige foto’s,van beide fotografen!
                            Nu,het stuntrijden, doen jullie dit louter als hobby of treden jullie er ook mee op?

[quote=”bccars” post=216968][/quote]

Dat dacht ik al.. vandaar dat we een paar keer zo langs die Porsches af hebben gereden in het camera bereik van Neil 😉

[hide]Mja Sensa, ik had zo precies hetzelfde gedacht. In mijn verbeelding zag ik ook al driftende Porsches in hetzelfde beeld als wheelie-ende stuntbikers / patienzero. Killerpics moeten dat zijn :up: [/hide]

whowwww …. knap… en terug de vriendin van Wesley! :first: Die weet hoe ze die Porsche(s) moet aanpakken!

Maar… foto’s van stuntende moto’ en Porsches… smaakt naar meer. Misschien moeten dat nog eens samen doen! :drink: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 222)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.