20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen 20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

• Maker
    Discussie
  • Door het succes van vorig jaar, wordt er ook dit jaar weer gewerkt aan een leuke RLC met fotoshoot en rondrit.

Vorig jaar was het Kasterlee wat onveilig gemaakt is door maar liefst 17 Porsches,
    dit jaar gaat de omgeving Belgisch / Nederlands Limburg zijn met hopelijk zelfs nog meer deelnemers!

Aan het uitwerken van de ideeën wordt nog hard gewerkt, alsook een fotograaf zou nog welkom zijn.

“Wanneer?” hoor ik jullie nu allemaal in koor roepen, wel, het weekend van 19-20 september is hiervoor uitgekozen.
    We gaan kijken wanneer het het beste uitkomt, dus laat zeker tijdig van jullie horen zodat we zo snel mogelijk een definitieve datum vast kunnen leggen.

Verdere updates over het “hoe” en “wat” worden in dit topic nog vrijgegeven in de komende weken door deepee of mijzelf.
    Maar reken alvast weer op een gezellige dag met gelijkgestemde zielen. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 222)
    • Knap! :up:

Hey Neil,

Heb je toevallig ook wat foto’s van die motoren ?

( bij enig toeval die rode motor die al zittend op zijn tank achter je aan reed ? 🙂 )

Hier btw de foto’s die wij nog getrokken hebben !

Lommel

Top gedaan Neill! :up:

Al de foto’s in High Quality: https://www.flickr.com/photos/neillvds/albums/72157656758988633
            Nogmaals iedereen bedankt! :drink:

[hide]Bij mijne eerste keer was ik nog heel jong … gene tijd om veel te lachen toen… ze zei dank U dank U dank U en … doet dat nog is! [/hide]

[quote=”Sensa911″ post=216920]… nog spontaan een 2de ronde zag doen, vol gas erop!!! En dan die glimlach als ze uitstapte …[/quote]

Sensa, jij hebt ook zo gelachen bij je eerste keer … :mrgreen: maar ik moet je volkomen bijtreden. het is een perfect plaatje als je haar aan het stuur van de 924S ziet draaien.

Na ‘t zien van al die foto’s: ‘t vliegend schijt krijg ik er van dak er ni bij was. Ferme meeting :up:

Vooreerst mijn oprechte dank aan de 2 organisatoren. Ik weet uit eigen ervaring hoeveel tijd en energie je daarin steekt!! Knap werk!! :first: :first: :first:

Mijn beste moment was toen ik de vriendin van Wes (jongen toch, maakt dat ge daar mee trouwt … er zo nog eentje vinden gaat moeilijk worden denk ik) na de rijdende fotoshoot, nog een spontaan een 2de ronde zag doen, vol gas erop!!! :respekt: En dan die glimlach als ze uitstapte … tja Wes, als jij het haar niet vraagt, stuur ik mijne zoon erop af!!! :happydance:

ik zal nog wat met filters spelen en de foto’s bij in de dropbox folder steken :salut:

Nice pics!! Thx!! :first:

F

Spijtig dat het aan de noodbrug in Postel zo druk was maar dat was inderdaad het perfecte fotomoment alhoewel de ‘rolling shots’ op het terrein in Lommel toch ook prachtig zijn. Merci Neill :up:

P.S. Sorry Dirk & Mickey => ik had helaas per ongeluk tegen de hendel van m’n grootlicht gestoten blijkbaar, vandaar dat m’n lichten zo fel aan het branden waren :bounce: :bounce:

Neill heeft 34 foto’s doorgestuurd; via deze link kan je ze bekijken. (het venster met de vraag om een dropbox account aan te maken gewoon dicht klikken met de X rechts boven in het pop up venstertje)
                            helaas hebben niet zo veel P’s de rondrit gedaan want aan de noodbrug in Postel zijn naar mijn mening de mooiste foto’s gemaakt.

Thx Neill :respect2:

mozaiekRLClommel.jpg

F

Kom,kom deepee laat ons niet afdwalen van het onderwerp hier …. wij willen foto’s zien :mrgreen:

we hadden aan die tralies het 2de PFB spandoek moeten ophangen, al was het maar om gluurders te boycotten.
                                en straks zal, door deze toevoeging van stikstof en andere mineralen, het gras niet langer groener zijn aan de overkant :first:
                                mochten nog andere zieke geesten op ideeën komen om een bijdrage te leveren:

dirtymind.jpg

Ik mag hopen dat het “rauw en onbewerkt” slaat op de foto en niet op datgene wat de hoofdrolspeler in de foto ter hand heeft :mrgreen: .
                                  Anders zou ik toch adviseren om handschoenen te dragen, niet dat het mijn zaken zijn overigens :happy:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 222)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.