20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen 20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

• Maker
    Discussie
  • Door het succes van vorig jaar, wordt er ook dit jaar weer gewerkt aan een leuke RLC met fotoshoot en rondrit.

Vorig jaar was het Kasterlee wat onveilig gemaakt is door maar liefst 17 Porsches,
    dit jaar gaat de omgeving Belgisch / Nederlands Limburg zijn met hopelijk zelfs nog meer deelnemers!

Aan het uitwerken van de ideeën wordt nog hard gewerkt, alsook een fotograaf zou nog welkom zijn.

“Wanneer?” hoor ik jullie nu allemaal in koor roepen, wel, het weekend van 19-20 september is hiervoor uitgekozen.
    We gaan kijken wanneer het het beste uitkomt, dus laat zeker tijdig van jullie horen zodat we zo snel mogelijk een definitieve datum vast kunnen leggen.

Verdere updates over het “hoe” en “wat” worden in dit topic nog vrijgegeven in de komende weken door deepee of mijzelf.
    Maar reken alvast weer op een gezellige dag met gelijkgestemde zielen. :drink:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • Ik denk dat jij iemand van BND-super cars bedoeld, deepee. Ik denk dat Neal vorig jaar aan Raes Racing was voor we naar de specials reden en ook een fotoshoot met PDS zijn collectie (GT3 en Fellali) heeft gedaan…..

XXX

Mogelijk zondag maar zaterdag moet ik passen, zijn dan op de terugweg van Toscane naar Belgenland :popcorn:

voor mij is de T5 welkom Bart, al zullen er mss ook wel mee (op de foto) willen met de jubi_50 😳 😀 :lekker:

@HIS911
          : we houden het low cost, vragen geen inschrijvingsgeld en voorzien een eindpunt waar, wie dat wil, iets kan eten/drinken. dus de fotografen van dienst zijn liefst vrijwilligers.

naast Momenol en Timo (zoon van Drip) en ik vergeet er wss nog, was er toch nog een jonge kerel actief bezig met fotografie en die z’n materiaal op het forum gepost had. weet iemand z’n nickname want ik zou niet weten met welke zoekterm ik moet gaan zoeken?
          zo’n rolling shots van je auto met wazige achtergrond hebben de meeste stervelingen nog niet. als er meer dan één fotograaf kan zijn voor +20 auto’s, dan zou het wat minder stressen zijn.

Attachments:
          • porsche_service.jpg

Mocht er nog een fotograaf nodig zijn, kan je misschien terecht bij Patrick

link

:applaus:
              Is ‘t een idee dat ik met de T5 kom?
              Dan kunnen we (voor de geïnteresseerden) fotookes nemen zoals deze:

18504_10206348867667630_6264000401424344753_n.jpg

Lijkt me wel iets, datum staat genoteerd !

Ik was vorig jaar van de partij en ga proberen er dit jaar ook bij te zijn.
                  Zaterdag moet ik echter naar alle waarschijnlijkheid werken maar zondag heb ik vrij.

@bladerunner: hij staat momenteel in het werkhuis van carroserie verhees. ik hoop hem op het einde van de maand afgewerkt en gespoten terug naar theo te verhuizen zodat ik de assemblage kan starten.

@Duzze: Effe offtopic, hoe ver sta je? Wil wel eens tot bij den Theo komen kijken.

jullie hebben mij zonet een deadline gegeven voor de restauratie!
                        Vorig jaar was schitterend, dus dit jaar wil ik zeker niet missen!

Leuk mannen :up: , onder voorbehoud, de intenties zijn er … maar het weer speelt dit seizoen voor ons ook een belangrijke rol. Heb vorig jaar net wat te vaak in de zeik gereden :wtf: .

de locaties van start, fotosessie, rondrit en stop zijn in potlood uitgetekend; zodra ze definitief vastliggen komen ze hier in deze topic.
                            voor de datum is het weekend van 19 en 20 september geprikt, we horen graag of jullie de voorkeur hebben voor zaterdag of zondag en houd alvast de datum vrij in jullie agenda :drink:

RLCsep2015.jpg

Schitterend initiatief WES en DEEPEE :up:

En toen waren ze inderdaad met 17 ! Dit jaar op naar de 30 :coolness:
                              15320934241_6edd680157_o.jpg

En de Wes maar gassen :driver:

15137554067_292c55212c_o.jpg

Alweer de mooiste dag van ons leven!!
                                Count me in!!

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.