2009 Porsche Carrera 2

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 2009 Porsche Carrera 2

• Maker
    Discussie
  • Hoi beste forumleden!

Ik ben hier net nieuw, maar had toch even een voorstel aan de moderators hier 🙂

Is het niet mogelijk om een apart gedeelte te maken genaamd: ‘mijn wagen’ (bv) zodat de forumleden hun wagen kunnen voorstellen,verhalen over hun auto,etc… kunnen posten 🙂

Met vriendelijke groeten,

Alex Willems

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Beste Alexx ,
      Ik ben rustig , maar blijkbaar ben je iemand die wel vragen stelt , maar de antwoorden niet leest en als alles niet naar jouw wens verloopt je blijkbaar erg vlug op je paard bent.
      Dus , een raad die we iedere beginneling geven op een (voor deze persoon nieuw) forum .
      Lees eerst de regels hoe het/een forum werkt en kijk even rond hoe het hier gaat alvorens te posten en dan als een (sorry voor het woordgebruik) geaffronteerd kind gaat reageren .
      Zoals eerder gezegd , lees dit draadje nog eens rustig door en zie dan in dat we het hier wel goed bedoelden .
      En moest je je beledigd voelen omdat ik voorstelde om de beschrijving van DE WAGEN VAN JOUW VADER doorverwees naar een tuningforum , dan zie je het alweer fout .
      Teneerste zijn de meesten hier autoliefhebbers . Ten tweede zijn er hier ook heel veel die hun wagen gepersonaliseerd hebben (ja , dat bedoeld getuned moest je dat nog niet weten ) . Ten derde , ook zij die daar HUN wagens hebben voorgesteld zijn er enorm fier op .
      Moest jij je daar tegoed voor voelen omdat JOUW VADER een 997 heeft van 2009 zegt dit meer over jou dan over alle anderen hier .
      Verder ga ik hier geen woorden meer aan vuilmaken .
      Accepteer dit forum zoals het is , en staat het je niet aan verplicht niemand je om hier te blijven .
      Ik hoop dat alles nu wel draait zoals het hoort zodat mijn keerborstel in zijn hok kan blijven staan en ik hier niet moet gaan opruimen .

Mvg 911-lover

0

Met de “edit” knop bij uw eigen inzendingen kan U deze wijzigen, aanvullen, …

😈 😈 😈

0

[quote=”ericbullet”:289ua791]beste Alex,iets in die trend
          ik heet Eric en rijdt met een porsche die ik Wanda heb genoemd ,Wanda wordt elke week graag gewassen en afgezeemd als het even kan haar velgskens in de wax gezet, haar lederen stoeltjes,voetmatjes en dashbord afgekuist.
          ze wordt graag in de hoge toeren gejaagd en zet met plezier haar spoilertje omhoog .
          ze houdt ook van lieve woordjes na een afmattende rit.
          voila de perfecte vriendin,alleen ze stink zo na dat ik er heb ingezeten en afgereden .
          is dit geen mooi verhaaltje 😈 😈 😈

alex niet persoonlijk opnemen wou even grappig zijn[/quote]

Aha Wanda 😉
          Dat is een gedacht. Ik noem mijn wagen naar mijn (denkbeeldige) minnares. Als ik mij dan in het bijzijn van mijn vrouw verspreek dent ze dat ik het weeral over de P heb 😆 💡

0

Rustig rustig 🙂
            Ik bedoel enkel.. Ik had toch eerst bij ‘heb je vragen of voorstellen over het forum,plaats het dan hier” een topic geopend of het mogelijk was een apart gedeelte te openen zodat iedereen zich kan voorstellen.
            Nu blijkt dat jullie dat doen bij ” porsche foto’s ” . Geen probleem.. wist ik niet.
            Dus open ik een topic bij “porsche foto’s ” om ONZE wagen voor te stellen zoals iedereen…
            Duidelijk toch 😕 | roll:

0

Rustig aan en kijk en lees eens goed .
              Eerst de antwoorden in je eerste draadje .
              Dan de verplaatsing , dan een nieuw quasi “identiek” draadje van je en dan heb ik deze twee samengevoegd .
              Dus eerst kijken , lezen en dan posten .
              Weet je het niet , dan kan je idd vragen stellen zoals je deed , maar dan moet je ook de antwoorden lezen op je vragen en die opvolgen .
              Het gaat hier al jaren goed (met hulp en goede wil van de leden) dus zal dat in de toekomst ook wel lukken 😉
              Onze taak als admin en Mod is om alles hier op orde te houden , maar niet om achter een nieuw lid aan te hollen om alles op zijn plaats te zetten en samen te voegen omdat deze ietsje te overenthousiast is en geen gantwoorden wil lezen 💡 (en nog een voorbeeld , 4 posts in 1 draadje achtereen in geen 10 minuten . Waarom niet samen posten in 1 bericht ❓ )

[quote=”Alexx”:2vyj89sl]Nu staat zelfs uw wagen, in mijn topic.. foutje?;)[/quote]

Neen , geen foutje
              Jij vroeg toch een voorsteltopic om ONZE wagens voor te stellen ❗
              [quote=”Alexx”:2vyj89sl]Is het niet mogelijk om een apart gedeelte te maken genaamd: ‘mijn wagen’ (bv) zodat de forumleden hun wagen kunnen voorstellen,verhalen over hun auto,etc… kunnen posten 🙂
              [/quote]
              Da draadje heette dus dankzij jou ” Voorstellen wagen”

Wat had jij in gedacht ? Een subforum aanbouwen (zoals je vroeg) zodat iedereen een appart draadje over zijn/haar wagen begint ❓

[quote=”Alexx”:2vyj89sl]ok… het was maar een vraag, en ik bedoelde een subforum.. een apart gedeelte dus, geen topic.
              Maar geen probleem;) ‘k moet het forum nog wat leren kennen hé .[/quote]

Daar heb ik je ook al op geantwoord.
              Als je niet tevreden bent met dat antwoord , dan moet je HIER zijn
              Daar kan je dat wel 💡
              Hier hebben wij onze regels en daaraan houden wij ons al jaren (en dat gaat perfect) 🙄

0

Euhm… idd 😕
                Nu staat men voorstel, samen in men topic waar ik de wagen voorstel…
                Is het niet mogelijk om dat ander topic te sluiten, en hier gewoon ‘t topic te laten beginnen vanaf de foto’s ik post??
                Ik opende dat 1 topic met een voorstel, waarvoor dat gedeelte toch dient? “Heb je vragen of suggesties ivm de website… hier kan je ze posten. ” Dat is dus een apart topic. Ik open nu een topic om de wagen voor te stellen in het daarvoor bestemde gedeelte.. ik begrijp niet waarom dit dan samengevoegd moet worden 😐
                Nu staat zelfs uw wagen, in mijn topic.. foutje?;)

0

Vraagje aan McKlusky .
                  Door de draadjes samen te voegen heeft het draadje de titel van het tweede draadje gekregen .
                  Dus ipv voorstellen wagen (wat de reden is van dit draadje) hebben we nu een andere titel staan .
                  Ik kan dit blijkbaar niet veranderen (vind de juiste tools niet) Kan jij dat ❓

0

Een subforum om een wagen voor te stellen zie ik niet zitten .
                    Een draadje daartegenover (net als het voorsteltopic) wel .
                    Ik zal dit draadje even verplaatsen naar het juiste subforum.
                    Ik zal ook je andere draadje sluiten .
                    Want eerst open je hier een draadje dat zoals hoger te lezen dan beschouwd wordt als een antwoord op je vraag en dan open je nog eens een ander draadje om daar de wagen van je vader voor te stellen .

Samenvoeging van twee draadjes is gelukt .
                    Hou het aub overzichtelijk en open niet elke keer een nieuw topic 💡

0

Van harte welkom , en mooie wagen heeft je vader .
                      Aan zijn nummerplaat te zien is hij wel gek van je 😉

Wegens twee keer hetzelfde gaat het HIER verder

0

edith/

0

Edith

0

Edith/

0

Edith/

0

Edith:

0

Zoals Wim zegt is er idd al een voorstellingsdraadje (voor de persoon dan hoofdzakelijk)

En waarom zouden wij zoiets moeten maken .
                                  Jullie kunnen dat zelf en met dit draadje heb je een antwoord (en gevolg) gegeven op je eigen vraag (verlangen)
                                  DIt forum is er voor maar ook door jullie 😉

Ik zal meedoen .
                                  Momenteel heb ik nog maar één Porsche in mijn bezit .
                                  Ik heb haar sinds februari 2005 en toen had ze 73.000km
                                  Het is een 968CS en de eerste transaxel die ik had in mijn Porschegeschiedenis .
                                  Momenteel heeft ze ongeveer 113.000km en is ze nog steeds in super toestand .
                                  Een paar keer heb ik erover gedacht weer weg te doen voor een Elver , maar ik krijg het niet over mijn hart daar ik nog steeds verliefd op haar ben .
                                  En telkens wordt dat meer en meer .

DIt is ze

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.