2022 Porsche Macan facelift

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Macan 2022 Porsche Macan facelift

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • [url=https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/first-drive-2021-porsche-macan-gts-prototype-review]First drive: 2021 Porsche Macan GTS prototype review

[/url]

Geen Turbo model meer aangezien de GTS evenveel power krijgt

Optiekleur Mamba is spijtig genoeg ter ziele gegaan maar Papaja is ook niet verkeerd. De Macan blijft een mooie praktische auto. Wel 80k€ voor een Macan S 2,9 V6 met weinig opties. 10k minder voor de 4-cilinder waar ik vorig jaar een dagje mee reed. De kleine 2,0 motor is niet hartverheffend maar volstaat voor dagelijks gebruik. Maar als bedrijfswagen al geen optie meer, slechts 50% inbrengbaar. 

De prijs heeft precies ook een upgrade gehad. Even op de configurator en ik kom 10-15% meer uit met de opties die ik had op mijn (ex) GTS

Porsche Macan S vs. Range Rover Velar P400

XXX

Heb de video gezien.
                    Doe eens een deftig vergelijk…
                    Heb zelf de basis Macan vergeleken met de Q5 en de Volvo XV60.
                    De basis Macan was dan 100 % mijn goesting.
                    Duidelijk de fun auto van het trio.
                    Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dan de Q5 ook wel in orde was, de Volvo deed voor mij gewoon niet mee.
                    De XV60, nul rijgevoel, mooi van binnen maar slechte stoelen. Ja zelfs de Momentum uitvoering, rubish !!!

Dan met de Bompa zijn Mac GTS gereden, wel het verschil was dermate groot dat ik dan toch voor een GTS gekozen heb.
                    Het verschil tussen een S en een GTS dat ken ik niet, maar gezien de opties die bij een GTS inbegrepen zijn, wel dan is de keuze snel gemaakt.
                    In België toch.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.